Zou Lieke er morgen niet uitgezet worden.Kunnen ze er voor haar een andere in zetten.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
I.v.m de drukte neemt de FEBO morgen een beslissing over het spuugincident van Lieke.
Mag er dan een boete of wat dan ook voor Brian binnenkomen, en wel per direct.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
De minachting en walging van Lieke die door Huub te spugen naar voren komt, moet toch simpelweg bestraft worden, en wel direct?
Deuren slopen magquote:Op donderdag 27 december 2007 15:52 schreef Lobasca het volgende:
Waar blijft die brief voor Brian eigenlijk?
Vind ik ook hoor.Maar denk dat er verschil in zit.Amanda heeft geen melding gedaan,die vond alles best.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:52 schreef Lobasca het volgende:
En waar blijft de Jensen uitzending?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:52 schreef Lobasca het volgende:
Ja graagquote:Op donderdag 27 december 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag er dan een boete of wat dan ook voor Brian binnenkomen, en wel per direct.
Haar ware valse karakter komt iedere dag meer naar buiten.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Huub vindt dat Lieke op de Nadia toer gaat. Vind ik ook. Ik vind haar verhalen ook steeds raarder worden met haar AIVD wietplantage.
Geldt dat niet voor ons allemaal..quote:
Dat hebben we idd goed kunnen zien aan Huub.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar ware valse karakter komt iedere dag meer naar buiten.
Je kunt je ook niet anders voor doen dan je werkelijk bent, in ieder geval niet voor lang.
Maar wat is dat verhaal dan precies, kan t niet echt terugvindenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Huub vindt dat Lieke op de Nadia toer gaat. Vind ik ook. Ik vind haar verhalen ook steeds raarder worden met haar AIVD wietplantage.
Dat er iets niet goed zit is wel duidelijk maar ik wacht op nog meer smeuïge details.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
niet op de man, maar op de millionairs.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:55 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Als je 14 bent zou je niet moeten posten maar knikkeren.
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
14?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:55 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Als je 14 bent zou je niet moeten posten maar knikkeren.
Geen mens is alleen maar slecht, zo zwart wit is het gelukkig allemaal niet. De rest heeft allemaal al bewezen behoorlijk aso te zijn bij tijd en wijle maar nu Lieke ook. Dat is dan wel weer even leuk. Maanden op een voetstuk staan met politiek correcte prietpraat maar nu dondert ze er even af. Nou, mooi! Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar ware valse karakter komt iedere dag meer naar buiten.
Je kunt je ook niet anders voor doen dan je werkelijk bent, in ieder geval niet voor lang.
Lieke heeft een sollicitatie-procedure gelopen bijde AIVD. DIe heeft ze destijds zelf stopgezet, maar wel de opening gehouden die alsnog te herstarten. Een van de eisen van de AIVD is strikte geheimhouding omdat medewerkers in bepaalde functies niet van gezicht bekend mogen zijn als medewerker van de AIVD.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:53 schreef BuffyJan het volgende:
Wat is dat verhaal dan met de AIVD, dat is me niet helemaal duidelijk.
En dan ga je DGK in?...........quote:Op donderdag 27 december 2007 15:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke heeft een sollicitatie-procedure gelopen bijde AIVD. DIe heeft ze destijds zelf stopgezet, maar wel de opening gehouden die alsnog te herstarten. Een van de eisen van de AIVD is strikte geheimhouding omdat medewerkers in bepaalde functies niet van gezicht bekend mogen zijn als medewerker van de AIVD.
En vervolgens ga je DGK in, lekker logisch.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke heeft een sollicitatie-procedure gelopen bijde AIVD. DIe heeft ze destijds zelf stopgezet, maar wel de opening gehouden die alsnog te herstarten. Een van de eisen van de AIVD is strikte geheimhouding omdat medewerkers in bepaalde functies niet van gezicht bekend mogen zijn als medewerker van de AIVD.
Lieke heeft altijd beweerd dat ze geen agressie in zich had.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen mens is alleen maar slecht, zo zwart wit is het gelukkig allemaal niet. De rest heeft allemaal al bewezen behoorlijk aso te zijn bij tijd en wijle maar nu Lieke ook. Dat is dan wel weer even leuk. Maanden op een voetstuk staan met politiek correcte prietpraat maar nu dondert ze er even af. Nou, mooi! Weten we dat ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |