De minachting en walging van Lieke die door Huub te spugen naar voren komt, moet toch simpelweg bestraft worden, en wel direct?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
I.v.m de drukte neemt de FEBO morgen een beslissing over het spuugincident van Lieke.
Huub is lief...quote:Op donderdag 27 december 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zijn familie nog steeds achter hem staat. Ongelooflijk.
Zou Lieke er morgen niet uitgezet worden.Kunnen ze er voor haar een andere in zetten.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
I.v.m de drukte neemt de FEBO morgen een beslissing over het spuugincident van Lieke.
Mag er dan een boete of wat dan ook voor Brian binnenkomen, en wel per direct.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
De minachting en walging van Lieke die door Huub te spugen naar voren komt, moet toch simpelweg bestraft worden, en wel direct?
Deuren slopen magquote:Op donderdag 27 december 2007 15:52 schreef Lobasca het volgende:
Waar blijft die brief voor Brian eigenlijk?
Vind ik ook hoor.Maar denk dat er verschil in zit.Amanda heeft geen melding gedaan,die vond alles best.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:52 schreef Lobasca het volgende:
En waar blijft de Jensen uitzending?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:52 schreef Lobasca het volgende:
Ja graagquote:Op donderdag 27 december 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag er dan een boete of wat dan ook voor Brian binnenkomen, en wel per direct.
Haar ware valse karakter komt iedere dag meer naar buiten.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Huub vindt dat Lieke op de Nadia toer gaat. Vind ik ook. Ik vind haar verhalen ook steeds raarder worden met haar AIVD wietplantage.
Geldt dat niet voor ons allemaal..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |