Leuk dat het steeds dezelfde zijn die dat steeds vinden als Lieke en Huub een discussie hebben.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou ik vindt haar nu een stuk sterker dan Huub.
Dat s ook mooi dat ik dat weet. Weet ik ook gelijk wanneer ik niet moet streamen wil ik niet boven de wc hangen.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel tof dat hij als laatste wil. Iedereen hangt al zat boven de wc of in bed en dan komt Brian met zijn voordracht.
Ik ben morgenochtend heel benieuwd naar het filmpje met deze lyrics erin:quote:Op donderdag 27 december 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
Wel tof dat hij als laatste wil. Iedereen hangt al zat boven de wc of in bed en dan komt Brian met zijn voordracht.
De audio die ik daarvan heb gehoord, belooft veel leedvermaaktquote:I'm the cream of the crop, I rise to the top
I never eat a pig cause a pig is a cop
Or better yet a terminator
Like Arnold Schwarzenegger
Try'n to play me out like as if my name was Sega
But I ain't going out like no punk bitch
Get used to one style and you know I might switch
It up up and around, then buck buck you down
Put out your head then you wake up in the Dawn of the Dead
I'm coming to get ya, coming to get ya
Spitting out lyrics homie I'll wet ya
Jammer ik had gehoopt dat Huub eruit zou gaan en het programma dan snel over zou zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:34 schreef noekje het volgende:
Duidelijk dus. Morgen gaat er niemand uit.
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef diedirk het volgende:
Huub heeft dus dingen prive dingen over Lieke verteld terwijl dit door de bazen verboden is.
Kijken hoe die laffe honden gaan optreden tegen Huub, als ze nu weer niks doen tegen Huub dan zal hij echt scheit krijgen aan de redactie.
FEBO treed eens hard op tegen Huub.
Mag hij leugens blijven vertellen en afspraken schenden?
Kenneth kan niet de naam zijn van de persoon die Lieke al kende van de redactie?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Concrete aanleiding was te snel voor me, maar ze hadden het volgens mij over gedekt worden door achter en liegen alsof het gedrukt staat.
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben morgenochtend heel benieuwd naar het filmpje met deze lyrics erin:
[..]
De audio die ik daarvan heb gehoord, belooft veel leedvermaakt![]()
.
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou ik vindt haar nu een stuk sterker dan Huub.
Tja ik mankeer niets aan mijn oren, en Jaap vindt het ook zwak van Huub.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:35 schreef marky het volgende:
[..]
Leuk dat het steeds dezelfde zijn die dat steeds vinden als Lieke en Huub een discussie hebben.
Einde van DGK.quote:
Juist, ik wilde dat niet aanhalen omdat je dan meteen als reactie krijgt dat het niet over Brian gaat, maar je hebt wel gelijk. Daar is helemaal niets mee gedaan, en de beelden zijn ook nog steeds niet vertoond, maar daar hoor je de Huub-haters niet over.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:37 schreef crimescene het volgende:
[..]
Een leugentje vind ik toch wel wat anders dan je vriendin bijna wurgen met de doucheslang(om maar even iets te noemen)![]()
![]()
Is daar ooit hard tegen opgetreden???
Sterker nog, het filmpje, de lange versie zeg maar, is overal verwijderd.......raar hè?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Juist, ik wilde dat niet aanhalen omdat je dan meteen als reactie krijgt dat het niet over Brian gaat, maar je hebt wel gelijk. Daar is helemaal niets mee gedaan, en de beelden zijn ook nog steeds niet vertoond, maar daar hoor je de Huub-haters niet over.
Brian op zijn slofjes naar de overwinning
Ik snap niet dat zijn familie nog steeds achter hem staat. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:41 schreef riri het volgende:
tjonge...wat zit die jongen zichzelf op te blazen
Maar dat Brian uit de wind wordt gehouden is tegenwoordig ook al Huub zijn schuld. Hij wordt er hier regelmatig voor bedankt. Het zijn toch echt Huub en Lieke zelf maar ook de fora. Huub en Lieke scoren enorm, waarom dan van koers wijzigen. Iedereen is in de ban.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Juist, ik wilde dat niet aanhalen omdat je dan meteen als reactie krijgt dat het niet over Brian gaat, maar je hebt wel gelijk. Daar is helemaal niets mee gedaan, en de beelden zijn ook nog steeds niet vertoond, maar daar hoor je de Huub-haters niet over.
Brian op zijn slofjes naar de overwinning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |