Ja, uhuh, lees anders even wat er onder staat.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is die eerste zin nou een quote of je eigen mening? Blij zijn als iemand vermoord is, goed bezig
uhum leef maar door in je eigen wereldje niemand houd je tegen....quote:Op donderdag 27 december 2007 15:46 schreef Klopkoek het volgende:
Opgeruimd staat netjes. Nu Musharraf nog weg en het kan weer een Brits protectoraat worden
Ja want dat zal echt een positief invloed hebbenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:46 schreef Klopkoek het volgende:
Opgeruimd staat netjes. Nu Musharraf nog weg en het kan weer een Brits protectoraat worden
Waarom? Hoe?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:05 schreef rutger05 het volgende:
Deze moord zal zich tegen de daders keren.
Moet je es kijken welke foto De Telegraaf nu op de homepage heeft staan...quote:Op donderdag 27 december 2007 15:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Lekker om deze foto's zonder waarschuwing te plaatsen.
Ach, dat mens deugde toch van geen kant. Sinds het 'land' (het is eigenlijk niet eens een land) is gedekoloniseerd is het één grote puinhoop geworden.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk Klopkoekje, [ afbeelding ].
het laat wel zien dat er weer een boel andere mensen ook zijn omgekomen die voor hun naasten wss meer betekenden dan Benazir.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zie niet veel schokkends.
Ja, twee lijken die naakt op hun buik liggen, maar geen plassen bloed en afgerukte ledematen.
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:56 schreef SeLang het volgende:
Hier kon je op wachten natuurlijk
Ik had groot respect voor Benazir Bhutto. De eerste vrouw die gekozen premier was van een moslim land, en dan later ook nog oppositieleider.
Een sterke en mooie vrouw.
RIP
Uh-huh.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Done, maar dit nieuws schrik ik toch echt van.
Jouw gebrek aan algemene ontwikkeling had ik heel erg stilgehouden, als ik jou was.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:29 schreef Shreyas het volgende:
Er gaan dagelijks mensen dood door een zelfmoordaanslag. Waarom komt dit ineens zo opgeblazen in het nieuws? Ik had tot vandaag nooit gehoord van Benazir Bhutto
Wees er trots op, joh.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:29 schreef Shreyas het volgende:
Er gaan dagelijks mensen dood door een zelfmoordaanslag. Waarom komt dit ineens zo opgeblazen in het nieuws? Ik had tot vandaag nooit gehoord van Benazir Bhutto
Want?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jouw gebrek aan algemene ontwikkeling had ik heel erg stilgehouden, als ik jou was.
En ze heeft eerder wel meegemaakt dat ze een aanslag had overleefd waarbij vele andere mensen wel omkwamen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Uh-huh.
Ik las eerst op TT dat ze zelf ontkomen was en vroeg me nog af hoe je je zou voelen als er anderen omgekomen zijn bij een aanslag op jouw leven, en even later is ze dus toch dood.
Heftig, hoor.
Ja, wat is er zo ongelooflijk mis met die post, behalve dan dat diegene kennelijk weinig van Pakistan weet (behalve de vraag of je dan wel zo zou moeten posten, maar het is een redelijk vraag: wie is bhutto en waarom boeit dit)?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |