Oh, ik hou al op.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:03 schreef Homdeck het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn maar hier staan ze ook allemaal
Ik ookquote:Op donderdag 27 december 2007 15:10 schreef Homdeck het volgende:
* Homdeck vindt de versie van Paul de Leeuw en Simone Kleinsma mooier
Hmmm, ik zie nu dat het alleen maar de standaard zoekopdrachten zijn....quote:Op donderdag 27 december 2007 15:03 schreef Homdeck het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn maar hier staan ze ook allemaal
Bedoeld als in "liever 54x de Beatles en 1x de Scissor Sisters" dan alleen 55x de Beatles.quote:
Dit soort muziek hoort kraakjes en kleine onregelmatigheden te hebben, zonder is het helemaal niet mooi.quote:
Lijkt me leuk klassikaal met die uithalen...quote:Op donderdag 27 december 2007 15:20 schreef Nuongirl het volgende:
Lonely boy
Op school moesten we dit altijd zingen tijdens muziekles
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me leuk klassikaal met die uithalen...
Dat kan ik me gelukkig niet meer herinnerenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me leuk klassikaal met die uithalen...
You're the meaning to my life, you're the inspiraaaationquote:Op donderdag 27 december 2007 15:22 schreef Homdeck het volgende:
oh mij god. Chicago straks. zoetsappigheid ten top.
Wij moesten altijd The Rose zingen.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:22 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Dat kan ik me gelukkig niet meer herinneren
Wel dat we dit en ook Annie's song altijd zongen
Wij Down On The Corner en Downtownquote:Op donderdag 27 december 2007 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wij moesten altijd The Rose zingen.
Wij Tubular Bells, lang klote nummer...quote:Op donderdag 27 december 2007 15:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Wij Down On The Corner en Downtown
..en radio uit.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Aanstekers bij de hand en licht uit
Woon je in de Bommelerwaardquote:Op donderdag 27 december 2007 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Aanstekers bij de hand en licht uit
Doe es niet zo flauw allemaalquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij Tubular Bells, lang klote nummer...
Ik ken hetquote:Op donderdag 27 december 2007 15:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Ergens in mijn brein zit een hoekje waar alle cheesy songteksten opgeslagen worden en die komen zo ineens naar boven als ik een liedje hoor. Ik kan deze helemaal, woord voor woord meezingen.![]()
When you love somebody, till the end of timeeeeeeeeeeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |