Agree, hoewel ik hun presentatie à la die van de Scissor Sisters vind.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:38 schreef Jane het volgende:
Dit is ook weer zóóóó'n mooie van The Bee Gees!
Worden toch soms een beetje ondergewaardeerd, vind ik, die broertjes Gibb. Komt ook een beetje door de gladde disco in de 70's. Maar mensen, als je dit toch hoort....!![]()
Ik helaas wel, zit ook in mijn cheesy songteksten database.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:40 schreef Jane het volgende:
Dit nummer van Kelly Clarkson ken ik dus serieus niet.
Nee hoor...gewoon achter je pc gaan zitten met een koptelefoon.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Is het over the top als je ruzie hebt over top2000 luisteren versus tv kijken?
is er op dit tijdstip iets boeiends op tv dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:
'Koop een koptelefoon' is misschien een gulden middenweg?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Discovery channelquote:Op donderdag 27 december 2007 15:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
is er op dit tijdstip iets boeiends op tv dan?
Is er uberhaupt boeiende TV de laatste tijd?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
is er op dit tijdstip iets boeiends op tv dan?
Dat zeg ik...quote:Op donderdag 27 december 2007 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Deel 13 staat al klaar toch?
Ik zei niets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |