quote:Op donderdag 27 december 2007 12:52 schreef miss_sly het volgende:
Zo, 1e Kerstdag weer begonnen met de clomid, de emotionele bijwerkingen zijn alweer voelbaar
Ben wat wankel emotioneel ( tranen zitten snel hoog) en fel in dscussies. Ik heb het gelukkig wel door, dat tweede, dus heb me telkens als ik merkte te fel te worden, maar een beetje teruggetrokken uit een discussie.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, wat ik me af vroeg, je was altijd vrij nuchter over het zwanger worden 'lukt het dan zou het helemaal super zijn, maar zo niet dan vinden we onze draai ook wel'.
Is dat nu veranderd nu je zwanger geweest bent? Ik kan me voorstellen dat de hoop en het vooruitkijken en mijmeren etc van de vorige toch wel bijgedragen heeft aan een sterkere wens. Of zie ik dat verkeerd?
Ja, dat is ook iets wat me zo ongelofelijk fantastisch lijktquote:Op donderdag 27 december 2007 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga iig heel hard voor je duimen.
Je zinnetje tussen de hartjes gaat hier echt rechtstreeks mijn hartje in, dat is waar ik nu zo vreselijk naar uit kijk. De visite die naar huis gaat en ik die gewoon bij dat kindje mag blijven, ervoor mag zorgen, niet weer terug hoef te geven etc. etc.
Ik hoop echt dat het jullie (en trouwens alle dames in dit topic) gaat lukken.
Ik wens dit met je meequote:Op donderdag 27 december 2007 13:57 schreef miss_sly het volgende:
Diaan
ik hoop ook zo dat jullie 2008 goed wordt en het ook jullie jaar wordt
Ik wens trouwens dat dit topic volgend jaar kerst helemaal dood is, geen mensen meer die zo verdomd lang moeten wachten, geen mmm meer, alleen maar hele gelukkige jonge (aanstaande) moeders![]()
Ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 27 december 2007 13:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik schat onze kansen weliswaar iets hoger in nu ik een keer zwanger ben geweest, dat wel. En nu ik weet hoe het voelt, lijkt het me zo ongelofelijk bijzonder en fantastisch om dat tot het einde mee te mogen maken en dan ook nog eens ons kindje in mijn armen te mogen houdenDat kindje dat bij ons hoort, dat ik uit bedje mag halen, eten mag geven, voor zorgen, troosten, dat bij mij, bij ons hoort
Tally, dat is lang geleden! Hoe is het met je?quote:
Sorry wYPPY je zal nog even flink geduld moeten hebben..quote:Op donderdag 27 december 2007 16:09 schreef YPPY het volgende:
Tally.Hoop zo dat je binnenkort op kunt schuiven naar het volgende topic.
Nee wist ik niet..quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:34 schreef YPPY het volgende:
Dat is heftig Tally. Wist je dat al, dat je zoiets kon verwachten? Ik wist niet eens dat een baarmoeder niet geschikt kan zijn voor een zwangerschap. Het wachten moet nu wel verschrikkelijk zijn. Krijg je meteen na de operatie de uitslag?
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het hierbij gebleven is dit jaar..quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Tally, wat een tegenslag. Ik hoop dat je snel weet wanneer de kijkoperatie is en dat daarna toch beter nieuws te vertellen is. En jee ook nog een auto ongeluk? Pff het zit je niet mee... dikke knuffel![]()
2008 kan dus alleen maar beter worden!!!! Met gewoon goed nieuws in januari hoor!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het hierbij gebleven is dit jaar..
Maar helaas.. Maar als ik dat zou vertellen is het meer een klaagtopic aan het worden
Dank je wel voor de knuffels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |