quote:Op donderdag 27 december 2007 19:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je staat anders als 'Geilste Muis' bij mij op # 1
kruisquote:
Ik wacht even met reageren tot hij z'n lijstje af heeft.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Jij ziet het wel zitten hé...., Ian door de gehaktmolen.....
Nu niet lief tegen me gaan doen Jap, dan word ik écht verlegenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hoor...maar ik kijk nu eenmaal graag vooruit.
Ohhhhhhhhhhquote:Op donderdag 27 december 2007 19:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je staat anders als 'Geilste Muis' bij mij op # 1
Wtf, ga ik nu ineens het lijstje maken?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wacht even met reageren tot hij z'n lijstje af heeft.
Je plaatje is (voor mij ) niet zichtbaar. Zie een rood kruis. Vandaarquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Talitha houdt ook wel van een mals stukje jong vlees
Krijg je dan ook van die schattige blosjes en kuiltjes ?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu niet lief tegen me gaan doen Jap, dan word ik écht verlegen
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, ga ik nu ineens het lijstje maken?
Whehehehequote:Op donderdag 27 december 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie het wel voor mij....een muis op z'n rug, die pootjes wijd uiteen gespreid.......beetje kwispelen met dat staartje...kraaloogjes hunkerend naar boven starend......licht die heupjes bewegend.....quote:
Het was jouw idee, dus jij mag beginnen.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Steek es ergens een thermometer in, volgens mij ben je aan het ijlenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Krijg je dan ook van die schattige blosjes en kuiltjes ?
Hee! Is dat Zanzibar?quote:
Ik kan er niets aan doenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Steek es ergens een thermometer in, volgens mij ben je aan het ijlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |