Ziet er heel goed uit.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef erkel het volgende:
Ok, ik wil ook een blits gifje als UI![]()
Zou je dat van deze plaatjes een gifje kunnen maken Kleinzusje? Dat je dan mijn originele ava iets van 4 seconden ziet en dan dat Nalbandian plaatje 1 sec? Ist das möglich?
Die 2e is perfectquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel
[ afbeelding ]
Langzaam
[ afbeelding ]
Met fade
[ afbeelding ]
Met 2x fade
Laat Andy maar door een weiland lopenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
APK !
Als je hier toevallig meeleest ?
Heb jij verstand van Adobe premiere of Vegas ?
Word er gek van
![]()
Heb hulp nodig !
ps. Voor anderen: graag ook opdrachten voor ava's zoals Vaduz !
Heb zin om bv. Naby door een weiland te laten lopen, of zo iets![]()
Ik kom er nog op terug binnenkort, ik hoop wel dat ik het niet vergeetquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Met afgeknipte randjes (nike) !
( kan ook de nike plaatjes zo maken dat de tekst groter is)
Hij kan < dan 100 kb, maar dan dus onscherp/ onbewerkt. Nu is het 120 ( ongeveer)![]()
Vraag zo veel je wilt, no prob !
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
FF: In mei denk ik, als Rogiertje verliest met 6-0 6-0 6-0 van Andy op RG![]()
Cool plan Pukkert !quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't een idee om een "XL-toernooi-overwinteraar-avatar" te maken die een deelnemer mag zetten indien ie het hele toernooi overleefd heeft, en dan alleen in 't eerstvolgende toernooi (dus niet 't hele jaar omdat je 1 toernooi overleefd hebt)?
Hebben de crea's onder ons weer wat te doen.
Gewoon doen, als XL iets niet zint horen we dat ongetwijfeldquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:59 schreef kleinzusje het volgende:
Mits XL het ook wat lijkt![]()
( lijkt me leuk om te doen)
Key Biscane begint pas 26 maart hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon doen, als XL iets niet zint horen we dat ongetwijfeld. Enne, ik wil je niet opjagen, maar Key Biscane begin maandag
![]()
.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon doen, als XL iets niet zint horen we dat ongetwijfeld. Enne, ik wil je niet opjagen, maar Key Biscane begin maandag
![]()
.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk gedaan, vooral die [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |