Ja ze moest welquote:Op maandag 5 mei 2008 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik herken haar haast niet! En wat een draak van een jurk heeft ze bij bijbehorende echtgenoot gekozen.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:13 schreef Sk00p het volgende:
Aawwwww..mooie foto's joh!!
Willem zal stiekem wel balen dat hij geen zoontje heeft
Nja..een beetje variatie is wel leukquote:
Ja ik ook!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:28 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij is het voor het eerst dat ik de outfit van Maxima spuuglelijk vind
Beter dit dan je kind er als kindhoer bij laten lopen, zoals zo veel ouders doen tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
O jee... wat een truttige foto's en outfitjes van de dames... men, ik krijg gelijk zo'n 'piepers, spruiten en speklap-gevoel'
Zo erg is het toch niet? De broek is op zich wel ok (ze heeft nou eenmaal fikse heupen) en de winkels liggen vol met dat soort rare bloesjesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:16 schreef Lois het volgende:
Ik vind de outfit van Maxima echt vreselijk![]()
En da's ook het excuus voor Maxima?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:23 schreef rena het volgende:
[..]
Beter dit dan je kind er als kindhoer bij laten lopen, zoals zo veel ouders doen tegenwoordig
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En da's ook het excuus voor Maxima?
Ik vind de outfit juist echt bij Maxima passen!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:16 schreef Lois het volgende:
Ik vind de outfit van Maxima echt vreselijkmaar die meisjes zijn dotjes. Jammer alleen dat ze identiek gekleed zijn, tot het haarspeldje aan toe
Valt me mee dat die broek niet bordeaux rood is. Gedurfd statement van WAquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:56 schreef Sk00p het volgende:
Maxima is niet eens zo erg..maar die witte broek van Willem!!
Vind ik wel goed gezien, WA en Max moeten dan maar niet zo nep doen alsof ze dagelijks met de bakfiets de kids naar school brengen.quote:Op zondag 13 juli 2008 09:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
en geenstijl.nl moet niet zo zeiken. Waar ze al niet op letten zeg, bandprofiel 'checken'
Ik vraag me af, of Wim-Lex en Max dat zo beweerd hebben..? Ik heb alles maar vluchtig gelezen en bekeken dus het zou best kunnen hoor.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vind ik wel goed gezien, WA en Max moeten dan maar niet zo nep doen alsof ze dagelijks met de bakfiets de kids naar school brengen.
Eens!! Die kinderen zijn niet schattig!! Veel te dikke hoofden. Maar ja, papa he?? Wat is die man afstotelijkquote:Op zondag 13 juli 2008 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Hemeltje lief, zo jong zijn en dan dat soort Gako-kleding aantrekken (WiMa). Heeft die keten zijn voorraad destijds gedoneerd aan het Koninklijk Huis of zo?![]()
En die kinderen vind ik ook absoluut niet schatting (buiten de standaarschattigheidswaarde van kinderen. Daar waar ze recht op hebben, hoe lelijk ze ook zijn.)
Rond, blond, tanden erin, that's about it.
LOL, voor Máxima is het blijkbaar de man van haar dromen en that's all that matters. Mijn type is het ook allesbehalve, maar het is wel een gezin (én echtpaar) dat werkt.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:16 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Eens!! Die kinderen zijn niet schattig!! Veel te dikke hoofden. Maar ja, papa he?? Wat is die man afstotelijk
nooit vrees ik, ze loopt al jaren regelmatig met uitgroei, zelfs bij staatsbanketten met haute couture en dure diadeems in haar haar.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:37 schreef Rhena het volgende:
nog even doorgaan met zeiken op maxima (ja sorry hoor, maar ik vind dit zóó geen gezicht): wanneer laat ze nou es een keer d'r uitgroei bijwerken? en die dooie punten...
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou zo van FOK! omdat het in een topic over de miljoenen verslindende koninklijke familie uiteindelijk gewoon gaat over Maxima's dooie punten. 'Cause that's what life's really about!
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De komende dagen alleen maar lieve en aardige dingen over anderen zeggen Dude... pas nou op... karma enzo... je moet nog vliegen![]()
Heel goed.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik hou van alle FOK!kers, van de koninklijke familie en met náme van Maxima's dorre uiteinden. Toppertjes!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En, opgelucht adem gehaald?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:27 schreef Malahide het volgende:
En ondanks dat alle dooie punten van Maxima nu één voor één geteld zijn is deze pagina nog steeds niet vol en krijgen we nog steeds telkens dat buitenproportionele gebit van Mr. Margarita te zien.
Smock, geloof ik. Ik had een rood-witte, uberschattigquote:Op maandag 14 juli 2008 14:47 schreef Ole het volgende:
Waarom nou alledrie hetzelfde
Ik had toen ik 4 was ook een smok(?) jurk. Had mijn oma gemaakt. Ik haatte dat ding![]()
Die van mij was tenminste wel mooi lichtblauw. Dit is meer snotgroen
Ja, maar het was eerder ook al. Toen hadden ze witte jurkjes aan met spijkerjasjesquote:Op maandag 14 juli 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En, opgelucht adem gehaald?
Ole, die dezelfde outfits van de meisjes dat is... omdat ehm... oh wacht, ik weet het! Omdat de zonen van Patrick K en Ansj óók alledrie dezelfde geruite shorts aan hadden op die ene foto in dat ene topic (jeweetwel) en ... nou... dus... Max dacht 'Wat Ansj kan, kan ik ook. Oh zó!'. Snappie?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:06 schreef J-net het volgende:
Willem-Alexander en Maxima zijn in Peking (vraag me af of het triple A team er ook is, nog niet gezien in ieder geval) en hebben reeds diverse wedstrijden van Nederlandse atleten bezocht.
Grappig inderdaadquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:50 schreef Estherdv het volgende:
hihihi ik vind het een leuke foto, het zijn net echt gewone mensen
Heb je dat lekker in de Weekend gelezen of zoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:09 schreef jannet1234 het volgende:
weet je, die maxima he.....vreemd
toen ze m net had ontmoet moest ze niets van m weten maar toen madam erachter kwam dat ie een troonopvolger was was ze ineens smoorverliefd. mmmmmmmm
Gmtaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:20 schreef Natalie het volgende:
Welk sensatiebelust roddelblaadje heb jij gelezen?
Ik blijf ze schattig vinden, de kindertjes danquote:Op zondag 9 november 2008 12:00 schreef J-net het volgende:
Vorige week zondag is Benjamin, jongste zoon van prins Bernhard en prinses Annette gedoopt. En bijna alle leden van de Koninklijke Familie waren aanwezig.
Onder andere het triple A team
Hier Amalia en Alexia samen met oma
[ afbeelding ]
Nou jah, ze hebben igg verschillende kleren aan. Dat is al een unicumquote:Op zondag 9 november 2008 12:03 schreef teamlead het volgende:wat hebben die kids nu weer aan zeg....
Mee eens, ik vind het juist wel schattig staan ook.quote:Op zondag 9 november 2008 12:50 schreef Natalie het volgende:
Wat Relin zegt
En ik vind ze er -buiten dat ze eens niet hetzelfde dragen- sowieso leuk uit zien. Wat sjieker dan 'normaal' Nederland, maar het zijn dan ook prinsesjes, dus dan mag dat best.
had ik al gepost in het vorige topicquote:Op donderdag 27 november 2008 12:34 schreef J-net het volgende:
Trouwens tussendoor is Prinses Anita bevallen van een zoontje; Pieter Erik Maurits Anton ofzo
je hebt gelijkquote:Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef J-net het volgende:
In het vorige topic? Ik het beroemd en zwanger topic zeker, hier niet in Koninklijk nieuws iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |