Daar ging het even niet overquote:
Is het niet genoeg dat ik aan jou denk?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed museum, welJe moet er eens binnen lopen
Na 3 dagen chinees eten en nog twee bakjes in de diepvries zeg je dat even niet meer hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ging het even niet over
al is dat wel veel lekkerder![]()
Maar was het wel lekker je menu?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Na 3 dagen chinees eten en nog twee bakjes in de diepvries zeg je dat even niet meer hoor
wat is er mis met patat dan ?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
Vlaamse friet.![]()
Maar ze zeggen tenminste friet ipv patat.
Ja hoor, heel lekker, maar ik heb er nu eventjes genoeg vanquote:Op donderdag 27 december 2007 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar was het wel lekker je menu?
En eigenlijk wel, kom maar op met het chinees
Patat is voor flikkers. En voor barbaren die niet weten hoe het hoort. En voor arrogante blazende randstedelingen. En nou optiefen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:30 schreef master_X het volgende:
wat is er mis met patat dan ?
Thais, Thais Thaisquote:Op donderdag 27 december 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hoor, heel lekker, maar ik heb er nu eventjes genoeg van
Macaroni Macaroni Macaroni
Oh, het moet weer op een goedkopertje hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 11:27 schreef leonieke het volgende:
Is het niet genoeg dat ik aan jou denk?
Aan je reactie merk ik al dat je patat een mooi word vind.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Patat is voor flikkers. En voor barbaren die niet weten hoe het hoort. En voor arrogante blazende randstedelingen. En nou optiefen.
ik eet FRIETquote:Op donderdag 27 december 2007 11:33 schreef master_X het volgende:
Aan je reactie merk ik al dat je patat een mooi word vind.
Joh, ik eet mijn friet gewoon van een bord, of soms in het bakje van het frietkotquote:Op donderdag 27 december 2007 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik eet FRIET
of ik eet NIET
EN dat dan op een T-shirt gedrukt
Ik denk dat er wat Hollands bloed door mijn aderen stroomtquote:Op donderdag 27 december 2007 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, het moet weer op een goedkopertje hoor
dan loop ik naast jouquote:Op donderdag 27 december 2007 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik eet FRIET
of ik eet NIET
EN dat dan op een T-shirt gedrukt
Je hebt ook mongolen die spreken van "de patatzaak"quote:
Bengels zelf misschien ?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:36 schreef Ynske het volgende:
* Ynske roggelt even gedag
weet iemand of bengels moet werken vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |