Donequote:Op donderdag 7 februari 2008 17:07 schreef ChickenSpikey het volgende:
Slotje aub:
[TK] Splinternieuwe sneeuwkettingen
NanKing was me ons voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:54 schreef Nachtdier het volgende:
Het is weer zover; ik ben weer vergeten {TK} in de topcititel te zetten...http://forum.fok.nl/topic/1124113/1/500#
Dus als er een modje dat even wil wijzigen ?
Thnx
Je kan ook wel een nieuw topic openen dan sluit ik het vorigequote:Op maandag 11 februari 2008 20:56 schreef T42 het volgende:
[TK] Speedbootje
alle reakties mogen weg het is zo onoverzichtelijk
alvast bedankt
Het grote "hoeveel is mijn zooi nog waard" topicquote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef Houtspeer het volgende:
Er was toch een topic waar men kon kijken hoeveel hun spullen waard is? Is dat een blunder geworden of kan ik hem niet vinden?
Topics zijn dichtquote:Op maandag 11 februari 2008 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi. Deze twee mogen dicht:
[TK] Playstation 2 + 23 spellen
[TK] Playstation Portable + 1 spel + 1 film
Ik voeg later wel alles samen in één topic (met een geüpdate lijst).
Alvast bedankt.![]()
Waarom niet sticky, dan kan iedereen em gelijk vindenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef dndiek het volgende:
Het grote "hoeveel is mijn zooi nog waard" topic
Waarschijnlijk omdat we het aantal sticky topics wilden beperken, maar ik zal het eens in de groep gooienquote:Op maandag 11 februari 2008 23:35 schreef Prowl het volgende:
[..]
Waarom niet sticky, dan kan iedereen em gelijk vinden
sluit maar danquote:Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan ook wel een nieuw topic openen dan sluit ik het vorige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |