abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55570662
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:14 schreef riri het volgende:

[..]

Als op het eind de maskers worden afgedaan is het een prima moment just om de nieuwe miljonair kenbaar te maken...hij of zij heeft dan de hele tijd al op het feest aanwezig kunnen zijn
Vanavond is het hoogopgeleide maskerfeest niet. Dat is pas 12 januari.
Go hard or go home
  donderdag 27 december 2007 @ 13:17:20 #252
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55570666
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze spelen geloof ik oud en nieuw voor de tv uitzending.

En misschien dat de nieuwe miljonair komt.
Die dan ook nog het spel kan winnen zeker. Ongelooflijk als ze er echt nog iemand bij zetten.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_55570692
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:16 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft dus net schijnbaar gezegd, waar Mikey bij was, dat Lieke echt moet bijdraaien anders stemt hij haar eruit.
Heb ik dat goed verstaan? Vond het wel opmerkelijk, tussen alle dingen door die ik ook opmerkelijk vind.
ik hoorde het ook.......... Huub zei het tegen Mikey... en zei erbij je hebt het net zelf gehoord
pi_55570724
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:16 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft dus net schijnbaar gezegd, waar Mikey bij was, dat Lieke echt moet bijdraaien anders stemt hij haar eruit.
Heb ik dat goed verstaan? Vond het wel opmerkelijk, tussen alle dingen door die ik ook opmerkelijk vind.
Klopt, hij zei dat in het kantoor.
pi_55570729
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:02 schreef riri het volgende:
Huub had altijd mijn voorkeur in dit spel,....dat is al een tijd veel minder...de laatste tijd is het door wat hij laat zien helemaal verdwenen....hij is zo arrogant geworden,zo ontzettend ordinair in zijn gedrag...kan er geen bewondering meer voor opbrengen,laat staan begrip...alleen maar afkeer
Hij komt zichzelf ooit hard tegen...en dan krijgt hij wat hij met andere mensen doet driedubbel zo hard terug...zo is het leven.

De Gulden Regel (leefregel)

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Ik beoordeel mensen altijd op hun daden,de dingen die ze laten zien,heeft iemand slechte dingen gedaan en heeft hij of zij daar spijt van en laat hij of zij door daden zien dat te veranderen dan kan ik iemand dat slechte gedrag vergeven....Huub is bezig zich in hele slechte zin te ontwikkelen en daar reken ik hem op af.
Hij loopt op deze manier alleen maar op het ravijn af in plaats van ervan af...
Wat heeft Huub nu zo verkeerd gedaan, dat je al dagen loopt te zeggen hoe hypocriet hij is en dat hij alles verkeerd doet? Lieke is net zo hypocriet hoor, ik heb haar dinsdagnacht tegen Jaap horen praten in bed, nou toen kreeg ik bijna het idee, dat ze met Jaap zou gaan neuken, om zijn back-up maar te krijgen. Gaat ze ineens liggen zeggen je bent een mooie man en je hebt wel iets. Ik verzin dit niet, ik hoorde het echt, Jaap zei ook nog zeg je nu?

Ik kreeg een deja vu van hebben we dit niet al eerder gezien, hebben ze dan toch gelijk en heeft ze zich de villa ingeneukt heeft? In het begin vond ik Lieke ook aardig, maar nu niet meer, ik vind haar hypocriet en een vreselijke zeur.

Huub wordt hier net beschuldigd, dat hij tegen iedereen loopt te zeggen wat hij tegen Lieke heeft of wat er gebeurt is, heeft Lieke niet elke mogelijkheid aangegrepen om maar haar grieven en onrecht te uiten tegen elke butler, iedere kapster, eigenlijk iedereen, kijk eens hoe zielig ik ben.

Heeft achter er ook niets mee te maken? Heeft Huub niet de schuld op zich genomen? Ik geloof dat laatste, maar voor en tegenstanders van iemand zullen we hier altijd houden.
pi_55570757
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:14 schreef Desii het volgende:

[..]

Ik hoop van niet.....van mij mag het einde van DGK in zicht zijn...... ben iedereen beu
Serieuze vraag:
Waarom kijk je dan nog? Je hoeft het niet te kijken. Ik vind het nog steeds leuk om te volgen, op het moment dat ik het zat ben, dan kijk ik gewoon niet meer.
Go hard or go home
pi_55570860
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die dan ook nog het spel kan winnen zeker. Ongelooflijk als ze er echt nog iemand bij zetten.
De miljonairs zijn er van overtuigd dat een nieuwe geen kans maakt omdat zijn achterstand inmiddels te groot zou zijn.

Ik heb ze dat alleen al vaker horen beweren en meestal lijkt het al na een dag of 2 geen bal meer uit te maken
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_55570877
Morgen kan er maar 1 uitgestemt worden, en dat is Huub.
Jaap is zo onbetrouwbaar als de pest, als hij toestemming krijgt van de FEBO kan Huub er wel eens uitgestemt worden.
Iedereen denkt hier toch dat Brian moet winnen ?
Nou dan is dit DE gelegenheid om van Huub af te komen.
En de streamers blijven toch wel kijken, ze willen weten wie er gaat winnen.
pi_55570907
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

vet oneerlijk........ dat er na 28-8-2007 nog een nwe bij komt (maar ja, de regels zijn duidelijk.. er zijn geen regels)
pi_55570938
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:20 schreef noekje het volgende:
Serieuze vraag:
Waarom kijk je dan nog? Je hoeft het niet te kijken. Ik vind het nog steeds leuk om te volgen, op het moment dat ik het zat ben, dan kijk ik gewoon niet meer.
Als je het programma meer dan een jaar gevolgt hebt dan wil je weten hoe het af gaat lopen, ook al ben je alle 5 bewoners eigenlijk beu. Ikzelf volg het ook niet echt actief meer, maar ik hou mezelf wel op de hoogte. En hoewel ik allang weet dat Brian gaat winnen ben ik wel nieuwsgierig hoe ze hem de overwinning gaan geven...

Maar wat mij betreft mag er snel een nieuwe bewoner inkomen die het programma vervolgens gaat winnen, dat zou een mooie verhaallijn zijn
pi_55571084
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:25 schreef Desii het volgende:

[..]

vet oneerlijk........ dat er na 28-8-2007 nog een nwe bij komt (maar ja, de regels zijn duidelijk.. er zijn geen regels)
Waarom die datum 28-8-2007 ? Toen was er toch niets speciaals ......
Keep the Sunny Side Up
pi_55571111
Zo te zien een wand met kluisjes voor de gasten .....

Keep the Sunny Side Up
pi_55571165
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:20 schreef noekje het volgende:

[..]

Serieuze vraag:
tuurlijk mag je dat vragen.....
ik ben te nieuwsgierig..... wil graag het einde weten; zeker omdat ik het al sinds okt. vorig jaar volg
Nadeel van mij is, dat als ik de streams aanzet te lang blijf kijken...... en het geen ontspanning meer is.... geraak soms helemaal opgefokt.....

En dat ligt aan mezelf.... heb ook een nieuw goed voornemen voor 2008......
pi_55571313

Jaap kijkt maar heel bedenkelijk naar Huub
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  donderdag 27 december 2007 @ 13:43:31 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55571330
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Vanavond is het hoogopgeleide maskerfeest niet. Dat is pas 12 januari.

Heerlijk hoe zo'n opmerking "we zijn allemaal hoger opgeleide meiden" terug blijft komen... en dat doet het nog zeker 2 weken
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 27 december 2007 @ 13:43:53 #266
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55571338
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:36 schreef Desii het volgende:

[..]

ik ben te nieuwsgierig..... wil graag het einde weten; zeker omdat ik het al sinds okt. vorig jaar volg
Nadeel van mij is, dat als ik de streams aanzet te lang blijf kijken...... en het geen ontspanning meer is.... geraak soms helemaal opgefokt.....

Wij hebben daarom thuis na de eerste keer gratis streams besloten om ze niet meer te nemen. Dat werkt veel prettiger. We lezen wel continu, waar we maar kunnen, alle verslagen en cossen maar streams nemen doen we niet meer. Als we er thuis samen zelfs ruzie over gaan krijgen en opgefokt het bed instappen dan weet je... kappen met kijken. Nu bekijken we het veel meer vanaf de zijlijn.
Ik hoop steeds dat Huub er morgen uitgestemd wordt dan hoef ik ook de verslagen niet meer te lezen en kan ik dit verder ook afsluiten en wachten we rustig op een nieuwe BB aan het einde van het jaar.
  donderdag 27 december 2007 @ 13:47:21 #267
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55571407
Werkman belt boos - Je regelt maar wat, anders ben ik zo pleite, dit is echt niet normaal........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 27 december 2007 @ 13:48:44 #268
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55571437
Lieke - Het is echt te ziek voor woorden waar Huub mee bezig is! Ik vertel het wel een keertje als ik er uit ben, euhhh, echt walgelijk, laat maar...........
pi_55571456
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Waarom die datum 28-8-2007 ? Toen was er toch niets speciaals ......
ehhhhhh ... ik bedoel precies het jaar dat ze erzitten..... maar wist de datum niet precies, dus heb maar ff gegokt.
  donderdag 27 december 2007 @ 13:50:30 #270
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55571474
Maximanda heeft haar kroontje weer op..........
pi_55571477
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:48 schreef Dark het volgende:
Lieke - Het is echt te ziek voor woorden waar Huub mee bezig is! Ik vertel het wel een keertje als ik er uit ben, euhhh, echt walgelijk, laat maar...........
dat zou echt verboden moeten worden...ons een beetje nieuwsgierig maken
pi_55571508
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Maximanda heeft haar kroontje weer op..........
Dat ding houd gewoon haar pruik op de plek denk ik
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_55571518
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:36 schreef Desii het volgende:

[..]

Nooit opgefokt raken. Het is maar een spelletje en tv. Werkt als een tiet als je zo denkt. Altijd blijven lachen zou Bassie zeggen. Die trouwens bijna dood was door een opblaasolifant. Wat pas echt jammer is.
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heerlijk hoe zo'n opmerking "we zijn allemaal hoger opgeleide meiden" terug blijft komen... en dat doet het nog zeker 2 weken
Ik moet ermee ophouden zeker? Ik blijf me dan afvragen,' hoger dan wie??'
Het zijn gewoon gezellige meiden die de boel op komen leuken. Gezellig!
Go hard or go home
pi_55571520
het water roept
  donderdag 27 december 2007 @ 13:52:56 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55571536
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ding houd gewoon haar pruik op de plek denk ik

Ik ben bang dat je gelijk hebt
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')