Vanavond is het hoogopgeleide maskerfeest niet. Dat is pas 12 januari.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:14 schreef riri het volgende:
[..]
Als op het eind de maskers worden afgedaan is het een prima moment just om de nieuwe miljonair kenbaar te maken...hij of zij heeft dan de hele tijd al op het feest aanwezig kunnen zijn
Die dan ook nog het spel kan winnen zeker. Ongelooflijk als ze er echt nog iemand bij zetten.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze spelen geloof ik oud en nieuw voor de tv uitzending.
En misschien dat de nieuwe miljonair komt.
ik hoorde het ook.......... Huub zei het tegen Mikey... en zei erbij je hebt het net zelf gehoordquote:Op donderdag 27 december 2007 13:16 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft dus net schijnbaar gezegd, waar Mikey bij was, dat Lieke echt moet bijdraaien anders stemt hij haar eruit.
Heb ik dat goed verstaan? Vond het wel opmerkelijk, tussen alle dingen door die ik ook opmerkelijk vind.
Klopt, hij zei dat in het kantoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:16 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft dus net schijnbaar gezegd, waar Mikey bij was, dat Lieke echt moet bijdraaien anders stemt hij haar eruit.
Heb ik dat goed verstaan? Vond het wel opmerkelijk, tussen alle dingen door die ik ook opmerkelijk vind.
Wat heeft Huub nu zo verkeerd gedaan, dat je al dagen loopt te zeggen hoe hypocriet hij is en dat hij alles verkeerd doet? Lieke is net zo hypocriet hoor, ik heb haar dinsdagnacht tegen Jaap horen praten in bed, nou toen kreeg ik bijna het idee, dat ze met Jaap zou gaan neuken, om zijn back-up maar te krijgen. Gaat ze ineens liggen zeggen je bent een mooie man en je hebt wel iets. Ik verzin dit niet, ik hoorde het echt, Jaap zei ook nog zeg je nu?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:02 schreef riri het volgende:
Huub had altijd mijn voorkeur in dit spel,....dat is al een tijd veel minder...de laatste tijd is het door wat hij laat zien helemaal verdwenen....hij is zo arrogant geworden,zo ontzettend ordinair in zijn gedrag...kan er geen bewondering meer voor opbrengen,laat staan begrip...alleen maar afkeer
Hij komt zichzelf ooit hard tegen...en dan krijgt hij wat hij met andere mensen doet driedubbel zo hard terug...zo is het leven.
De Gulden Regel (leefregel)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Ik beoordeel mensen altijd op hun daden,de dingen die ze laten zien,heeft iemand slechte dingen gedaan en heeft hij of zij daar spijt van en laat hij of zij door daden zien dat te veranderen dan kan ik iemand dat slechte gedrag vergeven....Huub is bezig zich in hele slechte zin te ontwikkelen en daar reken ik hem op af.
Hij loopt op deze manier alleen maar op het ravijn af in plaats van ervan af...
Serieuze vraag:quote:Op donderdag 27 december 2007 13:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.....van mij mag het einde van DGK in zicht zijn...... ben iedereen beu
De miljonairs zijn er van overtuigd dat een nieuwe geen kans maakt omdat zijn achterstand inmiddels te groot zou zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die dan ook nog het spel kan winnen zeker. Ongelooflijk als ze er echt nog iemand bij zetten.
vet oneerlijk........ dat er na 28-8-2007 nog een nwe bij komt (maar ja, de regels zijn duidelijk.. er zijn geen regels)quote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die dan ook nog het spel kan winnen zeker. Ongelooflijk als ze er echt nog iemand bij zetten.
Als je het programma meer dan een jaar gevolgt hebt dan wil je weten hoe het af gaat lopen, ook al ben je alle 5 bewoners eigenlijk beu. Ikzelf volg het ook niet echt actief meer, maar ik hou mezelf wel op de hoogte. En hoewel ik allang weet dat Brian gaat winnen ben ik wel nieuwsgierig hoe ze hem de overwinning gaan geven...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:20 schreef noekje het volgende:
Serieuze vraag:
Waarom kijk je dan nog? Je hoeft het niet te kijken. Ik vind het nog steeds leuk om te volgen, op het moment dat ik het zat ben, dan kijk ik gewoon niet meer.
Waarom die datum 28-8-2007 ? Toen was er toch niets speciaals ......quote:Op donderdag 27 december 2007 13:25 schreef Desii het volgende:
[..]
vet oneerlijk........ dat er na 28-8-2007 nog een nwe bij komt (maar ja, de regels zijn duidelijk.. er zijn geen regels)
tuurlijk mag je dat vragen.....quote:Op donderdag 27 december 2007 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Serieuze vraag:
Waarom kijk je dan nog? Je hoeft het niet te kijken. Ik vind het nog steeds leuk om te volgen, op het moment dat ik het zat ben, dan kijk ik gewoon niet meer.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Vanavond is het hoogopgeleide maskerfeest niet. Dat is pas 12 januari.
Wij hebben daarom thuis na de eerste keer gratis streams besloten om ze niet meer te nemen. Dat werkt veel prettiger. We lezen wel continu, waar we maar kunnen, alle verslagen en cossen maar streams nemen doen we niet meer. Als we er thuis samen zelfs ruzie over gaan krijgen en opgefokt het bed instappen dan weet je... kappen met kijken. Nu bekijken we het veel meer vanaf de zijlijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:36 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dat vragen.....
ik ben te nieuwsgierig..... wil graag het einde weten; zeker omdat ik het al sinds okt. vorig jaar volg
Nadeel van mij is, dat als ik de streams aanzet te lang blijf kijken...... en het geen ontspanning meer is.... geraak soms helemaal opgefokt.....
En dat ligt aan mezelf.... heb ook een nieuw goed voornemen voor 2008......
ehhhhhhquote:Op donderdag 27 december 2007 13:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom die datum 28-8-2007 ? Toen was er toch niets speciaals ......
dat zou echt verboden moeten worden...ons een beetje nieuwsgierig makenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:48 schreef Dark het volgende:
Lieke - Het is echt te ziek voor woorden waar Huub mee bezig is! Ik vertel het wel een keertje als ik er uit ben, euhhh, echt walgelijk, laat maar...........
Dat ding houd gewoon haar pruik op de plek denk ikquote:Op donderdag 27 december 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Maximanda heeft haar kroontje weer op..........
Nooit opgefokt raken. Het is maar een spelletje en tv. Werkt als een tiet als je zo denkt. Altijd blijven lachen zou Bassie zeggen. Die trouwens bijna dood was door een opblaasolifant. Wat pas echt jammer is.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:36 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dat vragen.....
ik ben te nieuwsgierig..... wil graag het einde weten; zeker omdat ik het al sinds okt. vorig jaar volg
Nadeel van mij is, dat als ik de streams aanzet te lang blijf kijken...... en het geen ontspanning meer is.... geraak soms helemaal opgefokt.....
En dat ligt aan mezelf.... heb ook een nieuw goed voornemen voor 2008......
Ik moet ermee ophouden zeker?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk hoe zo'n opmerking "we zijn allemaal hoger opgeleide meiden" terug blijft komen... en dat doet het nog zeker 2 weken
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ding houd gewoon haar pruik op de plek denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |