Vertel..........wat dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:43 schreef diedirk het volgende:
Schandalig hoe Huub elke keer weer prive dingen over mensen die hij achter gehoord heeft elke keer weer on stream gooit
Hoe weet jij dat hij die info van achteren heeft?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:43 schreef diedirk het volgende:
Schandalig hoe Huub elke keer weer prive dingen over mensen die hij achter gehoord heeft elke keer weer on stream gooit
Wat heb je gehoord dan, ik namelijk niks.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:43 schreef diedirk het volgende:
Het wordt tijd dat die jongen eens heel hard op z'n bek gaat idd.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:43 schreef riri het volgende:
Arrogantie ten top...
hoogmoed komt voor de val Huub...onthoudt dat
ik denk eerder dat het om het om de ziekte van haar moeder gaat en dat hij het erg vindquote:Op donderdag 27 december 2007 12:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Zijn kant van het verhaal??????Dat hij haar dochter regelmatig voor een teringhoer of een moffenhoer uitmaakt?
Als het hem uitkomt wel zogenaamd medeleven tonen.
Precies.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Zijn kant van het verhaal??????Dat hij haar dochter regelmatig voor een teringhoer of een moffenhoer uitmaakt?
Los daarvan, het wordt gewoon saai. Bij Huub moet alles in de overtreffende trap en hoor je hele verhaal nog zes keer; Iedereen moet het van hem horen. Bij ieder ding dat hij doet rent hij meteen naar kantoor naar z'n grote baas Japio...... Het wordt tijd dat we eens wat anders te zien krijgen.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat die jongen eens heel hard op z'n bek gaat idd.
Jij begint ook al Briantilliaans te praten? ''Iemand met gelijke munt terug slaan''quote:Op donderdag 27 december 2007 12:47 schreef schatje het volgende:
Ik ben wel bij dat Huub het niet langer pikt en Lieke met gelijke munt terug slaat.
Vind ik er nog niks mis mee als Huub een brief schrijft aan de moeder van Lieke.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:38 schreef kybe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij begint ook al Briantilliaans te praten? ''Iemand met gelijke munt terug slaan''
Terugsturen, met melding 'Ongewenste post', is wellicht effectiever ......quote:Op donderdag 27 december 2007 12:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind ik er nog niks mis mee als Huub een brief schrijft aan de moeder van Lieke.
Die moeder is toch niet debiel ofzo?
Ze kan toch zelf bepalen wat ze ervan vindt?
Als ze het een walgelijke slijmbrief vindt, met zogenaamd medeleven, gooit ze hem toch weg?
Ze kan er zelfs voor kiezen dat ding helemaal niet te lezen.
Ze spelen geloof ik oud en nieuw voor de tv uitzending.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:05 schreef crimescene het volgende:
Weet iemand wat voor een ''mega'' feest er komt vanavond?
Dat verwacht ik niet. Het feest is een groot TV-moment. De komst van een nieuwe Miljonair is ook een groot TV-moment. De kans dat ze die twee vermengen acht ik klein - De komst van een Miljonair komt dan niet tot z'n recht in het gedruis van het feest.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze spelen geloof ik oud en nieuw voor de tv uitzending.
En misschien dat de nieuwe miljonair komt.
Dan is Nadia er dus vanavond?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Als op het eind de maskers worden afgedaan is het een prima moment juist om de nieuwe miljonair kenbaar te maken...hij of zij heeft dan de hele tijd al op het feest aanwezig kunnen zijnquote:Op donderdag 27 december 2007 13:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Het feest is een groot TV-moment. De komst van een nieuwe Miljonair is ook een groot TV-moment. De kans dat ze die twee vermengen acht ik klein - De komst van een Miljonair komt dan niet tot z'n recht in het gedruis van het feest.
Ik hoop van niet.....van mij mag het einde van DGK in zicht zijn...... ben iedereen beuquote:Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |