de gebruikelijke bewegingen onder de dekens.. zullen Amanda en Brian wel zijn, want Huub en Jaap kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:17 schreef eeff het volgende:
Gebeurt er nog wat op de streams?
Ok... maar de rest is dus ook ingezakt?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:19 schreef Carlaa het volgende:
[..]
de gebruikelijke bewegingen onder de dekens.. zullen Amanda en Brian wel zijn, want Huub en Jaap kan ik me niet voorstellen.
de rest beweegt niet nee.. zitten voor tvquote:Op donderdag 27 december 2007 01:20 schreef eeff het volgende:
[..]
Ok... maar de rest is dus ook ingezakt?
Tijd om naar bed te gaan?
Ok dan ga ik m'n waterbedje opzoeken.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:22 schreef Carlaa het volgende:
[..]
de rest beweegt niet nee.. zitten voor tv
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Guuskeee het volgende:
brian vraagt ontslagronde voor huub aan
[ afbeelding ]
Ja, en Lieke heeft in de gaten dat Jaap, Huub erin houdt en kan Huub dus gewoon wegstemmen om Huub een lesje te leren.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Lieke gaat mee, dat kan gewoon niet anders (op basis van de 3 uitzendingen die ik deze week heb gezien).
Oh.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:48 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja, en Lieke heeft in de gaten dat Jaap, Huub erin houdt en kan Huub dus gewoon wegstemmen om Huub een lesje te leren.
My 2pence's
Niet voor winstkansen maar wel om nog een gezellige tijd te hebben.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dus Jaap stemt de publieksfavoriet vermoedelijk niet weg, om zo zijn winstkansen te vergroten?
Jaap zal Huub echt niet wegstemmen. Dan heeft die alleen Lieke nog over. Lieke staat op instorten.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dus Jaap stemt de publieksfavoriet vermoedelijk niet weg, om zo zijn winstkansen te vergroten?
Dat wil ik ook!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, ze hebben me bijna zover dat Huub, Huub niet meer is.... Okee, Huub eruit, Lieke eruit, Jaap eruit en Brian wint op zijn slofjes DGK zoals al altijd al in het script stond.
B heeft echt nog nooit wat gedaan![]()
Wat ik zal willen dat de hele DGK bewoners een script hadden en niet alleen H L en J.
En ik wil vrede op aarde.....
Jaaaaa ik ook!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!
En ik wil de oudejaarsloterij winnen
Met Lieke en haar SAD valt echt niet samen te werken.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Op mij komt Lieke niet erg labiel over (al kijk ik niet zoveel streams), en ik zie haar samen met Jaap een acceptabel team vormen. Een werkbaar team voor in de finale.
Ik heb een 3 op het eindquote:Op donderdag 27 december 2007 02:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Jaaaaa ik ook!![]()
Mijn lot eindigt op 4, en die van jou?
Ik zou zeggen kom maar op met die 20 miljoen (is het toch?).quote:
Ze kijken NOG STEEDS film.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijken ze nog steeds film of slapen ze al? *downloads gaan voor*
quote:Op donderdag 27 december 2007 02:06 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom maar op met die 20 miljoen (is het toch?).![]()
En na de film gaan ze allemaal naar bed. Waar zitten we nou eigenlijk op te wachten?quote:
Slaapse, ik ga ze ook maar uitgooien denk ikquote:Op donderdag 27 december 2007 02:19 schreef koppiesoep het volgende:
Trustte luitjes, ik ga maar eens slapen.
lieke word langzaam aan verteerd door eenzaamheid en haat.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Op mij komt Lieke niet erg labiel over (al kijk ik niet zoveel streams), en ik zie haar samen met Jaap een acceptabel team vormen. Een werkbaar team voor in de finale.
quote:
lieke wou toch niet meer tegen brrr en amanda spelen,quote:Op donderdag 27 december 2007 02:45 schreef riri het volgende:
nou...met Lieke gaat het prima hoor...buiten dat met haar moeder om...Jaap begrijpt Lieke beter dan rest die niet al te bijster intelligent zijn....Jaap en Lieke kunnen prima samen door...zou wel een mooie hak zijn...Huub eruit stemmen..niet eens zo'n gek idee voor Jaap om het toch te doen...gewoon net voor ze op de bank gaan Brian en Amanda meekrijgen...en dat zal een fluitje van een cent zijn...Lieke stemt hem er sowieso uit..en dan hoeft alleen Jaap nog te zeggen...dag Huub,het is leuk geweest...veel plezier buiten met je groupies,wellicht willen die nog naar je luisteren...hier in huis zijn we er doodmoe van....ByeBye
Maar dat doe je ook niet ...quote:Op donderdag 27 december 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
durfde geen tvp neer te plempen
Seleen is tenminste (nog) geen hoer.quote:Op donderdag 27 december 2007 03:16 schreef miesy het volgende:
dacht even dat huub en seleen samen gingen slapen..![]()
[ afbeelding ]
Mischien kan die RAT ook meteen meequote:Op donderdag 27 december 2007 01:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Lieke gaat mee, dat kan gewoon niet anders (op basis van de 3 uitzendingen die ik deze week heb gezien).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |