En waar komen jullie vandaan?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
en we moesten er vandaag helemaal voor naar Drachten... lekker uiteten geweest, dat wel.
Welk?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef peaceman het volgende:
wat een kutnummer was dat trouwens...
Die van Liesbeth...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk?
Die van Liesbeth of die van Manu?
Enschedequote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef Djep het volgende:
[..]
En waar komen jullie vandaan?
\
goede bekomst trouwens![]()
Ah leuk... wie won er dit jaar?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:07 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons is de kerst altijd erg gezellig.... we houden dan ook een klaverjastournooi
Jij en ik was tweedequote:Op donderdag 27 december 2007 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah leuk... wie won er dit jaar?
Selecteer de tekst of druk Control+A, Control+C en vervolgens Control+V. That should do the trick.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ow de volgende songtekst kan ik niet vinden....Alleen via lyricsvault maar daar kan ik niet kopieren en plakken.
Dat kan op deze site dus niet.... ik heb het al geprobeerd.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Selecteer de tekst of druk Control+A, Control+C en vervolgens Control+V. That should do the trick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |