Verbal_Kint zal content met je zijn.. Z'n tegenstander voor zondag op een 1-4 nederlaag getrakteerd..quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:07 schreef Kingstown het volgende:
Vrij simpel (met pic) door naar ronde 10 van de beker....helaas wel ten koste van een zeer vervelende blessure.
Het nadeel voor VK is dat Schiere Zaakjes nu zich weer helemaal op de competitie kan focussen....de afgelopen tijd heeft hij daar geregeld gepict om in de beker te vlammen, maar dat is dus nu voorbij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Verbal_Kint zal content met je zijn.. Z'n tegenstander voor zondag op een 1-4 nederlaag getrakteerd..
Speel vannacht 03:00u in Argentinië. Helaas komt m'n FC 1 update tekort om nog mee te kunnen spelen/trainen. Dan zondag maar weer..
2.8 miljoen nu geboden, loopt 23:09 af... nog liefhebbers?quote:Jonatan Rodzeń (100277292) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar en 36 dagen, goed in vorm, gezond
Ik spreek Polski!
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 18-03-2008
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 46 310
Loon: 10 332 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
quote:ArFC Arenacum
02-01-2008 om 13:36 Nieuw jaar.
Wij wensen iedereen een gelukkig nieuwjaar. Behalve de RK-dodo's. Hen wensen we veel verliespunten toe. Counteren is stom.
Dit seizoen tellen er momenteel nog maar 2 wedstrijden. Eentje tegen Boogies en eentje tegen Bassie. De rest boeit niet zo veel, we willen gewoon derde blijven staan dus we willen de punten pakken van onze directe concurrenten, en verder zien we wel. Dan moet het wel lukken.
Normaal wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:18 schreef Yankee_One het volgende:
na een jeugdfriendly krijg je toch ook een trainigsbericht
We kunnen komend seizoen daar wel een competitie van maken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:14 schreef Yankee_One het volgende:
Is het niet een idee om voor je B-team allemaal schoppers te kopen en vervolgens tegenstanders voor komende zondag van fokkers uit te dagen voor een friendly?
Misschien schop je er wel een a spelers uit
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Normaal wel.
24 uur na het EINDE van die wedstrijd... En dat is bij jou pas om 22.20...
DOEN!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:26 schreef Silver_Shark het volgende:
Zou ik een Goed coach met Slecht leiderschap aanschaffen kost ongeveer 249k ik speel in IX
ff serieusquote:
Waarom niet? Als je het geld toch hebt...quote:
En dat was ook het eindbod... he... had wel wat bij gemogenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
2.8 miljoen nu geboden, loopt 23:09 af... nog liefhebbers?
24 years and 96 days, passable form, healthyquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:28 schreef maniack28 het volgende:
En dat was ook het eindbod... he... had wel wat bij gemogen
Mijn nederige excuses. Ik was vandaag dus een echte counterHUFTER begrijp ik...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja jij. Was het nou nodig om een trainee +6 te trappen?.
Dat ziet er goed uit jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:36 schreef REFUSED het volgende:
[..]
24 years and 96 days, passable form, healthy
A controversial person who is fiery and dishonest.
Has inadequate experience and poor leadership abilities.
Speciality: Quick
Total Skill Index (TSI): 93 550
Wage: 23 990 ¤/week
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: titanic Defending: inadequate
Scoring: magnificent Set Pieces: wretched
Dan is dit zeker inmiddels alweer 4 mil waard... (bijna matig passen)
Ahuh! Verdiende overwinning hoor, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:38 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses. Ik was vandaag dus een echte counterHUFTER begrijp ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |