quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef WooZ het volgende:
Alex zit sinds ten cate de blessure van Terry niet meer op de bank, en ik meen me te herinneren dat het laatste seizoen dat 020 kampioen werd ook van dramatisch niveau was, vooral na de winterstop
Combinatie hiervan.quote:-Zijn de andere clubs in de eredivisie beter geworden?
-Zijn de topclubs slechter geworden?
Dat denk ik ook, kijk maar naar teams als Twente en Groningen. Die zitten dichter tegen de top aan dan voorheen, mede doordat de top (met name Feyenoord en Ajax) zwakker is gewordenquote:
Of is het buitenland beter geworden? Al met al lijkt dit seizoen mij een jaar van duurzaam ondernemenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:44 schreef DANILXL het volgende:
Maar aan wie ligt dit nu?
-Zijn de andere clubs in de eredivisie beter geworden?
-Zijn de topclubs slechter geworden?
Israel en laseroms namen eerst de enkelsquote:Op zondag 20 januari 2008 17:24 schreef okee6 het volgende:
Een goede verdediger speelt altijd de bal, dat ze die wijsheid eerst maar eens vertellen.
Maar die hoefden daarbij niet op acht camera's te letten, enfin misschien ligt het daar juist aan tegenwoordig. Die verdedigers van nu zijn erg ijdel.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Israel en laseroms namen eerst de enkels
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Maar die hoefden daarbij niet op acht camera's te letten, enfin misschien ligt het daar juist aan tegenwoordig.
Dé kunst van de echt grote verdedigers is om éérst de bal te spelen en tegelijk in een vloeiende beweging alle kwetsbare punten van een been ook mee te hebben ...quote:Op zondag 20 januari 2008 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Israel en laseroms namen eerst de enkels
Gebrek aan talentvolle verdedigersquote:Op zondag 20 januari 2008 17:37 schreef DANILXL het volgende:
ik had laatst ook een topic over niveau verdedigers geopend, alleen kan ik hem niet meer vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |