Goedemorgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:13 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!!!![]()
Ff mijn MP3 opnieuw organiseren, dan spullen pakken en dan wachten tot de auto voorrijdt om op vakantie te gaan!!!!
ik vind poezen dan ook liever!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Pff, kut katers!!! Nog steeds ziek!
Jaaaa, wintersport!!! (was geloof ik dit topic dat ik dat gezegd hebquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:15 schreef HansU het volgende:
[..]
Goedemorgen
Veel plezier, wintersport zeker? (heb de vorige topics niet gevolgd)
Dankje!!!! Ik heb er zin in!!!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wel, maar wist dit ook niet hoor
Wintersport?
Fijne vakantie!!
drank valt met vrijwel niets te combineren voor zover ik weetquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Veel te veel te doen in zo'n kerst vakantie en werk en drank combineren valt tegen !
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:33 schreef HansU het volgende:
[..]
drank valt met vrijwel niets te combineren voor zover ik weet
Oh vandaar dat ik zo klein benquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Kerstdagen; oud en nieuw; andere feesten; sex; en natuurlijk sterke remmingen in de groei
ja... sorry... ik kan gewoon geen nee zeggen als mn vrienden me bier voor schuiven...quote:
Juist, gewoon dankjewel zeggen en opzuipenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... sorry... ik kan gewoon geen nee zeggen als mn vrienden me bier voor schuiven... [afbeelding] en als het dan ook nog Guinness is... [afbeelding]
dat deed ik dus, gister ging alle nog goed...! maar nu...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist, gewoon dankjewel zeggen en opzuipen [ afbeelding ]
deze kater wel, maar de kater van het bier van vanavond heb k dan last van...quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:18 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is altijd de ellende hè [ afbeelding ]
Morgen is het wel weer over
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik hoop trouwens dat die plek een beetje snel weg is. Ik moet mijn OV nog halen en moet daar nog foto's voor laten maken. Ik hoef niet zo nodig een jaar lang gewond op mijn OV te staan.
nét stond er dit:quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:36 schreef Trigalti het volgende:
Whehehe lekker vrij gepakt![]()
Jezus..
Mijn excuses aan iedereen die dit topic ooit bezocht heefT!
én het vorige topic..
quote:Jezus..
Ik heb mijn excuses al in de 2e post van het vorige topic aangeboden volgens mij..
Kap der maar is mee!!
Nouhou...quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
nét stond er dit:
[..]
![]()
Vieze editter![]()
wéér een fout dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nouhou...
Ik dacht dus dat et zo was..
* ReMcOrE eens is!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat we in de OP moeten toevoegen dat Trigalti hét jubileum-topic verprutst heeft![]()
vertel..quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wéér een fout dus
Ik denk dat we in de OP moeten toevoegen dat Trigalti hét jubileum-topic verprutst heeft![]()
k dacht dat iedereen hier vakantie hadquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:04 schreef HansU het volgende:
[..]
vertel..
Nog één uur en het is weer weekend
Ik heb vandaag wel vrij, had gisteren ook vrij, maar moet op Oudejaarsdag nog even werken. En dan de derde januari weer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
I
[..]
k dacht dat iedereen hier vakantie had
bah ik heb ook geen zin in het weekend.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wil er nog even niet aan denken. Ook niet aan maandag trouwens, eerst werken en dan boodschappen doen. Ideaal, boodschappen doen op oudejaarsdag. Maar het is niet anders.
Eerst maar eens bedenken wat ik het komende weekend allemaal ga doen. Ik heb niet zo veel zin om uit te gaan, maar ik heb het idee dat anderen er anders over denken. In mijn eentje thuis zitten is ook niks, dus wellicht beland ik toch nog wel in de kroeg. Nou ja, het is nog vroeg.
Uhm jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je moet winkelenJe bent gewoon ongemotiveerd !
Shit happens toch? Heb ik met andere auto's soms ook wel hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:18 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag in de nieuwe auto van mijn zusje gereden... Slaat de motor meteen al af.. [afbeelding]
Schandalig!quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:56 schreef eer-ik het volgende:
Zit ik te eten, let ik even niet op, zit de kat op m'n bord, mijn pasta op te eten [afbeelding]
Waar ben je geweest de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:56 schreef eer-ik het volgende:
Zit ik te eten, let ik even niet op, zit de kat op m'n bord, mijn pasta op te eten
Jaquote:
Kerst wezen vieren lmfd en zuipenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar ben je geweest de afgelopen dagen
Uiteraardquote:
quote:
welke chick nou weer...quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:09 schreef crossover het volgende:
[..]Gebruikelijke zooi met familie.
Gister en eergister kroeg in geweest, chick blijven slapen gisterNu moe
Ik zag me zusje lachen in de achteruitkijkspiegelquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Shit happens toch? Heb ik met andere auto's soms ook wel hoor
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:19 schreef miss-scofield het volgende:
Over 10 uurtjes zit ik in de auto opweg naar Le Grand Massif!!
Jippie!!
naar de forum mods zodat zij hem kunnen in scannen voor onsquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:35 schreef Deansensitized het volgende:
Veel plezier miss!!
Stuur je een kaartje??
Daar staat de dvdrecorder op ingesteld!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Top2000 A Gogo.
Je weet iedereen bij naamquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:31 schreef Deansensitized het volgende:
Simon
Marloes
Pa zit ook voor de Top2000.... best wel cool opzich
Sta je ook al op YouTube??quote:
Nee nog niet.. maar speel wel op Expert..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sta je ook al op YouTube??
Doe mij maar een echte gitaar
Zeven. Zet je de volgende vast klaar, of moet ik?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:32 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoeveel posts tot een vol topic?
Heb em al klaarstaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Acht. Zet je de volgende vast klaar, of moet ik?
Net even in de auto naar zitten luisterenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:31 schreef Deansensitized het volgende:
Simon
Marloes
Pa zit ook voor de Top2000.... best wel cool opzich
Ja af en toe zit er crap tussen..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Alleen jammer dat er tussen Pink Floyd en Metallica van die kneuzen als de Amazing Stroopwafels staan... beetje neppe top 10 zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |