bah ik heb ook geen zin in het weekend.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wil er nog even niet aan denken. Ook niet aan maandag trouwens, eerst werken en dan boodschappen doen. Ideaal, boodschappen doen op oudejaarsdag. Maar het is niet anders.
Eerst maar eens bedenken wat ik het komende weekend allemaal ga doen. Ik heb niet zo veel zin om uit te gaan, maar ik heb het idee dat anderen er anders over denken. In mijn eentje thuis zitten is ook niks, dus wellicht beland ik toch nog wel in de kroeg. Nou ja, het is nog vroeg.
Uhm jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je moet winkelenJe bent gewoon ongemotiveerd !
Shit happens toch? Heb ik met andere auto's soms ook wel hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:18 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag in de nieuwe auto van mijn zusje gereden... Slaat de motor meteen al af.. [afbeelding]
Schandalig!quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:56 schreef eer-ik het volgende:
Zit ik te eten, let ik even niet op, zit de kat op m'n bord, mijn pasta op te eten [afbeelding]
Waar ben je geweest de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:56 schreef eer-ik het volgende:
Zit ik te eten, let ik even niet op, zit de kat op m'n bord, mijn pasta op te eten
Jaquote:
Kerst wezen vieren lmfd en zuipenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar ben je geweest de afgelopen dagen
Uiteraardquote:
quote:
welke chick nou weer...quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:09 schreef crossover het volgende:
[..]Gebruikelijke zooi met familie.
Gister en eergister kroeg in geweest, chick blijven slapen gisterNu moe
Ik zag me zusje lachen in de achteruitkijkspiegelquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Shit happens toch? Heb ik met andere auto's soms ook wel hoor
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:19 schreef miss-scofield het volgende:
Over 10 uurtjes zit ik in de auto opweg naar Le Grand Massif!!
Jippie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |