Alsof er dan geen geld uit je wordt geklopt. Ik noem de PTT, oh nee KPN.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:14 schreef nikk het volgende:
[..]
Verschil tussen privaat en gemeenschapsgeld.
Uiteraard, er is geen ambtenaar zo capabel om een logo te verzinnen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:22 schreef gronk het volgende:
Uitbesteed.
ik zou ook niet willen dat mijn ambtenaren zich aan dit soort dingen gaan vergrijpen... ambtenaren horen helemaal geen grafisch inzicht te hebben en fantastisch te kunnen ontwerpen, daarvoor zitten ze daar helemaal nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:38 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Uiteraard, er is geen ambtenaar zo capabel om een logo te verzinnen.
hoe besparen ze dan? Is dit goedkoper om online te zetten ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:37 schreef borbit het volgende:
best duur, maar uiteindelijk besparen ze er geld mee dus...
Huisstijlkosten, you don't wanna know.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
hoe besparen ze dan? Is dit goedkoper om online te zetten ofzo?
Uniforme brieven die zeggen dat jij x moet betalen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:07 schreef Napalm het volgende:
en het is goedkoper af te drukken omdat er geen fancy kleurtjes inzittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan koopt de overheid toch gewoon een drukker op en dan is het gratis! ..... mmhhhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en het is goedkoper af te drukken omdat er geen fancy kleurtjes inzitten
je bedoeld de SDU die ze vorig jaar verkocht hebben aan abn amroquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan koopt de overheid toch gewoon een drukker op en dan is het gratis! ..... mmhhh
Het uitbesteden is waarschijnlijk omdat de overheid niet zelf de expertise in huis wil hebben/heeft en ook wel met het behouden/creëeren van enige werkgelegenheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan koopt de overheid toch gewoon een drukker op en dan is het gratis! ..... mmhhh
Ohja, die was ik vergeten. De overheid maakt werk. hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:07 schreef poepeneesje het volgende:
Het uitbesteden is waarschijnlijk omdat de overheid niet zelf de expertise in huis wil hebben/heeft en ook wel met het behouden/creëeren van enige werkgelegenheid.
-xxx-
Als een overheid een drukker bezit, dan maakt de drukker ineens geen kosten meer?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |