expose is inderdaad wel de uitvinding van de eeuw. Werkelijk briljant. Ook op applicatie nivo en in combinatie met spaces.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:18 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Op m'n werk heb ik ook een WinXP machine, kan ik ook wel mee werken maar het mist gewoon wat, de interface zit net wat meer in de weg dan in OS X.
Voorbeeldje: stel je heb een stuk of 40 windowtjes open, ik heb tijdens het werken regelmatig een stuk of 20 a 30 PuTTY schermen open staan, en dan ben je dus bezig en moet je ff naar een andere schakelen, dan moet je dus een-voor-een op 30 knoppen in de taakbalk klikken om te zien welke 't ook al weer was. Op een Mac druk je ff op de Exposé knop en je klink het goeie schermpje aan.
Die hele taakbalk vind ik trouwens erg onhandig, als je meer dan een paar programma's open hebt staan worden die balkjes zo smal dat je niet meer kan lezen wat de titel is, en dan heb ik nog wel m'n taakbalk op dubbele hoogte staan. Op een gegeven moment komen er zelfs van die pijltjes naast en dan wordt het helemaal onoverzichtelijk want dan heb je dus meerdere 'pagina's op je taakbalk.
Volgens mij hou jij er stiekem wel van om een beetje te overdrijven of nietquote:Op donderdag 27 december 2007 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je enorme mazzel hebt dan
Nee, ik maak geen geintje. Ik ben helas dagelijks bezig met die problemen. En onze systeembeheerder heeft zelfs op nieuwe vaio's (voor sales) XP geinstalleerd omdat ze vaker vaststonden dan werkte.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij er stiekem wel van om een beetje te overdrijven of niet
Ik gebruik die hele taakbalk bijna nooitquote:Op donderdag 27 december 2007 22:18 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Op m'n werk heb ik ook een WinXP machine, kan ik ook wel mee werken maar het mist gewoon wat, de interface zit net wat meer in de weg dan in OS X.
Maar hoe switch je dan tussen applicaties ? 50 keer op ALT-TAB ?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik gebruik die hele taakbalk bijna nooit
hij staat op auto-hide en al m'n programma's zitten onder sneltoetsen.
Ik heb sowieso nooit 50 vensters openstaan. dus dat is ook wel weer te overzien.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:33 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Maar hoe switch je dan tussen applicaties ? 50 keer op ALT-TAB ?
Ik heb ondertussen TaskSwitchXP geinstalleerd en dat helpt al een klein beetje, maar 't is verre van ideaal ?
Oké, heb ik één keer gehad maar verder nooit meer last van. Werd toen veroorzaakt door een nogal bugged programma (non microsoft).quote:Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb 1 collega op een dell laptop die het goed doet. Tenminste, totdat we samen op het vliegveld zaten te wachten op onze transfer en ik mijn macbook open klapte en direct wifi verbinding had en ik zijn laptop handmatig heb moeten aanmelden bij de hotspot
Ik download altijd draadloos. Is dat bijzonder?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:46 schreef classpc het volgende:
[..]
Oké, heb ik één keer gehad maar verder nooit meer last van. Werd toen veroorzaakt door een nogal bugged programma (non microsoft).
Sterker nog, downloaden doe ik nu via draadloos want mijn 8-poorts (3Com) switch zit een beetje vol met machines die ik hier voor reparatie heb.
Ik niet. Geen idee of het bijzonder is.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik download altijd draadloos. Is dat bijzonder?
Ik vond die van "Mac users don't know how to SHUT THE FUCK UP" ook grappigquote:Op donderdag 27 december 2007 22:52 schreef Elixabete het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ygG5rWF5z3s&feature=related
Hey leuk, Classic-vensters van voor het jaar 2000, hoe nostalgisch.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:52 schreef Elixabete het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ygG5rWF5z3s&feature=related
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:52 schreef Breitling het volgende:
Tering zwets jij hebt echt een dikke reet.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:52 schreef Breitling het volgende:
Tering zwets jij hebt echt een dikke reet.
"Ja je bent alleen een internet held. Je durft het niet in mijn gezicht te zeggen!!!"quote:
Welke argumenten moeten er nog meer op tafel komen dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:05 schreef Slarioux het volgende:
Dit topic gaat werkelijk waar weer nergens meer over. Toch wil ik weleens weten of er nou nog iets constructiefs uitkomt als alle argumenten op tafel zijn gegooid om al dan niet een mac te kopen.
Game on.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Ja je bent alleen een internet held. Je durft het niet in mijn gezicht te zeggen!!!"
"Jawel hoor, hier heb je mijn adres."
"....eh... ja... nee ik moet nu taart bakken....."
Voordat je mensen stoer gaat lopen uitdagen en pedofiel noemt is het wellicht verstandig om de volgende keer eerst hun postgeschiedenis te controleren. Hoef je nu niet opeens allerlei laffe kutsmoesjes en halfbakken compromissen als Den Haag CS en Schiphol te verzinnen.
Maar nu negeer ik je verder want feitelijk ben je zeer oninteressant met je gekoketteer met je geneuzel over reisjes, hard rijden en computers.
dat is de conclusie.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke argumenten moeten er nog meer op tafel komen dan?
De ene groep zegt blijf bij windows, want daar kan je meer op.
De andere groep zegt switch naar apple want je kan even veel maar makkelijker.
Beiden onderbouwen dat. TS zal moeten kijken welke onderbouwingen hem meer aanspreken.
Ok nvm.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uptime was dan ook JOUW argument
[..]
Ik heb er met mijn pwnz0re it iq (quote:Dat ligt eraan. En office is ook van microsoft he
[..]
Laptop, maar kzit eigenlijk meer te denken aan een desktop oplossing.quote:Mjah, een vergelijkbare windows laptop van een behoorlijk merk is vaak niet veel goedkoper hoor. En kijk eens op www.tweedehandsmac.nl ofzo. Ik denk dat die pret dan zeer snel wint van je windows bak.
[..]
True,quote:Het zijn dan ook Amrikaanse reclames waar dat om de haverklap gebeurt. Met alles. Internet maakt die advertenties nu ook hier beschikbaar.
[..]
quote:Helemaal niet want IK heb langdurige uitgebreide ervaring met beide systemen en JIJ niet
Mijn Alu imac die ik vorige week gekocht heb is anders gewoon perfect hoor, je kan ook als je em bij een apple reseller koopt even bekijken, voor dooie pixels of wat dan ook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:31 schreef MrDrako het volgende:
dus samengevat: Apple en windows zijn beide OK, als je er maar mee kan werken, op dan de nieuwe alu imacs na, die hebben brakke kut schermen. (en dat scherm vervang je niet even zoals bij een pc)
En mijn 2003 server staat vandaag precies 300 dagen aanword eens tijd voor een reboot voor alle updates
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |