M'n haar zit nu oke...dan blijven make up en aankleden over.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
wij hebben echt hetzelfde tempo
En laat toevallig Band Aid op nummer 934 staan.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:12 schreef Ferdo het volgende:
Het Amerikaanse antwoord op het Britse Band Aid. Met dank aan Lionel Richie en Michael Jackson, de componisten, en aan Quincy Jones, de producer. En een groot blik aan muzikanten.
Hee jij hebt Ba Ba Banküberfall in je ondertitel.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:12 schreef Ferdo het volgende:
Het Amerikaanse antwoord op het Britse Band Aid. Met dank aan Lionel Richie en Michael Jackson, de componisten, en aan Quincy Jones, de producer. En een groot blik aan muzikanten.
Maar die gaan we niet horen in deze editie.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Hee jij hebt Ba Ba Banküberfall in je ondertitel..
haha haar hier ook net prima, maar aangekleed was ik al en make up doen wij mannen niet aanquote:Op woensdag 26 december 2007 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n haar zit nu oke...dan blijven make up en aankleden over.
Da's zo klaar.
Altijd leuk, die kerstnummers in de lijst.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En laat toevallig Band Aid op nummer 934 staan.
Dan ben je vast zo'n die-hard als ik. Als ik morgen de straat opga, dan luister ik verder via mijn MP3-speler.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:23 schreef Fred_B het volgende:
Leuk hoor, dat de Top 2000 er weer is. Ik probeer zo veel mogelijk te luisteren.
Zometeen Gerard Lenorman met een mooi nummer
Doe ik ook. En de radio in de auto staat ook op radio 2 nuquote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ben je vast zo'n die-hard als ik. Als ik morgen de straat opga, dan luister ik verder via mijn MP3-speler.
Doeiiiquote:Op woensdag 26 december 2007 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Het moment is gekomen....ik moet weg![]()
Nog veel plezier allemaal
Die Robert Palmer die nog maar een achttienjarig broekie was toen Bob Dylan dat inzong?quote:
Jij ook fijne dag.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik ga nu ook, een prettige dag en tot de volgende keer
Doeiii...fijne dag verder.quote:
Idd, maar het volgende uurtje wordt top met o.a. The Police, Elvis Costello, Fleetwood Mac, Beatles en Doe Maar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |