en als je het gewoon eens probeert ?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:45 schreef VoreG het volgende:
Geluid inpluggen aan de zijkant en toch de component gebruiken is voor zover ik weet geen optie, omdat de zijkant een andere TV-Out heeft dan de component.
Het staat er wat ongelukkig, maar ik had het al geprobeerd en dat werkte niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en als je het gewoon eens probeert ?
op de Xbox kan je tussen 3 opties kiezenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:41 schreef het_fokschaap het volgende:
staat je xbox op gewoon geluid (niet digitaal dus)
kun je nog wat instellen qua audio in in het menu van die tv ?
mja, dat zou kunnen. enige optie is dan om een toslink kabeltje te gebruiken naar digital in op een receiver. daar zit toch een optie voor op je component kabel ?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
op de Xbox kan je tussen 3 opties kiezen
Digitaal, 5.1 en 5.1 met WMA oid.
Ik heb ze alle 3 geprobeerd, maar geen werkte.
Bij mij thuis in Utrecht werkt het wel allemaal als ik het daar gewoon inplug, maar het lijkt erop dat de component op een andere TV-out zit dan de andere audio's en dat ik dus alleen met zo'n digitaal audio gedoe (die 3 stekkertjes die ik moet inpluggen volgens het plaatje uit de 2e post) geluid kan krijgen of niet?
Het gaat om een 360.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, dat zou kunnen. enige optie is dan om een toslink kabeltje te gebruiken naar digital in op een receiver. daar zit toch een optie voor op je component kabel ?
gaat het om een 360 of een original ?
Al gekeken, maar dat valt niet aant e passen.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:53 schreef PeZu het volgende:
de audio selecteren in het menu van die philpis, misschien staat die toegwezen op een andere ingang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |