abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55548715
Ik zit nu bij mn ouders en heb mijn xbox meegenomen, alleen komt er geen geluid uit d espeakers.

Het gaat om de Philips Ambilight (serienummer weet ik even niet ..) en ik kan hem gewoon aansluiten op de componenten ingang. Beeld werkt prima, alleen als ik de rode en witte plug voor het geluid in de ingang naast die component doe,krijg ik geen geluid.
Doe ik het bij de andere ingang iets verder op de TV, ook geen geluid.

Alleen als ik hem aan de zijkant inplug samen met de gele stekker krijg ik geluid, alleen dan is de beeldkwaliteit dramatisch..

Geluid inpluggen aan de zijkant en toch de component gebruiken is voor zover ik weet geen optie, omdat de zijkant een andere TV-Out heeft dan de component.
pi_55548964
Het gaat om deze TV: 42pf9830/10

Alleen de audio van de side werkt..
pi_55549196
Ext1 inpluggen en dan converteren met de skirtusb-kabels, wist je dat niet?
pi_55549630
quote:
Op woensdag 26 december 2007 12:45 schreef VoreG het volgende:

Geluid inpluggen aan de zijkant en toch de component gebruiken is voor zover ik weet geen optie, omdat de zijkant een andere TV-Out heeft dan de component.
en als je het gewoon eens probeert ?
pi_55549769
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

en als je het gewoon eens probeert ?
Het staat er wat ongelukkig, maar ik had het al geprobeerd en dat werkte niet.

Misschien dat je met een bepaalde instelling side met component kon koppelen als het ware, maar daarover kon ik niks vinden.
pi_55549877
staat je xbox op gewoon geluid (niet digitaal dus)
kun je nog wat instellen qua audio in in het menu van die tv ?
pi_55550039
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:41 schreef het_fokschaap het volgende:
staat je xbox op gewoon geluid (niet digitaal dus)
kun je nog wat instellen qua audio in in het menu van die tv ?
op de Xbox kan je tussen 3 opties kiezen

Digitaal, 5.1 en 5.1 met WMA oid.
Ik heb ze alle 3 geprobeerd, maar geen werkte.

Bij mij thuis in Utrecht werkt het wel allemaal als ik het daar gewoon inplug, maar het lijkt erop dat de component op een andere TV-out zit dan de andere audio's en dat ik dus alleen met zo'n digitaal audio gedoe (die 3 stekkertjes die ik moet inpluggen volgens het plaatje uit de 2e post) geluid kan krijgen of niet?
pi_55550089
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

op de Xbox kan je tussen 3 opties kiezen

Digitaal, 5.1 en 5.1 met WMA oid.
Ik heb ze alle 3 geprobeerd, maar geen werkte.

Bij mij thuis in Utrecht werkt het wel allemaal als ik het daar gewoon inplug, maar het lijkt erop dat de component op een andere TV-out zit dan de andere audio's en dat ik dus alleen met zo'n digitaal audio gedoe (die 3 stekkertjes die ik moet inpluggen volgens het plaatje uit de 2e post) geluid kan krijgen of niet?
mja, dat zou kunnen. enige optie is dan om een toslink kabeltje te gebruiken naar digital in op een receiver. daar zit toch een optie voor op je component kabel ?

gaat het om een 360 of een original ?
  woensdag 26 december 2007 @ 13:53:08 #9
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55550146
de audio selecteren in het menu van die philpis, misschien staat die toegwezen op een andere ingang
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_55553523
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

mja, dat zou kunnen. enige optie is dan om een toslink kabeltje te gebruiken naar digital in op een receiver. daar zit toch een optie voor op je component kabel ?

gaat het om een 360 of een original ?
Het gaat om een 360.
En ik heb geen zin om een kabel te gaan kopen. want op m'n eigen TV doet hij het wel gewoon.
pi_55553550
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:53 schreef PeZu het volgende:
de audio selecteren in het menu van die philpis, misschien staat die toegwezen op een andere ingang
Al gekeken, maar dat valt niet aant e passen.

Als je het plaatje in mn 2e post ook ziet dan zie je dat de component ingang in een apart 'blok' staan zijnde ext. 4.

Die digitale audio zit in hetzelfde blok, misschien dat ik daar niet buiten kan?
pi_55555153
Ik heb een oplossing gevonden.

Oude boxjes van die PC losgekoppeld en die nu op de Xbox aangesloten.
Niet helemaal zoals het hoort, maar dit werkt wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')