Ik zit boven atm.quote:
Is altijd zo idd..quote:Op woensdag 26 december 2007 13:26 schreef MadMaster het volgende:
Online zit er trouwens een enorme vertraging op die uitzending, hoor het nu in quadraphonie met een enorme echo...
Ik luister online met een koptelefoon op en de laptop op schootquote:Op woensdag 26 december 2007 13:26 schreef MadMaster het volgende:
Online zit er trouwens een enorme vertraging op die uitzending, hoor het nu in quadraphonie met een enorme echo...
Vorig jaar zat ik Finland online te luisteren en had toen geen 'gewone' radio ook aanstaan.quote:
Ikke...dies idd bovenquote:
Koop dan een goede PC...quote:Op woensdag 26 december 2007 13:27 schreef peaceman het volgende:
Online luisteren is zooooooooooo 2006!
Heb ik, maar ik luister zonder echo en dus niet onlinequote:
Geen transistor radiootje of zo ??quote:Op woensdag 26 december 2007 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit boven atm.
Met koptelefoon op en dat doucht zo lastig![]()
En daarbij...m'n blouse is toch nog niet droog.
Ik nu dus ook niet meer...quote:Op woensdag 26 december 2007 13:29 schreef peaceman het volgende:
Heb ik, maar ik luister zonder echo en dus niet online
Deur van m'n computerkamer open, deur van de douche open en luisteren maar!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen transistor radiootje of zo ??![]()
Ja, dat is altijd zo. Snap eigenlijk niet waar dat aan ligt.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:26 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |