quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Nee hij riep het gewoon in de woonkamerquote:Op woensdag 26 december 2007 11:34 schreef Homdeck het volgende:
Heeft Peaceman vanuit bed de TT geroepen?
met link in de OP scheelt hoop gezeur met kopieren en plakkenquote:Op woensdag 26 december 2007 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
thnx Nipeng... ik was al bezig, ik zag te laat dat er een linkje naar een OP was....
Ik moet er nog een beetje inkomen...
Kleine moeite. De OP is naderhand altijd nog te fixen dus het hoeft niet allemaal in 1x goed.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
thnx Nipeng... ik was al bezig, ik zag te laat dat er een linkje naar een OP was....
Ik moet er nog een beetje inkomen...
In de volksmond ook wel "You can take my hole again"......quote:Op woensdag 26 december 2007 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
Atomic Kitten Whole Again
Klik hier voor meer mogelijkheden
Beluister
Download/Koop
If you see me walking down the street
Staring at the sky and dragging my two feet
You just pass me by
It still makes me cry
But you can make me whole again
And if you see me with another man
Laughing and joking,doing what I can
I ain't try put you down
Baby I want you around
you can make me whole again
Looking back on when we first met
I cannot escape and I cannot forget
Baby you're the one, you still turn me on
You can make me whole again
Time is laying heavy on my heart
Seems I've got too much of it
Since we've been apart
My friends make me smile, if only for a while
For now I'll have to wait
But baby if you change your mind
Don't be too late 'cos I just can't go on
It's already been too long
Oh, woah
You can make me whole again (oh)
Oh, baby you're the one, you still turn me on
rechtboven op 'nieuwe topics' kliken helpt. In de Active Topics lijst is ie vaak laat.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik was ook aan het zoekennaar een nieuwe topic
nr. 282quote:Op woensdag 26 december 2007 11:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel "You can take my hole again"......
Is Onderweg van Abel al geweest?
He, muziek? Ow wacht, ja..quote:Op woensdag 26 december 2007 11:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
muziek is kut natuurlijk!
Nee, die staat op 282.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
komt pas de laatste nacht ergens rond 250quote:Op woensdag 26 december 2007 11:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nodig niet nee, maar het voegt (soms) wat toequote:Op woensdag 26 december 2007 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman: topictitel zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.....
dat is edith piaf alquote:Op woensdag 26 december 2007 11:39 schreef borisz het volgende:
kylie de dwerg uit de top2000
Ik denk, er komt een mopquote:Op woensdag 26 december 2007 11:40 schreef nipeng het volgende:
Kylie was gisteren nog bij de Doctor.
correctie: deze topictitel, de topictitel op zich wel......quote:Op woensdag 26 december 2007 11:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nodig niet nee, maar het voegt (soms) wat toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |