Ik niet hoor. Gisteren hoorde ik Lieke ook constant tegen Huub zeuren over de hoeren. En ook wanneer er gesprekken tussen Jaap en Huub zijn, dan kan ze het niet laten om er sneren tussendoor te geven.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Elkaar? Ik zie maar eenrichtings verkeer.
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
kan aan je oogkleppen liggen...
jij ziet niet dat lieke constant 24 uur per dag tegen iedereen en alleman alleen maar over huub loopt te klagen? als je dat niet ziet heb je geen oogkleppen nodig, dan heb je je ogen gewoon dicht.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ja hoor door mijn oogkleppen zie ik zeker niet dat Lieke constant achter Huub aanloopt.
[afleidingsmanouvre] Kijk Selene !! [/afleidingsmanouvre]quote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ja hoor door mijn oogkleppen zie ik zeker niet dat Lieke constant achter Huub aanloopt.
De opmerking ging over "elkaar niet los kunnen laten"......quote:Op woensdag 26 december 2007 16:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij ziet niet dat lieke constant 24 uur per dag tegen iedereen en alleman alleen maar over huub loopt te klagen? als je dat niet ziet heb je geen oogkleppen nodig, dan heb je je ogen gewoon dicht.
niet vervelend bedoeld, maar ik constateer gewoon een feit
Iedereen in de houding fur der Fuhrer....quote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef riri het volgende:
de dictator is weer uit bed
En vooral Brian zijn "grote vriend".... Nee hoor...Huubje is ech niet de weg kwijt!! Hij voelt zich keigoed!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:08 schreef riri het volgende:
Huub praat nu tegen zijn schatjes Amanda en Selene over Lieke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |