er ligt mij ook bij dat Amanda er een aanvroeg voor lieke en een tweede persoon daarbij (brian?) voor huubquote:Op woensdag 26 december 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft die aangevraagd voor Huub om Lieke te testen.
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, ik heb het zelf niet gezien.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt mij ook bij dat Amanda er een aanvroeg voor lieke en een tweede persoon daarbij (brian?) voor huub
Fokkers in dat hokje.....quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo weddenschap is verloren licht is nog steeds uit. Amanda gaat ff haar punani uitspoelen.
weer een duidelijke aanwijzing dat ze hier meelezenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Fokkers in dat hokje.....Ben ik m'n ceepees kwijt!
Ja, maar of ze het daadwerkelijk hebben gedaan??quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt mij ook bij dat Amanda er een aanvroeg voor lieke en een tweede persoon daarbij (brian?) voor huub
Ik vind het wel weer gezellig.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:55 schreef 64-Bitch het volgende:
Huub begint nu alweer met zeiken tegen Lieke!! Wat een trieste stakker!!
Elkaar? Ik zie maar eenrichtings verkeer.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:56 schreef Kaleddis het volgende:
Goede opmerking van Mikey, als er strijd is zal er ergens nog wel liefde zitten. Waarom blijven ze elkaar dan elke keer opzoeken ?
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Elkaar? Ik zie maar eenrichtings verkeer.
kan aan je oogkleppen liggen...quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Elkaar? Ik zie maar eenrichtings verkeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |