bel ze ff opquote:Op donderdag 27 december 2007 11:49 schreef borisz het volgende:
Ikke wil weten hoehoog CL & MT staan met wonderfull days
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nog vroeg op na het zuipen van gisteren.
Ik geloof je best hoor, en dat er eens een nachtje niet een live programma is valt ook wel mee. Ik wilde er alleen even een grapje over maken.quote:Op donderdag 27 december 2007 04:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Geloof mij, alles gebeurt hier met een goede reden.
Die staat niet in de top2000quote:Op donderdag 27 december 2007 12:54 schreef -Hans- het volgende:
Radiohead - Karma Police
Puik nummerquote:Op donderdag 27 december 2007 12:54 schreef -Hans- het volgende:
Radiohead - Karma Police
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:25 schreef cosmick het volgende:
Hè, wat was dat toch gezellig, die SR-actie. Vooral omdat je dan ook 24 uur tv kon kijken.
Vind het ook niet echt een plaat voor de doorsnee radio 2 luisteraarquote:
Hoor je helaas niet erg vaak.. clip is ook wel aardig.quote:
Paranoid Android en No Surprises hoor ik ook niet vaak, terwijl OK Computer regelmatig tot de beste albums aller tijden wordt gerekend.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een plaat voor de doorsnee radio 2 luisteraar
[..]
Hoor je helaas niet erg vaak.. clip is ook wel aardig.
helemaal niet erg dat je hem niet vaak hoortquote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een plaat voor de doorsnee radio 2 luisteraar
[..]
Hoor je helaas niet erg vaak.. clip is ook wel aardig.
Prachtplaten! Misschien toch niet commercieel genoeg om overdag te draaien? Naja, als het zo en af toe wordt gedraaid vind ik het ook niet heel erg.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:19 schreef Marc63 het volgende:
Paranoid Android en No Surprises hoor ik ook niet vaak, terwijl OK Computer regelmatig tot de beste albums aller tijden wordt gerekend.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:19 schreef borisz het volgende:
helemaal niet erg dat je hem niet vaak hoort, moeten ze met meer platen doen
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Arbeidsvitaminen kan boete verwachten
Kansloos.
"Booeeeeh, ze noemen een naam een keertje teveel!"![]()
![]()
dat is sowieso een behoudende baggerlijstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |