Lol, ik dacht ook dat het jou hond wasquote:
Haha, ja!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:26 schreef Blauwjongetje het volgende:
dat niet iedereen met een stoppelbaard een dief was
OH MAH GAWD!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:45 schreef Eva4Evah het volgende:
Dat Mein Kampf niet Mijn Kamp betekent maar Mijn Gevecht
Ik verstond vroeger altijd: kippenring.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef mcDavid het volgende:
Oh en dat kibbeling (klinkt als: kip) bij de visboer ligt in plaats van de poulier. Dat snap je toch ook niet?
Dude, mijn koffiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Boh, dan denk je ff één seconde dat je vrouw een neger aan het baren is![]()
![]()
bijna boos aan het worden etc, blijkt het gewoon een grote drol te zijn
Wat was het daarvoor dan volgens haar?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:10 schreef Enfermera het volgende:
Ook een leuke; mijn moeder kwam er iets van een paar maanden geleden achter dat Mickey Mouse een muis was. xD Echt geweldig.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:45 schreef Eva4Evah het volgende:
Dat Mein Kampf niet Mijn Kamp betekent maar Mijn Gevecht
Ja, dat vraag ik me dus ook af. XD Blijkbaar dacht ze niet na als ze die naam hoorde/zag, en dan denk je er ook niet bij na natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat was het daarvoor dan volgens haar?
Die titel is een variant op een nummer van Jimi Hendrix: 'Third stone from the sun' (en ook daar gaat het om de Aarde). Zo leer je nog eens iets.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat 3rd rock from the sun slaat op de planeet Aarde, de derde planeet vanaf de zon gezien
Dat Almelo niet in de buurt van Alkmaar en Almere ligt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dat Venlo niet in de buurt van Almelo en Hengelo ligt
En nog iets om te leren: De namen van alle planeten schrijf je met een hoofdletter (Jupiter, Mars), maar aarde is met een kleine letter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:20 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Die titel is een variant op een nummer van Jimi Hendrix: 'Third stone from the sun' (en ook daar gaat het om de Aarde). Zo leer je nog eens iets.
..Hoewel dat wel het onherroepelijke effect is en ik het daarom al pertinent niet op mijn patat wil hebben. (gatver, slappe patat!)quote:Op zondag 27 januari 2008 13:40 schreef Koentje3 het volgende:
Dat [..] appelmoes niet was om het warme eter kouder te maken; [..]
Mjah zo heb ik er ook wel een hele lijst. Van de meeste plaatsen weet ik wel waar ze liggen, maar ik dacht tot een jaar geleden altijd dat Dordrecht in Groningen lag. Ik kwam er ongeveer een maand geleden achter dat Hoogeveen niet vlakbij Amsterdam ligt, maar in Overijssel. En van Coevorden dacht ik tot een paar weken geleden altijd dat het bij Rotterdam in de buurt lag. En zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op zondag 27 januari 2008 12:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat Almelo niet in de buurt van Alkmaar en Almere ligt.
Warm.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah zo heb ik er ook wel een hele lijst. Van de meeste plaatsen weet ik wel waar ze liggen, maar ik dacht tot een jaar geleden altijd dat Dordrecht in Groningen lag. Ik kwam er ongeveer een maand geleden achter dat Hoogeveen niet vlakbij Amsterdam ligt, maar in Overijssel. En van Coevorden dacht ik tot een paar weken geleden altijd dat het bij Rotterdam in de buurt lag. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kwam er ongeveer een maand geleden achter dat Hoogeveen niet vlakbij Amsterdam ligt, maar in Overijssel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |