Mijn jeugdsentiment wat doe je!quote:Op woensdag 26 december 2007 01:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dat Dolf van Alfred j kwak eigenlijk Hitler is.
[afbeelding]
En jij wist wat een poulier was?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef mcDavid het volgende:
Oh en dat kibbeling (klinkt als: kip) bij de visboer ligt in plaats van de poulier. Dat snap je toch ook niet?
daar hebben ze ooit een grapje over gemaakt bij greys anatomy of house ofzo geloof ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Dat vrouwen poepen tijdens de bevalling. Hoorde het ergens een paar dagen geleden, opzich klinkt het wel logisch, maar ik had er nooit bij nagedacht.
Dude, gefeliciteerd, jij hebt mijn gedachte over de bevalling van een kind zojuist nog net iets ranziger gemaaktquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Dat vrouwen poepen tijdens de bevalling. Hoorde het ergens een paar dagen geleden, opzich klinkt het wel logisch, maar ik had er nooit bij nagedacht.
Volgens mij zag ik het toen in een aflevering van scrubs.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:29 schreef Jackass_ het volgende:
[..]
daar hebben ze ooit een grapje over gemaakt bij greys anatomy of house ofzo geloof ik.
Had er daarvoor ook nooit bij nagedacht
You got to be kidding mequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wie heeft jou dat nou weer wijsgemaaktquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Boh, dan denk je ff één seconde dat je vrouw een neger aan het baren isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
En plassen (darmen worden volledig platgelegd, daarom duurt het soms een paar dagen voordat er weer gepoept kan wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ja inderdaad, dat dacht mn moeder dusquote:Op zondag 20 januari 2008 12:19 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
![]()
Nou snap ik ook niet wat een boek vol zilverwerk dan betekent. Heeft ie het zilveren bestek in een boek gestopt?
Ik zie niet echt wat dat met dialect te maken heeft..?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat dacht mn moeder dus
grappig, dat je door een dialect een liedje heel anders interpreteert
Ow.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:55 schreef Het_Biertje het volgende:
Dat augie ( die hond met 5 tennisballen in de bek) NIEt de hond van Biancavia is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |