Ik ook.quote:
Nee hoor, haring zwemt gewoon zuur in de zee rond.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:35 schreef bonzai-bart het volgende:
Vorige week aten we zuurkool, en toen kwam ik erachter dat:
zuurkool eigenlijk witte kool is maar zuur 'wordt gemaakt' en dat dit hetzelfde is voor zure en zoute haring!
Ik had het ook ff gecheckt, om te kijken of ze me niet voor de gek houden maar het is volgens wiki echt zo:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee hoor, haring zwemt gewoon zuur in de zee rond.
Verkapt ik-wil-ook-in-dit-topic-posten-dus-ik-verzin-snel-even-iets-post.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:32 schreef Lovechild het volgende:
Dat wanneer een muzikant in een band een solo speelt, het niet persé zo is dat de rest dan stopt met muziek maken.
Waarschijnlijk omdat die 's' op de 'aanelkaarschrijf-s' lijkt.quote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het FILA was en niet FILS (weet ook niet meer hoe ik daarbij kwam als kind).
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat distortion en overdrive niet hetzelfde is al klinkt het hetzelfde (ongeveer dan)
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:10 schreef Isegrim het volgende:
Dat het liedje van Normaal geen 'hoerentaart' heet maar 'oerend hard'.
hier moest ik wel even heel hard om lachen .. hele beste..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:10 schreef Isegrim het volgende:
Dat het liedje van Normaal geen 'hoerentaart' heet maar 'oerend hard'.
Daar kom ik nu pas achter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |