quote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het FILA was en niet FILS (weet ook niet meer hoe ik daarbij kwam als kind).
wtfquote:Op woensdag 26 december 2007 16:58 schreef Batsnek het volgende:
Ik snapte nooit hoe een geboorte in elkaar stak. Ik was er namelijk stellig van overtuigd dat de navelstreng de ene navel in ging en de andere uit. Waarom heb je anders beide een navelstreng?
Ik zat dus in m'n hoofd hele constructies te bedenken hoe de navelstreng dan door de buik van de moeder heen ging als het kind geboren werd, of dat kinderen eigenlijk uit je navel komen.
Nou ja, echt te dom voor worden, maar je bent kind, dan mag dat nog
Doordat alles uit die tijd je in die kleuren gebracht word zou je het bijna gaan denken ja..quote:Op zondag 30 december 2007 16:22 schreef Monotomo het volgende:
Dat voor pakweg '70 niet alles zwart/wit was.
quote:Op maandag 31 december 2007 13:12 schreef unlimited het volgende:
ik kwam er gisteren pas achter dat Sjakie van flodder Joep van het Hek is..
Overigens, heb je toevallig zeker net de Oudejaarsconferance van YvtH van '95 gezien, ofzo?quote:Op maandag 31 december 2007 13:12 schreef unlimited het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:12 schreef unlimited het volgende:
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 31 december 2007 13:12 schreef unlimited het volgende:
quote:Jacques "Sjakie" van Kooten
De rol van Sjakie wordt in alle drie de films en in de tv-serie vertolkt door Lou Landré.
klik, cool he? en SunChaser had 'em geinterviewd.quote:Op maandag 31 december 2007 13:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam er net achter dat coole piet van die club van sinterklaas liedjes dezelfde gast is als die ooit belspelletjes presenteerde.
Bedankt!quote:
Daar had ik nog nooit aan gedacht.quote:Op maandag 31 december 2007 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Dat van Tatort....daar kom ik nu via de OP pas achter
Zo heb ik dat met het merk Asics.. ik dacht altijd "basics" of "dasics" ofzo. Vond het al zo'n vreemde naam!quote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het FILA was en niet FILS (weet ook niet meer hoe ik daarbij kwam als kind).
Ja, ik dacht dat he Oasics waren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:26 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Zo heb ik dat met het merk Asics.. ik dacht altijd "basics" of "dasics" ofzo. Vond het al zo'n vreemde naam!
Totdat ik in de reclame hoorde dat het gewoon Asics zijn
Zie maar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |