Hier staat het orgineel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:48 schreef Jo0Lz het volgende:
Erg mooi Houniet. Heb je dat ook origineel?.
www.skins.bequote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:40 schreef toma het volgende:
@houniet waar haal jij je wallpapers vandaan?
Mooiquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:23 schreef kipknots het volgende:
Je thumb is nog te groot!
Groot:
http://i27.tinypic.com/25utr2e.jpg
Dat is van Banksy jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:23 schreef Locusta het volgende:
[..]
MooiIs dat eentje van die Engelse graffiti-artist?
m.a.w. linkje naar het origineel?![]()
Heb je het origineel ook nog ergens liggen?quote:
Nice! Thanksquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:32 schreef kipknots het volgende:
Dat is van Banksy ja
Komt van www.banksy.co.uk/shop/
www.explodingdog.comquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb je het origineel ook nog ergens liggen?
BrEeZaH tOpIc FtW!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:30 schreef Houniet het volgende:
Daar zijn jullie stil van he kinders.
Sorry, ik heb even de huisbaas gebeld of hij zo snel mogelijk het stopcontact wilt maken voor je. Levensgevaarlijk, die situatie daar!quote:
dan zou ik toch spontaan homo worden als jou broertje er zo uit zietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:55 schreef Geqxon het volgende:
De linker had mijn broertje kunnen zijn.
quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef The_Terminator het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zo te zien een linux distributie met een beryl package (3d shizzle) erop geknald. Beryl is zo'n beetje het enige grafische effect wat een Linux computer kan. Daarom zijn die mensen er altijd heel erg geil op.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
welk besturingssysteem gebruik jij?
Of is dit een maffe skin?
Compiz Fusion om precies te zijn. Overigens is het niet alleen 3D wat telt hoor, hiermee is het mogelijk om veel sneller tussen bepaalde applicaties te swichen, ook kunnen vensters gegroepeerd worden en kun je snel schakelen tussen bijvoorbeeld alle Fx vensters of bijv. tekstverwerkers, mediaspelers etc.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:25 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zo te zien een linux distributie met een beryl package (3d shizzle) erop geknald. Beryl is zo'n beetje het enige grafische effect wat een Linux computer kan. Daarom zijn die mensen er altijd heel erg geil op.
Jezus. Doe jij altijd van die domme uitspraken?quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:25 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zo te zien een linux distributie met een beryl package (3d shizzle) erop geknald. Beryl is zo'n beetje het enige grafische effect wat een Linux computer kan. Daarom zijn die mensen er altijd heel erg geil op.
Leuk!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zo niet meer waar ik hem vandaan heb trouwens.![]()
Ik zou wel willen maar ik zou niet weten hoe, wat en waarquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:57 schreef Locusta het volgende:
[..]
Leuk!Zou je hem dan misschien even willen uploaden?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou wel willen maar ik zou niet weten hoe, wat en waar![]()
Ik ga wel even voor je zoeken.
Edit: Alstu![]()
http://wallpaperstock.net/jumping-frog-wallpapers_w4112.html
Hij is tof maar dat linkje komt niet bij het origineel uit.quote:Op maandag 14 april 2008 16:47 schreef Locusta het volgende:
Bij deze dan mijn achtergrond (verander ik ook per dag/mood):
[ afbeelding ]
[Groot]
[Wallpaper]
Vector![]()
Verder standaard spulAlleen mijn harde schijf icoon veranderd (uit een "Screenshot-topic" van GOT geplukt) en mijn Adium contactlijst aangepast + ander docicoon (via de extra's van Adium)
Klopt. Dat is een linkje naar de site waar ik hem vandaan heb gehaald, staat er wel ergens tussenquote:Op maandag 14 april 2008 17:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Hij is tof maar dat linkje komt niet bij het origineel uit.
Dankjequote:Op maandag 14 april 2008 19:42 schreef Locusta het volgende:
[..]
Klopt. Dat is een linkje naar de site waar ik hem vandaan heb gehaald, staat er wel ergens tussenIk heb hem hier even voor je geupload
Hey Groninger~! Geen stenen naar mij gooien hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |