Ik blijf het hier niet mee eens, jij gaat er altijd maar vanuit dat iedereen ecto is! Ik ben zelf redelijk endo, en ik train momenteel zo hard ik kan, na trainen echt leeg en dat 5 dagen in de week. Mijn eetschema globaal : ontbijt : 1dik bord brinta+schep eiwittenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je wilt wel aankomen anders had je dat voorbeeld niet gepost. Voor zo'n lichaam mag je die 15kg er eerst weleens bijgooien, maar dan als spiermassa. En mocht het zo zijn dat je weer vetter wordt, betekent dat niet dat je teveel eet, maar dat je te weinig of te licht traint.
als je dat jammer vind moet je er wat aan doenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:02 schreef Sander170 het volgende:
Jammer dat ik al jaren op hetzelfde gewicht blijf hangen.
Als jij me er mee zou willen helpen graag?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je dat jammer vind moet je er wat aan doen
Bah chocomel krijg ik zware hoofdpijn van (Migraine).quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:48 schreef Fugie het volgende:
koop een pak chocomel (de echte niet de light variant ofzo), drink het leeg, 800kcal erbij
Werkt dat niet, koop je er 2. Werkt dat niet, koop je pindas en vreet je die ook nog 100gr min per dag.
volle melk danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bah chocomel krijg ik zware hoofdpijn van (Migraine).
Maar als ik 800gr cake per dag naar binnen werk, kom ik daar ook een beetje van aan of nihil?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
volle melk dan
Zijn genoeg alternatieven waardoor je vrij gemakkelijk kan groeien
Brutal English grammar in combinatie met een telkens terugkerende domheid doen mij oprecht glimlachen, hulde!quote:
Nou en het gaat om de praktijk en thats it.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Brutal English grammar in combinatie met een telkens terugkerende domheid doen mij oprecht glimlachen, hulde!
Kanker in cake, serieus?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:03 schreef LedZep het volgende:
Als je over 20 jaar een verrot hart- en vaatsysteem wilt hebben in combinatie met een brutale verhoogde kans op kanker (ja, significant ja), dan moet je vooral elke dag 800 gram cake eten. En ja, dat is wetenschappelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |