Die heb ik ook gehaald, zowel die met likeur als met de booze. Nog niet geproefd!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef SiGNe het volgende:
Wel duur weer allemaal.
Ik denk dat ik me lazarus ga eten aan de Booze bonbons.
Misschien dat ik de zeebaars maar eens ga proberen, is weer eens wat anders en ik eet ook niet zo veel vis.
Afgezien van af en toe tonijn en zalm eigenlijk nooit.
Overall vind ik het maar matig tov voorgaande jaren.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe foldertje binnen, die Schotse zalm ziet er goed uit
En die heb je bij de Lidl voor ¤7,99quote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
Helemaal niks dit jaar wat de moeite waard is.
het enige uit de AH-kerstcollectie wat ik nu al gekocht heb zijn de diepvries Canadese kreeften voor een tientje per stuk.
Ja, met een groot verschil wat ik al bekeken had: die bij de Lidl zijn al gekookt en daarna ingevroren, die van de Appie zijn vers en ongekookt ingevroren.quote:
Ik vond de zeebaars wel interessantquote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe foldertje binnen, die Schotse zalm ziet er goed uit
AH Excellent Stoomgroente stoneleeks en zeekraalquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:10 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb Albert Heijn trouwens een mailtje gestuurd met de vraag of de verpakkingen ook wat kleiner kunnen.
De meeste gerechten zijn voor 4 personen
17 december is het proefdag bij AHquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef rubje het volgende:
Maar weet je wat nu vervelend is? AH laat al die kerstmaaltijden en andere feestdingen pas volgende week van start gaanterwijl sommige mensen zoals ik graag nu al wat hadden gekocht om alvast uit te proberen.
Eensch met klacht, we hebben vanavond kerstdiner met mijn ouwe studentenhuis, en wat AH versierseltjes op onze verder zelfgemaakte kooksels waren wel handig geweest..quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef rubje het volgende:
Maar weet je wat nu vervelend is? AH laat al die kerstmaaltijden en andere feestdingen pas volgende week van start gaanterwijl sommige mensen zoals ik graag nu al wat hadden gekocht om alvast uit te proberen.
Côte de boeuf, 1,3 kiloquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
AH Excellent Stoomgroente stoneleeks en zeekraal
Met gedroogde tomaatjes. Schaal 145 gram. Verkrijgbaar vanaf 20-12-’10 3.99
145 gram!
ja dat snap ik ook wel hoor....maar 145 gram is niet eens genoeg voor 1 persoonquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:46 schreef SiGNe het volgende:
Allemaal veel teveel voor 1 a 2 personen.
Dit jaar weer een pogingquote:Op zondag 27 december 2009 11:15 schreef Gunner het volgende:
Ik vond de varkenshaas wederom goed weg te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |