was het eerste wat ik gisteravond heb gedaan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:57 schreef jeanm51 het volgende:
Heb op de site van duravit gekeken naar een doorsnede van een starck 3 wc-pot.
http://www.duravit.nl/pro(...)2f29_useo6q3rtg.html
en dan technische tekening aan klikken.
Nee, aan en afvoer zijn absoluut niet te verwisselen, is zowiezo niet de eerste hangende pot die ik gemonteerd heb, wel de eerste niet bouwmarkt "rotzooi"quote:Als het goed is zie ,je drie tekeningen met maten en een doorsnede ervan.
Kan zijn dat jij op een of andere manier niet goed heb aangesloten ??
quote:Zijn de rubberen ringen van Geberit wel goed gemonteerd aan de wc-pot?
Nee, ook dit heb ik 4 keer nagemetenquote:Kan zijn dat ,je de buis tekort heb afgezaagd?
ja, door de vaseline alleen op de rubbers te smeren, kan ik ook precies zien hoever de aan en afvoer pijpen de rubbers ingaan, dit zit allemaal perfect.quote:Heb ,je wel een beetje zuurvrije vaseline eraan gedaan zodat de buis makkelijk de rubberen ring in gaat ,en in de mondstuk van de wc-pot?
Nee, dan blijft alles droog.quote:Op woensdag 26 december 2007 09:10 schreef Marsepein het volgende:
Als je de pot zonder water ophangt (Dus een leeg sifon) Heb je dan ook last van lekkage?
Wanneer de spoelbeurt klaar is, is het lekken ook meteen overquote:Gooi eens wat gekleeurd water in je pot. Dan kun je vaststellen of het uit het reservoir komt, of uit de pot. Verder schrijf je dat de lengte van de pijpen goed is, maar dat is eigenlijk de enige plek waar de lekkage vandaan kan komen.
Hij klinkt nog wel helderquote:Tenzij de pot kapot is, en er een haarscheurtje oid inzit. Als je met een hard voorwerp op de pot tikt, dan kun je soms horen of er een barstje inzit.
Een door de fabrikant afgekeurd exemplaar misschien ... ?quote:Op woensdag 26 december 2007 10:13 schreef peer_boy het volgende:
...
Via marktplaats gekocht bij een handelaar
Dit zou ik ook doenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:29 schreef z80 het volgende:
haal de pot eens van de muur.
stop de water invoer dicht en leg de pot op zijn rug (achterkant).
vul nu de pot met water.
als het goed is komt er niets uit.
komt er toch water uit dan is de pot lek.
Dixie in de tuin geplaatst?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:18 schreef peer_boy het volgende:
het probleem is al "opgelost"
De verkoper was toevallig in de buurt op vakantie, hij heeft de pot meegenomen en ons het geld teruggegeven.
Nieuwe pot is al besteld, hopelijk lekt die niet
tuurlijk, 12 Volt, ip 23quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maaruh, dat spotje recht boven de douche..., mag dat wel??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |