quote:Op donderdag 27 december 2007 11:56 schreef Ippon het volgende:
[..]
Waarom, reageer jij niet inhoudelijk? Op de automatische piloot linkse praatjes verkondigen, is niet echt waardevol. Nooit geef jij enig teken van waardering voor andersdenkenden, nooit geef jij eens je ongelijk toe.
Ben jij een robot of zo?
Je kunt toch gewoon op de inhoud ingaan. Ik snap niet waarom er direct weer zo op de persoon gespeeld moet worden. Waarom is het geneuzel? Waarom mag een staatshoofd geen toespraak houden.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat mensen dat geneuzel van Beatrix serieus nemen; echt niet. Het is puur ceremonieel, een paar zalvende, vredelievende, moraliserende woorden van de koningin, zo rond de kerst. Alleen het MOMENT al; uitgekozen omdat een bepaald deel van de bevolking dan feest viert. Het is allemaal zo bekrompen als de pest. En ook zo voorgeprogrammeerd als de pest. Begrijpelijk natuurlijk, want de koningin moet toch iets serieus te vertellen hebben.
De koningin staat ver buiten de samenleving. Ik vind het prima dat we een staatshoofd hebben, maar ze moet niet denken dat haar loze woorden veel verandering teweeg brengen.
Het is geneuzel omdat:quote:Op donderdag 27 december 2007 12:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon op de inhoud ingaan. Ik snap niet waarom er direct weer zo op de persoon gespeeld moet worden. Waarom is het geneuzel? Waarom mag een staatshoofd geen toespraak houden.
Dat zou best kunnen. Waarschijnlijk heeft Balkende de Majesteit gechanteerd om deze walgelijke tekst uit te spreken.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:07 schreef henkway het volgende:
het is kletspraat die zeer wel mogelijk helemaal niet door haar geschreven is
Hoezoquote:Op donderdag 27 december 2007 12:27 schreef Elfletterig het volgende:
De koningin staat ver buiten de samenleving.
Mooi stukje. Maar de koningin heeft natuurlijk helemaal niks te zeggen, ze heeft helemaal geen macht in Nederland. Het is slechts een burger met een mening, die afstamt van een belangrijk persoon in de Nederlandse geschiedenis. Naar de traditie vertegenwoordigd zij nog wel vaak Nederland in het buitenland, en houdt er ook een bovengemiddelde levensstandaard op na, maar daar houdt het op. Haar mening is feitelijk niet specialer dan die van jou of mij. Ik ben het niet helemaal eens met wat onze koningin heeft gezegd. Nou en? Ze mag haar mening verkondigen zoals iedereen dat mag doen. Ze doet het zelfs veel netter dan de gemiddelde burger. Waar maakt men zich druk over?quote:Op donderdag 27 december 2007 09:32 schreef Suko het volgende:
Het gekke is dat het zo'n samenleving is gewórden die de majesteit omschrijft. Pakweg 15 jaar terug had ze dit niet hoeven zeggen. Men kan zich afvragen hoe dat zo is gekomen. Scherper nog, de majesteit moet de hand eens in eigen boezem steken en haar kabinetten eens onder de loep nemen. Niet de burger heeft gevraagt om iedereen maar binnen te laten met al hun bagage. Alles wat er nu gebeurd is beslist van hogerhand.
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:32 schreef Suko het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, iedereen is welkom die zich geroepen in Nederland te willen wonen, en als het noodgedwongen is vanwege de situatie in het thuisland en aldaar in de regio opvang niet mogelijk is, ook welkom, evenredig verdeeld binnen de EU.
En de mensen die 't er niet mee eens zijn zetten we 't land uit.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:08 schreef Ippon het volgende:
Dan kunnen alle koppen weer dezelfde kant op. Dat is belangrijk voor Nederland.
Denk je niet dat Beatrix diegene die klappen geven óók bedoelt met "onverdraagzaamheid"?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:26 schreef fokje het volgende:
[..]
- welwillende mensen in dergelijke buurten de klappen op kunnen vangen terwijl de koningin mooi weer speelt,
ja hoor. alleen vind ik het een beetje raar om aso's en criminelen vertellen dat ze verdraagzamer moeten zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:32 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Denk je niet dat Beatrix diegene die klappen geven óók bedoelt met "onverdraagzaamheid"?
En zo nee, waarom niet?
moge duidelijk zijn dat het over een publieke functie gaat of over een bepaalde bedrijfscultuur.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als ik niet mee wil doen aan de drie zoenen op nieuwjaarsdag dan heb ik ook het recht om daar niet aan mee te doen. Mannen in moslim-gewaad, vrouwen met hoofddoekjes of punkers met een hanekam die een baan willen, is dáár iets mis meeOp ieder potje past uiteindelijk een dekseltje, de punker kan misschien een hele goede programmeur zijn , de moslimman een uitstekende uitbener en de hoofddoekmejuf een lieflijke telefoniste op een callcenter.
Wat is er mis met mensen die willen werken?
Bovenstaande mensen in een publieke functie is een geheel ander verhaal.
Dan hoop ik dat Bush ons met atoombommen komt bevrijden van die dictatuur. En er per ongeluk een stuk of 4 laat vallen. Of flink wat gifgas van Saddam's keldertje, either way.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:08 schreef Ippon het volgende:
[..]
Zouden we ook gewoon eens mee moeten stoppen. Gewoon weer een echte grens eromheen. Potdicht afsluiten. Ook geen Belgische vuurwerktoestanden meer. Geen Polen en Roemenen die hier toch de boel maar komen leegroven. Zwaar visumbeleid, ook voor inwonersd uit EU-landen.. Dan kan Nederland weer Nederland worden. Een sterk leger opbouwen dat niet in het buitenland de vuile klusjes hoeft op te knappen maar er gewoon weer is om Nederland tegen de vijand te beschermen.
Onder leiding van Geert natuurlijk. Dat lijkt me duidelijk.
De media moet ook gewoon weer onder de auspiciën van de overheid komen. Linkse reporters moeten een berufsverbot krijgen. Commerciëlen moeten worden opgedoekt. Schotelverbod in Nederland en verplicht naar de Nederlandse zenders laten kijken (kan je toetsen door buitenlanders een verplicht opstel te laten schrijven over wat ze de vorige avond hebben opgestoken van de Nederlandse samenleving ... het mes snijdt dan aan 2 kanten want je toetst dan meteen de taalvaardigheid van de nieuwkomers).
Dan kunnen alle koppen weer dezelfde kant op. Dat is belangrijk voor Nederland.
Ons Nederland.
Beatrix heeft het over de moslims in Nederland, niet over Wilders.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:51 schreef fokje het volgende:
[..]
ja hoor. alleen vind ik het een beetje raar om aso's en criminelen vertellen dat ze verdraagzamer moeten zijn.
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:12 schreef Ippon het volgende:
Verdraagzaamheid, multiculti etc. dat is toch iets waar moslims niet zo goed in zijn?
Een dictatuur is beter dan dat huidige geklooi van die zogenaamde volksvertegenwoordigers in de 2e kamer of spreekbuizen van maatschappelijke organisaties. Ik hoor Doekle Terpstra niet meer. Zou-ie zich kapot zijn geschrokken van de commotie rond zijn achterlijke uitspraken aan het adres van Wilders?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Bush ons met atoombommen komt bevrijden van die dictatuur. En er per ongeluk een stuk of 4 laat vallen. Of flink wat gifgas van Saddam's keldertje, either way.
Een dictatuur zoals je beschrijft verdient het nooit om te bestaan, dat leeft niet eens. Dat heeft niet eens bestaansrecht.
Doekle heeft niet zoveel kunnen doen vanwege bedreigingen aan zijn adres maar begin januari komt hij met nieuwe dingen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:18 schreef Ippon het volgende:
[..]
Een dictatuur is beter dan dat huidige geklooi van die zogenaamde volksvertegenwoordigers in de 2e kamer of spreekbuizen van maatschappelijke organisaties. Ik hoor Doekle Terpstra niet meer. Zou-ie zich kapot zijn geschrokken van de commotie rond zijn achterlijke uitspraken aan het adres van Wilders?
Je kunt natuurlijk ook een russisch paspoort aanvragen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:18 schreef Ippon het volgende:
Een dictatuur is beter dan dat huidige geklooi van die zogenaamde volksvertegenwoordigers in de 2e kamer of spreekbuizen van maatschappelijke organisaties. Ik hoor Doekle Terpstra niet meer. Zou-ie zich kapot zijn geschrokken van de commotie rond zijn achterlijke uitspraken aan het adres van Wilders?
Geklooi? Ik zou er nu een hoop scheldwoorden uit kunnen gooien, maar ik hou maar even bij Jezus Christus. En wat Godwin's. Want die wannabee-Hitlertjes die even alles voor iedereen menen te moeten bepalen, inclusief levenswijzen en gerechten op de tafel zijn gewoon zendelingen zonder geloof. En dan past Jezus Christus wel mooi bij die de weg, de waarheid en het leven van een Joods-Christelijke samenleving. En nee, Doekle heeft zijn woordje gedaan. Het is zinloos en onmogelijk om met een mesthoop als een Wilders, waar af en toe een ruft uit komt zeilen wat ie onder vrijheid van mening schaart, in discussie te gaan. Een mesthoop reageert nog eerder dan een Wilders. Bij hem is het puur eenrichtingsverkeer, nooit wil hij, zelfs niet naar meermalen aandringen van zijn omgeving zoals de Tweede Kamer, een debat aangaan.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:18 schreef Ippon het volgende:
[..]
Noord Korea heeft geen last van buitenlanders idd.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een russisch paspoort aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |