Daar hebben wij bij het kiezen van een naam echt wel op gelet (en nu dus ook geen spijt gelukkig). We hebben allebei een erg Hollands uiterlijk (blond, blauwe ogen) en bij sommige namen hadden we echt een mediterraan of zwart beeld. Die werden het dus allemaal niet, hoe leuk ik ze ook vind voor donkerogige kindjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef milagro het volgende:
zijn er hier ook moeders (of vaders) die stiekem een andere naam hadden willen geven aan hun koter, omdat met de jaren het uitelijk/uitstraling/karakter niet helemaal compatible is met de gekozen naam?
Ik denk dat je dat ook pas 'weet' als je zo'n keuze moet maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet wat ik in zo'n situatie gedaan zou hebben.
Ik weet het wel. Ik zou mijn kind wel de naam gegeven hebben die ik in gedachten had, maar zou hem niet openbaar maken op dit forum. Wel gewoon blijven posten, maar hem 'baby' oid dergelijks noemen. Niemand die daar vreemd van opkijkt, het wordt vaker gedaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Vamp, een moeilijk besluit.
Ik weet niet wat ik in zo'n situatie gedaan zou hebben.
Hier thuis is ook een discussie opgelaaid met een vriendin. Zij had hem de naam wel gegeven maar hem op het forum een totaal andere naam gegeven (zonder dat bekend te maken) en er verder helemaal over gezwegen, ook tegen mij. Ik denk dat ik dat ook had gedaan. (ben blij dat ik daar niet over na heb hoeven denken)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:19 schreef MeNicole het volgende:
Maar denk je dat dat dan niet was gaan opvallen. Andere namen van je kinderen doe je niet moeiliijk over en dan van je jongste wil je niet vertellen! Toen Vamp poste dat ze de naam nog even voor zich zelf wilde houden wist ik al hoe die kleine heette. Anders doe je er niet geheimzinnig over. En ik vind dat zij net zo goed trots mag vertellen over haar zoontje hoe moeilijk dat voor Tan ook is en zal blijven voorlopig. Ieder kind heeft een naam en die mag ook met trots uitgesproken worden.
No offence, maar dat vind ik idd nergens op slaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:07 schreef beefcake het volgende:
Vlak na mijn Quinten werd er nog een Quinten geboren van een OUD-er, dat vond ik al niet echt leuk (al slaat dat misschien nergens op). Laat staan als ik in Tans situatie gezeten had![]()
Totdat iemand dat ontdekt en alles wat je ooit gepost hebt in twijfel wordt getrokken, want 'daar hoef je toch niet over te liegen' (krijg je dat weer).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Daar had ik idd ook nog aan zitten denken beef. Om het dan idd mss wel te doen, maar dan hier niet zeggen, of een andere naam als nickname voor hier of zo.
Eens. En toen ik tegen Troel vertelde dat Ruben ook op ons lijstje staat als vernoeming trouwens, niet als eerste naam, vond zij dat alleen maar een eerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:07 schreef texelonia het volgende:
No offence, maar dat vind ik idd nergens op slaanIk bedoel sommige namen zijn nou eenmaal populairder dan andere namen, en je zult nog wel vaker mensen met eenzelfde naam tegenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |