Maakt niet uit... hij neukt iig voor z'n bonus, dus hij is een H...quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:35 schreef Carlaa het volgende:
nou, zou het hem nog lukken of niet?
is niet zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:43 schreef 64-Bitch het volgende:
Waarom mocht Mike nu niet even over die hoeren heen?
Daar wordt ze voor betaaldquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is Huub nu met het meisje bezig, en ze lijkt het erg fijn te vinden.
ummmm....ohhhh...ahhhhhhhhhhhhhhh, enz.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is Huub nu met het meisje bezig, en ze lijkt het erg fijn te vinden.
Ook al is hij een lousy lover dan nog moet ze die act opvoeren, daar is het een hoer voorquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Hoeren zijn zelden (nooit) geil bij klantenquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:44 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo het hoertje stopt nog even wat speeksel in haar spleetje...zo "geil" wordt ze nu van Huub.
Ze acteert wel erg goed dat ze genietquote:
Zag jij het ook? Hij deed eerst alleen iets bij haar, en ze keek echt alsof ze ervan genoot.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze acteert wel erg goed dat ze geniet
Weet ik niet geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoeren zijn zelden (nooit) geil bij klanten
Ach je kunt wel aannemen dat velen het werk niet met grote tegenzin doenquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:48 schreef avonne het volgende:
ze vindt het wel leuk, in ieder geval.
Ze stak net schalks haar tong uit naar de camera.
Dan zitten we nu op 5 gastspelers en 5 miljonairs...quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:51 schreef avonne het volgende:
de eerste biedt aan te blijven
de tweede is 19 jaar
Geen mensen om je heen die het weten, nooit iets over gehoord gezien of gelezenquote:
ha...dat zeggen ze tegen elke man.....ze doen dagelijks niets anders,die voelen niks meer....alleen bij hun eigen vriendje...als vrouw kan je dat allemaal uitschakelen en net doen alsofquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:49 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
meisje: "umm...that was good zex"
huub: "really?"
meisje: "uhumm (ja)"
+1 hond.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan zitten we nu op 5 gastspelers en 5 miljonairs...
Manchetknopen. 'Can I keep it? You have so much money.'quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:53 schreef avonne het volgende:
de eerste wil iets hebben. Huubs shirt?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:54 schreef lorence1 het volgende:
nu wil ze zijn horloge
+ schoonmaak personeelquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
Dan zitten we nu op 5 gastspelers en 5 miljonairs...
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:54 schreef lorence1 het volgende:
nu wil ze zijn horloge
*cuch* EB*cuch*AYquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:54 schreef lorence1 het volgende:
ze wil iets hebben om hem te herinneren....
Nooit gezien hoe de familie van Brian (neven en nichten) de halve huisraad geroofd hadden?quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:56 schreef 64-Bitch het volgende:
Dit zijn echt van die goedkope hoertjes die zonder camera's het hele huis hadden leeggeroofd!
Hij moet tegen haar zeggen dat hij haar een SOA heeft gegevenquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:54 schreef lorence1 het volgende:
ze wil het shirt van huub hebben, hij heeft toch geld genoeg zegt ze
huub weigert...
ze wil iets hebben om hem te herinneren....
Do I deserve something... to remember you...quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:58 schreef lorence1 het volgende:
you have something for me........ i don't care what...
sorry you have to give me something
Dan zegt zei: "hebbie terug van Aids"?quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij moet tegen haar zeggen dat hij haar een SOA heeft gegeven
quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:00 schreef Mika25 het volgende:
Huub moet de gebruikte condooms geven als aandenken
dgk is idd erg leerzaamquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat het voordeel van een hoer t.o.v. een vaste verkering was dat je er geen gezeur en gezeik mee had
En dat je ze alleen maar hoeft te betalen en geen cadeautjes hoeft te geven![]()
Ze zijn nog erger.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat het voordeel van een hoer t.o.v. een vaste verkering was dat je er geen gezeur en gezeik mee had
En dat je ze alleen maar hoeft te betalen en geen cadeautjes hoeft te geven![]()
tv makenquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:02 schreef avonne het volgende:
Jaap loopt daar buiten in zijn blote bast
2 minuten deed hij eroverquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zij zegt: That was good sex en Huub vraagt heel onzeker "Seriously?"
Wiequote:Op dinsdag 25 december 2007 04:07 schreef Carlaa het volgende:
hahaha, nix was on stream.. uh huh!
Ach ja... sommige grenzen moet je gewoon ff verleggen als je een bonus kunt verdienen (door te neuken)quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:10 schreef avonne het volgende:
Huub vindt het vervelend naar Liekes moeder toe, geloof ik.
Maar hij heeft flink genoten, dat wel.
Huub was verteld dat wat in het kantoor gebeurde "off stream" was.. Jaap en Rachel zeggen van niet.quote:
Hij bedoelde op de tv in de woonkamer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:12 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Huub was verteld dat wat in het kantoor gebeurde "off stream" was.. Jaap en Rachel zeggen van niet.
en hij houd dervan!quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Respect voor Huub, er is maar één iemand die de Gouden Kooi maakt.
En dat zal nooit veranderen.
Gebaseerd op 1 reactie van dgk-tegengasquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:20 schreef Leandra het volgende:
Ach ja, Lieke "neukt zichzelf de villa in" en is daarom een hoer, Huub neukt hoeren om een bonus te verdienen en is dan een held?
Lang leve het met 2 maten meten
Hoezo neukt hij om een bonusquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:20 schreef Leandra het volgende:
Ach ja, Lieke "neukt zichzelf de villa in" en is daarom een hoer, Huub neukt hoeren om een bonus te verdienen en is dan een held?
een held?quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:20 schreef Leandra het volgende:
ten koste van zijn zelfrespectquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:23 schreef miesy het volgende:
[..]
een held?
nee hoor, hij doet gewoon lekker waar hij zin in heeft, en heeft lol.
dat kun je van de rest niet zeggen, dus wat dat betreft, respect.
Oliebollen? Diverse malen vragen of ze er genoeg TV momenten uit kunnen halen??quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoezo neukt hij om een bonus![]()
Hij neukt zowiezo wel graag volgens mij, ook zonder bonus.
Huub is zeker geen held, maar hij is wel de enige die de Gouden Kooi hetquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:20 schreef Leandra het volgende:
Ach ja, Lieke "neukt zichzelf de villa in" en is daarom een hoer, Huub neukt hoeren om
een bonus te verdienen en is dan een held?
iddquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Voorlopig zitten we nog met een behoorlijk clubje om 4.30u op 1e Kerstdag naar de streams kijken en/ of luisteren.
Ik had eerlijk gezegt ook liever iets anders gedaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Voorlopig zitten we nog met een behoorlijk clubje om 4.30u op 1e Kerstdag naar de streams te kijken en/ of luisteren.
- 1quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Voorlopig zitten we nog met een behoorlijk clubje om 4.30u op 1e Kerstdag naar de streams te kijken en/ of luisteren.
Gebeurde dat echt?quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel een blunder dat Ricardo die hoer vertelde dat hij een pik wilde en dat Huub toen zei die heb ik voor je maar dat Ricardo het afsloeg
Hij heeft er wel voor gezorgd dat een grote groep mensen niet naar de nachtmis hebben gekeken maar naar de streams. Dat is wat John wil en john krijgt het nog ook en de streamers hebben weer genoten, de een van walging, de ander van plezier maar de genoten hebben ze allemaal anders waren ze wel veel eerder afgehaakt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:13 schreef DrsH het volgende:
DGK is zo langzamerhand op haar dieptepunt beland, getuige de aanwezigheid van een drietal derderangs prostituees gisterenavond waar een door zijn testosteron opgezweepte tuinkabouter nog een poging deed om een aantal van deze "dames" te dekken![]()
![]()
![]()
Heb jij een zalige nachtmis meegemaakt ?????quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:19 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft er wel voor gezorgd dat een grote groep mensen niet naar de nachtmis hebben gekeken maar naar de streams. Dat is wat John wil en john krijgt het nog ook en de streamers hebben weer genoten, de een van walging, de ander van plezier maar de genoten hebben ze allemaal anders waren ze wel veel eerder afgehaakt.
Nee lag lekker in mijn bed. Wel even naar de nachtmis gekeken... viel er bij in slaap.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:26 schreef DrsH het volgende:
[..]
Heb jij een zalige nachtmis meegemaakt ?????
Ik kijk geen streams als Huub weer eens een hoer (of 2 of 3) uitnodigt. Had voor mij dus niet gehoeven.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:19 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft er wel voor gezorgd dat een grote groep mensen niet naar de nachtmis hebben gekeken maar naar de streams. Dat is wat John wil en john krijgt het nog ook en de streamers hebben weer genoten, de een van walging, de ander van plezier maar de genoten hebben ze allemaal anders waren ze wel veel eerder afgehaakt.
Ja en.... jij hebt dan toch ook niet gekeken. Je kan ook naar de andere streams kijken waar ze zo leuk en interessant met elkaar doen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams als Huub weer eens een hoer (of 2 of 3) uitnodigt. Had voor mij dus niet gehoeven.
Ik bedoel dat ik dan dus afhaak en andere streams kijken als Huub druk bezig is, nee dank je. Ik kijk wel als zo'n feestje weer voorbij is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ja en.... jij hebt dan toch ook niet gekeken. Je kan ook naar de andere streams kijken waar ze zo leuk en interessant met elkaar doen.
Kijk daar zet ik de streams voor aanquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:51 schreef Kaleddis het volgende:
En we beginnen de 1e kerstdag weer gezellig met een ruzie tussen Lieke en Huub over wie de moeder van Lieke nu eigenlijk uitnodigd
Uhm, tot 2x toe is het Lieke die er op hoge poten over begint. Zij maakt er nu de show van. Bedoelt of onbedoeld...quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:01 schreef maril het volgende:
Hoezo geen tv maken over de zieke van iemand hè Huubje.?
Morguh !quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:02 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
Morgen allemaal, Prettig Kerstfeest!quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:02 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
Het is wel Lieke die nu tv maakte over haar moeder.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:01 schreef maril het volgende:
Hoezo geen tv maken over de zieke van iemand hè Huubje.?
Daar dwingt Huub haar toe, net zoals Brain dat bij Amanda doet, je kunt toch alleen maar concluderen dat die mannen daar de vrouwen onder controle willen als een soort machtwelustelinggen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, tot 2x toe is het Lieke die er op hoge poten over begint. Zij maakt er nu de show van. Bedoelt of onbedoeld...
Natuuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:10 schreef maril het volgende:
[..]
Daar dwingt Huub haar toe, net zoals Brain dat bij Amanda doet, je kunt toch alleen maar concluderen dat die mannen daar de vrouwen onder controle willen als een soort machtwelustelinggen.
Hij heeft haar niets voor de voeten gegooid.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:16 schreef riri het volgende:
Heeft Huub gevraagd waarom Lieke haar moeder weer af ging bellen?
Laat Huub dat haar zelf laten beslissen verdorie,zeker in deze situatie....overal wil deze jongen met de lepel in de pap roeren....asof hij de directeur van alles en iedereen.
Laat hij zijn problemen op gaan lossen in plaats zich te bemoeien met die van andere...
Ze heeft het toch weer zien aankomen gisteren.....als dat maar straks niet weer voor mijn voeten wordt gegooid dat ik accepteer dat je m'n moeder uit wil nodigen...dat waren haar woorden en kijk hoe gelijk ze krijgt
Jij ook prettige feestdagen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:24 schreef maril het volgende:
Nou ja, ik kwam ff terug om jullie prettige feestdagen te wensen, doe ik trouwens nog steeds. beetje bijglezen heb streams tot 5 januarie(maand0 ik denk ff kijken of de boel rustig is, staat meneer weer de boel te regelen en laat hij het aan de mama van Lieke over of ze komt of niet, wantr.... meneer heeft uitgedoktert dat Lieke niet in staat is het zelf te beslissen. mag ik een teiltje.
Hoe vervelend het is voor je om dat te accepteren...dat is wel wat hij doet ja...quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
NatuuurlijkHuub dwingt Lieke om er zo'n heisa van te maken
Hij dwingt haar ertoe om erover te beginnen, midden in de nacht, nadat hij lam terugkomt van zijn verjaardagsfeestje. Hij dwingt haar ertoe om er 's morgens gelijk weer over te beginnen en Huub te dwingen zijn bezoek af te zeggen. Huh huh, klopt, dat zie je goed...
ja, hij hing hem zomaar in haar, toen was ze er niet vies van, en Huub hoefde er niet eens veel voor te doen.Het personeelsfeestje was genoeg.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:27 schreef riri het volgende:
[..]
Hoe vervelend het is voor je om dat te accepteren...dat is wel wat hij doet ja...
Het is echt een kind.
Gisteren na die hele toestand weer naar haar bed gaan en haar zogenaamd aardig toepraten terwijl hij weer zijn eigen geweten aan het sussen is...ze heeft nog zo gevraagd aan hem dat niet meer te doen maar hij gaat er maar mee door.
Als hij in dat kantoor alles kan doen wat het hokje hem vraagt en daar blijkbaar zich volwassen genoeg voor voelt waarom achteraf steeds weer die slijmpoginingen weer van hem....
Dat wat hij doet is voor zijn eigen gegrag gen verantwoordelijkheid nemen..waarom die ellenlange gesprekken tegen alles en iedereen ove wat hij allemaal wel weer niet uitgespookt heeft...waarom....als hij volwassen was had hij het er niet eens meer over omdat het voor hem gewoon gewoon was om te doen....hij zit zijn eigen gedrag zo op te blazen tegen alles en iedereen terwijl niemand het wil horen...eigenlijk vinden ze hem gewoon een vies jongentje die z'n leuter in alles en iedereen hangt om alleen maar zelfbevestiging....tis eigenlijk te zielig om het er nog over te hebben
Het is weer Feyenoord- Ajax hier, ofwel Lieke-fans tegen Huub-fansquote:
Er waren er wel drie, maar die ene had iets gebruikt en moest weg.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:30 schreef noekje het volgende:
Er blijft bij mij maar één vraag hangen. Waarom heeft Mickey geen hoer gekregen? Die man staat al zo lang droog. Of moet Amanda dit ook nog eens op gaan lossen?
Mooie beelden toch? Een paar opgeschoten, studentikoze brallers die daar aan het apenkooien zijn, in de montage afgewisseld met de verhalen van Miky die vertelt over zijn zwerversleven en de littekens aan de uiterst betrokken Brian en Amanda laat zien. Huub die zijn hond een tyfusjoekel noemt, zijn ex een kankerhoer en vervolgens met 3 Poolse hoeren het kantoor uitwoont.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:30 schreef noekje het volgende:
Er blijft bij mij maar één vraag hangen. Waarom heeft Mickey geen hoer gekregen? Die man staat al zo lang droog. Of moet Amanda dit ook nog eens op gaan lossen?
Goddank kunnen we enkel de foto s zien ............de filmpjes zijn verwijderdquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:33 schreef schatje het volgende:
Hij mocht toch ook van Lieke zijn feestje met hoeren laten doorgaan omdat er niets tussen hun was![]()
Ik heb trouwens niet gekeken toen die hoeren er eenmaal waren, wat een ranzigheid zeg en wat waren ze lelijk.
Omdat er bij Mickey niets te bedelen wasquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:30 schreef noekje het volgende:
Dat dus. Het kan mij ook niet boeien.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:33 schreef schatje het volgende:
Hij mocht toch ook van Lieke zijn feestje met hoeren laten doorgaan omdat er niets tussen hun was![]()
Ik heb trouwens niet gekeken toen die hoeren er eenmaal waren, wat een ranzigheid zeg en wat waren ze lelijk.
Gelukkig iemand die zegt dat het wel mooie beelden waren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:35 schreef Py het volgende:
[..]
Mooie beelden toch? Een paar opgeschoten, studentikoze brallers die daar aan het apenkooien zijn, in de montage afgewisseld met de verhalen van Miky die vertelt over zijn zwerversleven en de littekens aan de uiterst betrokken Brian en Amanda laat zien. Huub die zijn hond een tyfusjoekel noemt, zijn ex een kankerhoer en vervolgens met 3 Poolse hoeren het kantoor uitwoont.
Dat worden mooie beelden
Mijn opa vondt het schande dat Phil Bloom naakt op de TV kwam, maar hij had wel gekeken.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat dus. Het kan mij ook niet boeien.
Vind het wel tof om te zien dat iedereen schande blijft roepen maar wel topics opent en blijft streamen. Beetje Sex voor de Buch mentaliteit. Niemand keek maar wist wel dat er iets van een indiaan in zat en een man die urine over zichzelf gooide.
Maar toch, schande!!
Maar ook al heb je de streams uit, als je de COS leest dan ontkom je er ook niet aan. Maar goed, tis weer achter de rug en ik kijk uit naar de eerstvolgende ruziequote:Op dinsdag 25 december 2007 11:44 schreef Varen het volgende:
[..]
Mijn opa vondt het schande dat Phil Bloom naakt op de TV kwam, maar hij had we gekeken.....
Ofwel je kijkt of je zet je PC uit, makkelijk toch
Ik vond het wel grappig. Huub en Jaap lol en de rest zuur
Dat zijn de ''echte'' Die Hards he.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Huub vertelde met achter overlegd te hebben welke kant hij op wilde toen het uitraakte met Lieke. Hij had toen gezegd dat hij weer ouderwets met drank en hoeren tv wilde maken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die zegt dat het wel mooie beelden waren.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:58 schreef maril het volgende:
Wat ik mij nou afvraag is, is Huub niet bang dat hij een soa oploopt?
Kun je je die kerel in luier nog herinneren?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat dus. Het kan mij ook niet boeien.
Vind het wel tof om te zien dat iedereen schande blijft roepen maar wel topics opent en blijft streamen. Beetje Sex voor de Buch mentaliteit. Niemand keek maar wist wel dat er iets van een indiaan in zat en een man die urine over zichzelf gooide.
Maar toch, schande!!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:00 schreef Py het volgende:
[..]
Kun je je die kerel in luier nog herinneren?![]()
![]()
Hij speelde vannacht de geile doorbitch buttler en mag vandaag zo vaak als hij wil met sappige verhaaltjes komen, om de woonkamermensen van vannacht tot veel Oeh's en Ah's te bewegen, waarmee de uitzending van de volgende dag gevuld kan worden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
Waarom is Ricardo blijven slapen?
Huub blijft wel, vooral nu Lieke haar moeder ziek is en ze 7 januarie pas meer weet, Jaap zal gek zijn om Huub dan te laten gaan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:16 schreef Py het volgende:
[..]
Hij speelde vannacht de geile doorbitch buttler en mag vandaag zo vaak als hij wil met sappige verhaaltjes komen, om de woonkamermensen van vannacht tot veel Oeh's en Ah's te bewegen, waarmee de uitzending van de volgende dag gevuld kan worden.
De wanstaltigheid wordt opgebouwd naar een hoogtepunt op vrijdag, waardoor wij het superspannend gaan vinden of Huub nu blijft of gaat.
Ik wel.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:00 schreef Py het volgende:
[..]
Kun je je die kerel in luier nog herinneren?![]()
![]()
Goedemiddag, ik herinner me een stel verkleed als indianen die gebruik maakten van een komkommer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wel.In het studentenhuis waar ik woonde, bleven we ervoor op met een fles J.P. Chenet erbij!
Auberginequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag, ik herinner me een stel verkleed als indianen die gebruik maakten van een komkommer.![]()
Vrolijk Kerstfeest allemaal.
Verdomd, ik zat al te twijfelen.quote:
Als mensen van achter een bonus krijgen om iemand eruit te stemmen, kunnen ze denk ik wel een paar Rechtzaken verwachten van die andere ex miljonairs.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub blijft wel, vooral nu Lieke haar moeder ziek is en ze 7 januarie pas meer weet, Jaap zal gek zijn om Huub dan te laten gaan.
Of er moet een dikke bonus tegenover staan.
Hebben we het hier nog steeds over Huub die de moeder van Lieke uitnodigt?quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:45 schreef riri het volgende:
Van mij mag alles...als iemand een ander er maar niet mee lastig valt en het niet met onderdrukking of mishandeling te maken heeft...doe waar je zin in heb maar val er anderen niet mee lastig..als je volwassen pretendeert te zijn gedraag je er dan ook naar.
Respekteer de ander zijn grenzen en vrijheden....... ga zeker niet niet klooien met grenzen van anderen.
Om dit te beseffen moet je dit soort zaken diep tot je doorlaten dringen...ligt ook aan de opvoeding..velen weten niet eens wat het inhoudt
"Waartoe zijn wij vrij? We kunnen de vrijheid zo misbruiken dat we haar verspelen....."
Etisch gezien kunnen individuen moreel voor hun daden verantwoordelijk gehouden kunnen worden
Ik vroeg me ook al af in welke context ik deze kerstgedachte moest plaatsen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:50 schreef mootie het volgende:
Hebben we het hier nog steeds over Huub die de moeder van Lieke uitnodigt?
Ik denk dat het gaat over Lieke die niet zelf mag bepalen wie ze wanneer uitnodigt van welke punten en hoever je door mag dringen in de autonomie van een ander om je eigen zin te krijgen. Dat zijn vragen die Huub's speelwijze oproepen. Alles voor het spel of spelen hier ook persoonlijke belangen mee, zoals beeldvorming en ego?quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben we het hier nog steeds over Huub die de moeder van Lieke uitnodigt?
Ow, dacht dat het gewoon weer een tirade tegen Huub was, ben nog niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:01 schreef Py het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat over Lieke die niet zelf mag bepalen wie ze wanneer uitnodigt van welke punten en hoever je door mag dringen in de autonomie van een ander om je eigen zin te krijgen. Dat zijn vragen die Huub's speelwijze oproepen. Alles voor het spel of spelen hier ook persoonlijke belangen mee, zoals beeldvorming en ego?
Ik vraag me hetzelfde af. Het zijn dilemma's waar geen goed en fout in is, het heeft hebben met waar grenzen liggen. Die bepaal je in RL in de interactie met anderen samen, maar gelden in het spel andere omgangsvormen?
Ben je sterk in het spel als je rucksichtloss dwars overal doorheen dendert om je eigen zin te krijgen? Of ben je sterk als je het spel weet te spelen zonder bepaalde omgangsvormen en respect voor de medemens te verliezen?
Dat is het ook alleen wordt zijn naam niet genoemd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow, dacht dat het gewoon weer een tirade tegen Huub was, ben nog niet helemaal wakker.
Hmm, ik vind het wel meevallen. De intentie van de eerste keer met die hoeren was totaal anders. Daar werdene de hoeren voor hem besteld als een soort pesterij om Huub in verlegenheid te brengen omdat hij altijd een grote bek had.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:53 schreef Py het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Huub vertelde met achter overlegd te hebben welke kant hij op wilde toen het uitraakte met Lieke. Hij had toen gezegd dat hij weer ouderwets met drank en hoeren tv wilde maken.
Achter heeft een mooi decortje in het kantoor gemaakt, 3 hoeren besteld en de alcoholrestrictie tijdelijk opgeheven. En dan maar draaien.
Ik vond het geweldig om te zien.
Huub is vaak nogal spraakmakend. Dat levert 'fans' op en dat levert weerzin op vanwege zijn keuze voor de manier waarop hij spraakmakend wil zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow, dacht dat het gewoon weer een tirade tegen Huub was, ben nog niet helemaal wakker.
Hij werd natuurlijk ook behoorlijk in zijn hemd gezet door de FEBO door een behoorlijk setje lelijke hoeren op te trommelen. Dat kan ik dan weer waarderenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het wel meevallen. De intentie van de eerste keer met die hoeren was totaal anders. Daar werdene de hoeren voor hem besteld als een soort pesterij om Huub in verlegenheid te brengen omdat hij altijd een grote bek had.
Omdat Huub daar gewoon in mee ging was hij uiteindelijk aan de winnende hand...
Nu is het hoerengedoe totaal anders. Nu zien we een Huub die uit alle macht televisie probeert te maken, en dat maakt Huub verschrikkelijk arrogant in mijn ogen, nog meer als dat hij al was. En voor mij is arrogantie een zwakte, en al helemaal als je die niet kan onderbouwen...
Huub is aan het afglijden vind ik...
Hij neemt de makkelijke weg, en dat was juist precies waar huub niet voor stond imo...
Jah, das wel weer zo.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij werd natuurlijk ook behoorlijk in zijn hemd gezet door de FEBO door een behoorlijk setje lelijke hoeren op te trommelen. Dat kan ik dan weer waarderen
Ze hebben idd wel hun best gedaan om zo goedkoop mogelijk te scorenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij werd natuurlijk ook behoorlijk in zijn hemd gezet door de FEBO door een behoorlijk setje lelijke hoeren op te trommelen. Dat kan ik dan weer waarderen
Onderbetaald, dat ze zijn horloge na de daad proberen af te troggelen. Of moesten ze van achter zo ordi mogelijk doen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben idd wel hun best gedaan om zo goedkoop mogelijk te scoren
Kan ook gewoon karakter zijn dat ze altijd probeert er meer uit te halenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:23 schreef Py het volgende:
[..]
Onderbetaald, dat ze zijn horloge na de daad proberen af te troggelen. Of moesten ze van achter zo ordi mogelijk doen?
Anyway, hier zijn absoluut oliebollenuitzendingen van te monteren.
Het was een zuigert die voor de laatste druppel gingquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ook gewoon karakter zijn dat ze altijd probeert er meer uit te halen
Uiteraard... maar ze kon Huub (en de halve COS) er wel van overtuigen dat hij Gods gift to women wasquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:43 schreef Py het volgende:
[..]
Het was een zuigert die voor de laatste druppel ging![]()
Een pro dus.
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:43 schreef Py het volgende:
[..]
Het was een zuigert die voor de laatste druppel ging![]()
Een pro dus.
![]()
Blijf je die herhalen?? Hij was de eerste keer al niet grappigquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:50 schreef kit2u het volgende:
-blaat-
Dit is het nog suffere vervolg van het al o zo suffe verhaaltje van gisteren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
Blijf je die herhalen?? Hij was de eerste keer al niet grappig
John?quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blijf je die herhalen?? Hij was de eerste keer al niet grappig
Dat zeg ik: pro's dus.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard... maar ze kon Huub (en de halve COS) er wel van overtuigen dat hij Gods gift to women was
De conclusie dat Lieke het spel/ego belangrijker vindt dan haar moeder te zien, is de feiten zo interpreteren dat ze in het al bestaande, negatieve beeld over Lieke passen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:13 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zat er net eens even over na te denken, maar het is eigenlijk toch wel vreemd dat Lieke het spel/ego belangrijker vind dan haar moeder te zien. OK, ze wilde het eerst zelf betalen, maar daar had ze nog een keer extra haar moeder voor uit kunnen nodigen.
Om 15.00 uurquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:05 schreef Lobasca het volgende:
Lieke haar moeder zou om 14.00 komen...
Klopt maar ik las op Nowlive dat Huub nu de keuze aan haar moeder over laat om van zijn cp punten wel of niet te komen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Thanks, maar heeft ze vanmorgen niet afgebeld?
Thanks again, afwachten dus..alhoewel het me sterk lijkt om je in een half uur te kunnen douchen, aankleden en optutten...als je in de Kooi vertoeftquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Klopt maar ik las op Nowlive dat Huub nu de keuze aan haar moeder over laat om van zijn cp punten wel of niet te komen.
Kan. Ik heb 2 mogelijkheden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:19 schreef Py het volgende:
[..]
De conclusie dat Lieke het spel/ego belangrijker vindt dan haar moeder te zien, is de feiten zo interpreteren dat ze in het al bestaande, negatieve beeld over Lieke passen.
En dát is dus cognitieve dissonantie.
quote:Hallo beste lezers er heeft mij iemand benaderd die vindt dat dit het moment is om de waarheid naar voren te halen, en uit privacy overwegingen worden hier dan ook geen namen vermeld van de bronnen, maar u kunt van mij aannemen dat dit uit zeer betrouwbare bron komt. Misschien dat na het plaatsen van dit bericht die corupte regie de zaakjes weer wat aanpast(dat is in het verleden wel vaker gebeurd (natasia)) maar dat zien we dan wel weer want de mensen die schrijven over DGK hebben wel vaker roet in het eten gegooid in de ogen van de regie.
DE WAARHEID
Hoi Frankie.
Ik ben niet zo goed in stukjes schrijven maar zal het in mijn eigen woorden doen.
Contrakten worden al getekend voor dat je er in komt of ook maar een kans maakt bij DGK.
Mijn dochter had bij haar screening gezegd dat haar favorieten bewoners Brian en Amanda waren en Huub en Jaap haar minst.
Nadat Nadia besloten had niet meer mee wilde werken moest er versterking komen in het kamp B A en toen kwam het moment dat mijn dochter benaderd werd.
Op het moment dat zei te kennen gaf dat ze Huub eigenlijk best wel een leuke jongen vond en Brian eigenlijk wilde terug pakken ( zij is nl zelf slachtoffer geweest van de zelfde soort praktijken als die van Brian) mocht zij niet meer in de show.
De enige reden dat Huub en Jaap in de show zitten en dat was ook de afspraak voor Huubs terugkeer is dat hij tv maakte en dat is ook de reden dat Jaap er nog inzit.
Dat Lieke er in is gezet als mol zodat Huub voor de show dekking zou hebben Jaap had dit al van Huub.
Nu tegen het einde van het progamma gaat Lieke idd te werk met alles wat ze nu aan doen is. Het vervelende is alleen dat niemand in dat huis weet dat zij is ingehuurd door de produktie. Zei weet ook er geen miljoenen te winnen zijn evenals Jaap en Huub. Die moeten als straf tv maken zo werkt het bij John de Mol.
Palma zat van de week heel dicht bij de waarheid. Waarom denk je anders dat juist Huub en Jaap zo gefrustreerd zijn. Als er al iemand zgn zou winnen zal dat Lieke zijn want dat kost niets.
Er is iemand op het forum die weet dat Lieke de mol is en dit met omwegen probeerd duidelijk temaken maar al schrijf je het letterlijk op de mensen lezen er gewoon overheen.
Dennis en Nadia konden geen toneel spelen vandaar dat ze steeds in de lach schoten als ze de zoveelste ruzie hadden. Ik weet ook dat er tegen Brian aangiftes liggen maar niemand kan er iets mee want ze beroepen zich op het zgn toneel maken.
Volgens RTL is het 26 dec afgelopen op de streams en een week later op tv.
Vandaar dat Lieke zo stellig kan zeggen ik ga nergens heen . En als het langer zou duren dan zullen ze toch een ander script moeten maken want ze hebben allemaal een contrakt wat in jan afloopt en ik ben bang dat Jaap en Huub dit niet gaan verlengen. En zonder Huub en Jaap geen TV Amanda hebben ze ook gewoon voor 1 jaar ingehuurd. Al de zgn ontslag rondes worden bepaald door het hokje even als de toneelhaak.
Nena Syl en Eric konden zich niet meer vereenzelven met het script dus werkweigering.
PS Waarom denk je dat Dob en Kim niet meer op het forum schrijft en Elly alleen maar een mop op het forum schrijft.
Met dit bericht hoopt de schrijv(er)(ster) dat de internet gebruikers, streamers en tv kijkers eindelijk de oogkleppen eens afzetten en duidelijk zien dat er een heel vies en gemeen spel wordt gespeeld waarin bijvoorbeeld Jaap en Huub nooit zouden kunnen winnen. En dat Lieke dus niet de heilige maria is zoals ze zich voordoet. Alles wat in dit bericht in het blauw is geschreven is dus van mij .
Kleine Frankie
Er zijn nog véél meer mogelijkheden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan. Ik heb 2 mogelijkheden.
- Ze beseft dat haar moeder waarschijnlijk niet wil komen omdat ze heeft aangegeven er geen issue van te willen maken op tv. Lieke geeft dan wel een drogreden aan om haar niet op bezoek te willen laten komen.
- Ze is echt bang dat Huub dit tegen haar gaat gebruiken op een later tijdstip in het spel/hun onderlinge relatie. Wat dus in het belang van het spel is en niet van haar moeder.
Ik neig naar het laatste, hoewel ik me afvraag in hoeverre Lieke dit bewust zo bedoeld.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het kan nog "duurder": cognitieve dissonantie reductie. Dit verschijnsel treedt op als dingen die je "weet" niet met elkaar in overeenstemming te brengen zijn.
- Jan is een eikel
- het schilderij is mooi
Dan hoor je dat Jan het schilderij heeft gemaakt. Daardoor gaan de eerste 2 "weetjes" conflicteren, wringen zeg maar.
Mensen reageren hier op door de "dissonantie" tussen de 2 cognities te verminderen. Of "Jan is toch niet zo'n eikel" of "Het schilderij is toch niet zo mooi.
Hij heeft aangegeven dat Lieke d'r moeder zelf maar moet beslissen of zij langs wil komen. En als ze dat wil dat dit alsnog in het uurtje van Huubs verjaardag kan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:38 schreef Py het volgende:
[..]
Er zijn nog véél meer mogelijkheden.
Het laatste wat ik overigens heb gehoord is dat Lieke haar moeder weer heeft afgezegd en de oorspronkelijke vriendin vandaag komt. Daarna belde Huub met achter om te zeggen dat hij alsnog haar moeder wilde uitnodigen omdat Lieke op dat moment niet in staat zou zijn om een weloverwogen beslissing te nemen.
Wat een enorm kulverhaal zeg.......streamers zijn gek geworden! Het wordt tijd om een heel groot huis te bouwen in eemnes, met een heel hoge muur er omheen en daar die mafkezen voor de rest van hun leven op te sluiten....in relatieve luxe....quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
The truth, the whole truth and noting but the truth??????
[..]
Om nog wat meer nuancering aan te brengen nog een ander voorbeeld±quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:43 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Ik houd van mijn man
Als hij me slaat, heb ik dat dus zelf uitgelokt
Mijn idool is fantastisch
Alles wat hij verkeerd doet, moest hij dus onder dwang van anderen doen.
En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan.
Dat zei hij ook nog idd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven dat Lieke d'r moeder zelf maar moet beslissen of zij langs wil komen. En als ze dat wil dat dit alsnog in het uurtje van Huubs verjaardag kan.
Mogen we dan nu naar jouw voorbeeld met z'n allen users gaan betichten van foutieve weergaven/aannames ondersteund met termen uit de psychologie (zodat het nog ergens op lijkt of zoquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:43 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Ik houd van mijn man
Als hij me slaat, heb ik dat dus zelf uitgelokt
Mijn idool is fantastisch
Alles wat hij verkeerd doet, moest hij dus onder dwang van anderen doen.
En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan.
(Kerststerrencirucus op Nederland 1 , 20:15 uur)quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:50 schreef kit2u het volgende:
Ter redactie is verschenen:
Beste mensen , collega's en familie ,
Gisteren kwam het verschrikkelijke nieuws dat mijn
zusje Linda terminaal is en dat ze waarschijnlijk het nieuwe jaar niet haalt.
John de M.
Err.. volgens mij wilde ze ECHT niet weg.. en heeft Huub er op aangedrongen dat ze op rot!quote:En terwijl Huub zijn verjaardag viert met de twee buitenlandse hoeren, komt het derde, Nederlands sprekende meisje even de woonkamer in. Maar… De rest is inmiddels in een melige bui, maar de grapjes kan het hoertje niet waarderen. “Waar heb je met je mond gezeten?”, wil Lieke lachend weten. “Wat denk je wel niet?”, klinkt het verontwaardigd terug. “Je bent toch een prostituee?”, vraagt Lieke dan en dit valt verkeerd. Boos stormt het hoertje het kantoor weer binnen en pakt haar spullen. “Ze noemt me een hoer!”, meldt ze. Daarna legt ze de situatie kort uit. “Ik vind Lieke echt aardig, maar nu ben ik weer de schuldige van alles!” Maar de rest kan haar niet tegen houden en ze vertrekt…
Vooralsnog geloof ik helemaal niets van dat verhaal. Het is zo makkelijk om te zeggen dat je uit privacy overwegingen je bronnen niet prijs mag/wilt geven en dan maar moet aannemen dat het verhaal klopt. Als het hier op het forum al bekend is dat Jaap of Huub onmogelijk kan winnen, dan moet dit zeker al bekend zijn bij de bewoners. En ik zie Jaap en Huub er niet voor aan dat ze voor Jan met de korte achternaam in het huis blijven zitten als ze toch al weten dat het kansloos is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
The truth, the whole truth and noting but the truth??????
[..]
Ja hoor. Be mu guest.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mogen we dan nu naar jouw voorbeeld met z'n allen users gaan betichten van foutieve weergaven/aannames ondersteund met termen uit de psychologie (zodat het nog ergens op lijkt of zo).
Toch komen er steeds meer van die rare verhalen naar buiten. Het kan klinklare onzin zijn natuurlijk of een tipje van de sluier.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:53 schreef SiRojK het volgende:
Leuk verhaaltje op kleine Frankie.. Al geloof ik het nog niet.. ik geloof dat het verhaaltje dat daar geschreven staat helemaal klopt, alleen niet dat Lieke is ingehuurd door productie, iedereen is nml ingehuurd door productie, dat is nou juist wat er in die contracten staat... Ik wil eerst wel eens daden zien (denk bijv. aan 'rare' stijging in de popo) voordat ik geloof dat zij gaat winnen
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Om nog wat meer nuancering aan te brengen nog een ander voorbeeld±
- Lieke is een Reiki slet
- Hoeren zijn personen van de onderste plank (B. Kubatz)
Dan hoor je dat Lieke de door John de Mol ingehuurde mol is, ofwel het buitenechtelijke kind van Willeke Alberti.
Tot welke conclusie kom je dan?
Juist!
Kleine Frankie is een hoerenloper
![]()
![]()
Link naar bron please.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:09 schreef neehe het volgende:
Volgens RTL is het 26 dec afgelopen op de streams en een week later op tv. Nou morgen weten we dan of het waar is of niet.
Staat in mijn post, Bron Kleine Frankie.quote:
Klopt, maar dit doet me ook denken aan alle scriptverhalen, de oortjes verhalen, etc. etc... We doen volgens mij veels te moeilijk, er zijn zat dingen te merken waardoor genoeg duidelijk wordt.. Die helemaal geen 'rare-verhalen' nodig hebben...quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch komen er steeds meer van die rare verhalen naar buiten. Het kan klinklare onzin zijn natuurlijk of een tipje van de sluier.![]()
Enniewees, iedereen wordt langzaam wakker in dat hok.
Nou, daar geloof ik geen drol van..quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat in mijn post, Bron Kleine Frankie.
Jaap vind alles met tieten dat hem wil aanraken interessant....quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:16 schreef Varen het volgende:
Lieke vond de meiden onwijs lelijk en smerig. Jaap vond van niet
beequeen - dinsdag 25 december 2007 @ 14:34quote:
waarom nam ze het dan eerst aan???quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:14 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke wil geen gebruik maken van de uitnodiging van haar moeder via Huub.
Ze krijgt het weer terug gegooid van Huub en dat wil ze niet.
Jaap is er ook en vraagt wie er in zijn kamer gekotst heeft. (Hij weet het wel)
Jaap is nog niet gedoucht. Lieke: weet je hoe smerig die meiden waren.
Lieke heeft de hele avond de meiden gedisht. (de dames van plezier)
Lees de post boven je. Er staan toch dingen in die wij inmiddels ook weten, daar hoef je geen Einstein voor te zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, daar geloof ik geen drol van..
Een rat met een zonnebril, de idioot.quote:
Precies. En waar is die siliconenhoer? Echt niet onder de douchequote:Op dinsdag 25 december 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een rat met een zonnebril, de idioot.
[ afbeelding ]
Dat morgen het doek valt...bedoel ik...miss Einsteinquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post boven je. Er staan toch dingen in die wij inmiddels ook weten, daar hoef je geen Einstein voor te zijn.
Die ligt met haar gore pruik op het kruis van de rat te besnuffelen. Van de ratten besnuffeld zeg maar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. En waar is die siliconenhoer? Echt niet onder de douche
quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ligt met haar gore pruik op het kruis van de rat te besnuffelen. Van de ratten besnuffeld zeg maar.![]()
Hahhahahahaquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:21 schreef Varen het volgende:
Lieke: wie is voor het laatsts naar toillet geweest
Huub: ikke
Lieke: als je gepoept hebt, moet je wel doortrekken
quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:19 schreef Disana het volgende:
Die vuile rat ligt nog in bed
rationele cognitie
Oh dat, nee dat geloof ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat morgen het doek valt...bedoel ik...miss Einstein
Mijn Huubquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:25 schreef Disana het volgende:
Dat was me trouwens wat, vannacht. Jouw Huub aan de hoeren
(De poep niet doorgetrokken)quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:21 schreef Varen het volgende:
Lieke: wie is voor het laatsts naar toillet geweest
Huub: ikke
Lieke: als je gepoept hebt, moet je wel doortrekken
Ik vond het wel grappig, eerlijk gezegd... had er althans geen problemen mee. Maar ja, ik ben dan ook een voorbeeldige userquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
het is natuurlijk veel interessanter zulke terminologie tegen FOK-users te gebruiken, toe maar
Zelfs?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:31 schreef riri het volgende:
zelfs de zwerver vond de hoeren lelijk
Je begint op Jewsky te lijken, die heeft het ook altijd over de rat en zijn siliconenhoer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:32 schreef Disana het volgende:
De siliconenhoer smeert d'r harses vol met makeup. Wordt ze ook niet mooier van
Nu komt die lelijke christelijke Lieke weer naar boven.... Miss Perfectquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:30 schreef Kaleddis het volgende:
Eerst spreekt ze Jaap aan op de hoeren. Heb je gedouched, heb je je handen gewassen. Die wijven waren zo smerig.
Daarna richting Mikey. Hoorde ik jou nou zeggen vannacht dat je ook naar de hoeren wilde ?? Bah..
En nu is Huub weer aan de beurt. Smerig, bah, eeehhhhh![]()
Zucht... Dat wordt zo gezellig aan tafel
I know dear. Ik ben me nog aan het beraden of ik zo dadelijk ook niet eens een leuk, iets pittiger psychisch defunct tegen een fok-user in zal zetten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, eerlijk gezegd... had er althans geen problemen mee. Maar ja, ik ben dan ook een voorbeeldige user![]()
De siliconenhoer smeert d'r harses vol met makeup. Wordt ze ook niet mooier van
Is het zeker dat dat die beelden zijn getoont? Want dat vind ik dus speltechnisch echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:33 schreef tuinfluiter het volgende:
(Lebberbeelden van de meisjes, Huub , Jaap.........)
Lieke: Het zag er niet uit gisteren, we hebben beelden gezien.
Jaap: Van alleen Huub toch?
Lieke: Ook van jou.
Jaap: Van mij ook?
Ik durfde het niet te schrijven...quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je begint op Jewsky te lijken, die heeft het ook altijd over de rat en zijn siliconenhoer.
Jij bent ook niet erg helder vandaagquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je begint op Jewsky te lijken, die heeft het ook altijd over de rat en zijn siliconenhoer.
Lieke maakt zich drukker om Huub en zijn hoeren dan haar moeder. Kwestie van priorieiten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:36 schreef Varen het volgende:
Lieke is behoorlijk opgefokt
Waarom is me niet helemaal duidelijk. Ze is er toch klaar mee ?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:36 schreef Varen het volgende:
Lieke is behoorlijk opgefokt
Holy Moly, ik ben te druk met de Kerstgedachte en vrede op aarde.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent ook niet erg helder vandaagHet gaat hier over cognitieve dissonantie, ik draag gewoon mijn objectieve rationele steentje bij
Kerstgedachtequote:Op dinsdag 25 december 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy Moly, ik ben te druk met de Kerstgedachte en vrede op aarde.
Helaas lijkt het erop dat ze zich met het leed aan het thuisfront nog sterker voelt in haar superieure positie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Lieke aka de siliconenslet en G.I. Lieke is de nieuw José met haar grote bek?
Joh, Kerst kan me gestolen worden en vrede op aarde is helaas een utopie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
KerstgedachteVrede op aarde
![]()
Het is ook zo enorm gezellig aan die ontbijttafel. Zou dat moeilijk zijn, spelen dat het geen kerst is?
En daarom nu Huub verwijten naar zijn hoofd gooien.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:37 schreef Varen het volgende:
Lieke noemt het zwakte van zichzelf, dat ze gisteren het aanbod van Huub aan genomen heeft, dat haar moeder langs kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |