Maakt niet uit... hij neukt iig voor z'n bonus, dus hij is een H...quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:35 schreef Carlaa het volgende:
nou, zou het hem nog lukken of niet?
is niet zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:43 schreef 64-Bitch het volgende:
Waarom mocht Mike nu niet even over die hoeren heen?
Daar wordt ze voor betaaldquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is Huub nu met het meisje bezig, en ze lijkt het erg fijn te vinden.
ummmm....ohhhh...ahhhhhhhhhhhhhhh, enz.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is Huub nu met het meisje bezig, en ze lijkt het erg fijn te vinden.
Ook al is hij een lousy lover dan nog moet ze die act opvoeren, daar is het een hoer voorquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Hoeren zijn zelden (nooit) geil bij klantenquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:44 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo het hoertje stopt nog even wat speeksel in haar spleetje...zo "geil" wordt ze nu van Huub.
Ze acteert wel erg goed dat ze genietquote:
Zag jij het ook? Hij deed eerst alleen iets bij haar, en ze keek echt alsof ze ervan genoot.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze acteert wel erg goed dat ze geniet
Weet ik niet geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoeren zijn zelden (nooit) geil bij klanten
Ach je kunt wel aannemen dat velen het werk niet met grote tegenzin doenquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:48 schreef avonne het volgende:
ze vindt het wel leuk, in ieder geval.
Ze stak net schalks haar tong uit naar de camera.
Dan zitten we nu op 5 gastspelers en 5 miljonairs...quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:51 schreef avonne het volgende:
de eerste biedt aan te blijven
de tweede is 19 jaar
Geen mensen om je heen die het weten, nooit iets over gehoord gezien of gelezenquote:
ha...dat zeggen ze tegen elke man.....ze doen dagelijks niets anders,die voelen niks meer....alleen bij hun eigen vriendje...als vrouw kan je dat allemaal uitschakelen en net doen alsofquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:49 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
meisje: "umm...that was good zex"
huub: "really?"
meisje: "uhumm (ja)"
+1 hond.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan zitten we nu op 5 gastspelers en 5 miljonairs...
Manchetknopen. 'Can I keep it? You have so much money.'quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:53 schreef avonne het volgende:
de eerste wil iets hebben. Huubs shirt?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:54 schreef lorence1 het volgende:
nu wil ze zijn horloge
+ schoonmaak personeelquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
Dan zitten we nu op 5 gastspelers en 5 miljonairs...
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:54 schreef lorence1 het volgende:
nu wil ze zijn horloge
*cuch* EB*cuch*AYquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:54 schreef lorence1 het volgende:
ze wil iets hebben om hem te herinneren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |