Als de BBC met de UK es zou aansluiten......quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:52 schreef borisz het volgende:
Wat had ik volgend jaar gehoord ?
Finland, Ierland, en nog wat andere landen die zeer geintresseerd waren
Laat de regie van het einde dan maar aan een andere omroep overquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zou toch mooi zijn als het echt een Europese actie gaat worden, onder regie van 3FM.
Nou Coen, kom er maar in hoor!quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
Ja precies, dat word echt te gek
Met een emmer water heel europa door [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat de regie van het einde dan maar aan een andere omroep over.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], het was eigenlijk iets figuurlijker bedoeld dan dat het er staat ja
.
Veel Alain Clark, beetje uitslag en technisch niet perfect. Ruk dus.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:02 schreef Deansensitized het volgende:
Einde niet gezien... was dus niks?
Agreed!quote:
BBC Radio onequote:Op dinsdag 25 december 2007 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als de BBC met de UK es zou aansluiten......
Ierland zou ik - als fan - wel erg benieuwd naar zijn [afbeelding].
Als de programma's van de Beeb zo af en toe ziet, begin ik al bijna te kwijlen bij 't idee dat zij zo'n zelfde actie opzettenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
BBC Radio one, dat zou mooi zijn.
En hetzelfde over Ireland, als fan erg benieuwd...
Aaagh, lag er om half vier in (moest nog bijkomen van die nachtmis) om vervolgens weer om 7 uur wakker te worden :/. Daarna gelukkg wel tot eh, *net* geslapenquote:
Ik zat zojuist weer de BBC te kijken...quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als de programma's van de Beeb zo af en toe ziet, begin ik al bijna te kwijlen bij 't idee dat zij zo'n zelfde actie opzetten [afbeelding].
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aaagh, lag er om half vier in (moest nog bijkomen van die nachtmis) om vervolgens weer om 7 uur wakker te worden :/. Daarna gelukkg wel tot eh, *net* geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |