Als de BBC met de UK es zou aansluiten......quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:52 schreef borisz het volgende:
Wat had ik volgend jaar gehoord ?
Finland, Ierland, en nog wat andere landen die zeer geintresseerd waren
Laat de regie van het einde dan maar aan een andere omroep overquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zou toch mooi zijn als het echt een Europese actie gaat worden, onder regie van 3FM.
Nou Coen, kom er maar in hoor!quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
Ja precies, dat word echt te gek
Met een emmer water heel europa door [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat de regie van het einde dan maar aan een andere omroep over.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], het was eigenlijk iets figuurlijker bedoeld dan dat het er staat ja
.
Veel Alain Clark, beetje uitslag en technisch niet perfect. Ruk dus.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:02 schreef Deansensitized het volgende:
Einde niet gezien... was dus niks?
Agreed!quote:
BBC Radio onequote:Op dinsdag 25 december 2007 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als de BBC met de UK es zou aansluiten......
Ierland zou ik - als fan - wel erg benieuwd naar zijn [afbeelding].
Als de programma's van de Beeb zo af en toe ziet, begin ik al bijna te kwijlen bij 't idee dat zij zo'n zelfde actie opzettenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
BBC Radio one, dat zou mooi zijn.
En hetzelfde over Ireland, als fan erg benieuwd...
Aaagh, lag er om half vier in (moest nog bijkomen van die nachtmis) om vervolgens weer om 7 uur wakker te worden :/. Daarna gelukkg wel tot eh, *net* geslapenquote:
Ik zat zojuist weer de BBC te kijken...quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als de programma's van de Beeb zo af en toe ziet, begin ik al bijna te kwijlen bij 't idee dat zij zo'n zelfde actie opzetten [afbeelding].
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aaagh, lag er om half vier in (moest nog bijkomen van die nachtmis) om vervolgens weer om 7 uur wakker te worden :/. Daarna gelukkg wel tot eh, *net* geslapen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zat zojuist weer de BBC te kijken...
Als het in Ireland doorgaat, kunnen we daar gaan kijken
Wehehequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cos, ging 't gisteren bij jou in de kerk het HALLELUUUUJAH ook op deze manier?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Het begon natuurlijjk weer met de klassieker "de herdertjes lagen bij nachten"; waar de organist een bijzonder leuke twist aan gaf door er af en toe een tegenmelodie doorheen te pingelen
.
Als uitsmijter de evergreen "Ere zij God".
Ik zou ook 'inderdaad!' roepenquote:Ach, was te doen, maar wat een geouwehoer. "Kerst is tegenwoordig samen eten en drinken. Is dat nu de kerstgedachte?". Eh, ja?.
Joss Stone! Leuk liedje is dit.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:. Met een pint in de pub kunnen we wel wat uurtjes kijken
.
Vond Leaf ook best wel goed en de zangeres was ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu ook even terug te kijken... Leaf is lief
Die zangeres zag er aardig uit, gisteren op het podiumquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu ook even terug te kijken... Leaf is lief [afbeelding]
Ze deed me gruwelijk aan iemand denken op de een of andere manier... wel een cutie om te zien jaquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vond Leaf ook best wel goed en de zangeres was ook niet verkeerd.
O, ieder zijn ding hoor. Ik doe er wat sarcastisch over omdat ik er niet zoveel mee hebquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ook geen christenen merk ik wel, steeds moeilijker te vinden
Stoor me er ook niet aan hoor, je doet maar wat je niet laten kanquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ieder zijn ding hoor. Ik doe er wat sarcastisch over omdat ik er niet zoveel mee heb [afbeelding].
De kerk zat idd lang niet vol. Dit in tegenstelling tot de keer dat ik er 2 jaar geleden was.
Dat scheen echt heel lastig te zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu op het moment dat ze over de Rode Loper komen maar waarom staan die Alain en zijn pa daar te zingen... had dan The Wombats ingestart
Jah... kan er mee te maken hebben dat die foto voor "H&M Designers For Aids" gemaakt isquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook goedemiddag.
ze kijkt wel wat onvrolijk![]()
Owja, da's idd geen gelegenheid om vrolijk te kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah... kan er mee te maken hebben dat die foto voor "H&M Designers For Aids" gemaakt is.
Beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |