Das een voorwaarde om bier te zijn?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boeren zijn altijd zat..
[..]
Joa! Ik ben echt al kilo's kwijt enzo.
quote:
Niet ziek worden hoor. Das niet de bedoeling in je vakantiequote:Op donderdag 27 december 2007 10:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups![]()
Maar ook wel wat ziek aan het worden. Maar dat hoort bij een vakantie uiteraard
Vandaag waarschijnlijk nog eens op cadeautjesjacht
Eng smal ietsquote:Op donderdag 27 december 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Joa! Ik ben echt al kilo's kwijt enzo.
Die redden zich vast wel.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:21 schreef marcb1974 het volgende:die arme kilo's hoe moet dat nou, zo zonder jou
Zég, ik ben niet ineens een anorexiaskelet hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Eng smal iets
Je zorgt maar dat je flink wat chips en spek eet voordat we gaan meeten hoor
gezellig met je vrienden en iedereen is verkleed sfeer is ook belangrijkquote:Op donderdag 27 december 2007 10:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik snap persoonlijk niet wat er leuk is aan carnaval
Gozer. Prima dat je GC helemaal volspamt. Maar gebruik op z'n minst even interpunctie enzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:25 schreef master_X het volgende:
gezellig met je vrienden en iedereen is verkleed sfeer is ook belangrijk
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:25 schreef master_X het volgende:
[..]
hehe je praat uit ervaring?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder drank geen carnaval. Zonder verkleden of vrienden wel. Dus ach, dat gaat niet op
Ik zal er aan denken.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gozer. Prima dat je GC helemaal volspamt. Maar gebruik op z'n minst even interpunctie enzo.
Vooral dat laatste idd, gisteren geen oliebollen gegeten op de kerstmarktquote:Op donderdag 27 december 2007 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet ziek worden hoor. Das niet de bedoeling in je vakantie
Ach, beetje winkelen. Rustig wat drinken ergens straks. Iets lekkers erbij
Oh, maar ik kan best gezellig samen zijn met vrienden... Dat verkleden vind ik zoquote:Op donderdag 27 december 2007 10:25 schreef master_X het volgende:
[..]
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 27 december 2007 10:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan best gezellig samen zijn met vrienden... Dat verkleden vind ik zo(omdat ik geen betere smiley vond
) en dat drinken en zingen en roepen en... nou ja, het is niet aan mij besteed
Mooi zo. En pas op hequote:Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég, ik ben niet ineens een anorexiaskelet hoor.
Misschien komt het omdat ik nooit alcohol drink dat ik die sfeer niet zo fantastisch (understatementquote:Op donderdag 27 december 2007 10:33 schreef master_X het volgende:
[..]
Ieder zijn dingverkleden moet je denk een beetje van houden, toch het belangrijkste is de sfeer.
Dat moet ingehaald wordenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vooral dat laatste idd, gisteren geen oliebollen gegeten op de kerstmarkt![]()
je hoeft niet helemaal lam te zijn om leuk te vinden. Het is hoe je zelf maakt hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik nooit alcohol drink dat ik die sfeer niet zo fantastisch (understatement) vind
Dan maar liefst in een gezellig rustig cafeetje of thuis (als we ons eigen huis hebbenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:37 schreef master_X het volgende:
[..]
je hoeft niet helemaal lam te zijn om leuk te vinden. Het is hoe je zelf maakt hoor.
Zelf maken is ook cool deed ik vroeger met mij oma wel. In de werkschuur openhaard aan en bakken maar. Op eten was leuker en lekkerderquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan maar liefst in een gezellig rustig cafeetje of thuis (als we ons eigen huis hebben) rustig babbelen, een hapje, een drankje, plezier...
En niet tussen allemaal dronkelappen die denken dat ze de leukste zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |