Ja ik had het gezien. Ik had hem ook gemaakt in mijn italiaanse menu en iedereen vond hem ook super. Ik had er trouwens ook nog een kuipje kruidenroomkaas doorheen gesmolten, ik weet niet of ik dat er bij gezet had??? En ik had er uitgebakken ontbijtspek en peterselie ingemieterd voor de versiering. Was lekker ja !quote:Op donderdag 27 december 2007 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
Tezz, weet niet of je het al gelezen had maar eenvoor de courgettesoep
Neem een goed boek mee!quote:Op donderdag 27 december 2007 09:48 schreef Stereotomy het volgende:
Tering fokking kolere zooi, ik realiseer me nu pas dat als we zo om 12:15 de deur uit gaan, dat we pas om 18:30 bij ons hotel aankomen.![]()
Busreis op laatste gedeelte![]()
Nouja, ik ga welvanmiddag.
Trouwens, ik kan me niet meer herrinneren dat ik hier ergens een recept neergezet had, hahahaha.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
Tezz, weet niet of je het al gelezen had maar eenvoor de courgettesoep
Kerstmis = "vreten op aarde"quote:Op donderdag 27 december 2007 11:27 schreef KrnKje het volgende:
Zow
Zojuist even gehamsterd tijdens het begin van de hamsterweken...
Als ik de omschrijvingen hier goed interpreteer heeft iedereen op z'n minst een culinair geweldige kerst gehad.
Nu de foto's van m'n camera af halen en dan eens aan t foto-verslag van m'n tussengerecht beginnen. Ik heb later ook nog een foto-verslag van het 6 gangen diner van afgelopen vrijdag
Ik bezorg je nog een hit want ik ga ook weer even koekeloeren....quote:Op donderdag 27 december 2007 11:52 schreef KrnKje het volgende:
Zit net de statistieken van m'n blog te bekijken... voor kerst zijn mensen op zoek geweest naar hoe je stoofpeertjes moet maken en naar een mago-dessertOpeens een piek in hits gehad
Nog steeds maar 20-40 per dag, maargoed
*31 foto's geupload voor fotoverslag*
check dat apparaat op driekwartier,quote:Op donderdag 27 december 2007 12:13 schreef Tezz het volgende:
Even een snelle vraag (hoewel er niet heel veel cul-ers online zijn dus ben bang dat ik het zelf uit moet vogelen):
De slager zei dat mijn beenhammetje van ongeveer 600 gr. een uur in de oven moet op 200 graden. Nu heb ik zelf al bedacht dat de temp lager moet (ik heb een hetelucht oven en ik heb hem vooraf aangebraden, dus 180 lijkt mij veel beter). Maar een uur is wel lang! Ik wil hem niet overgaren, want anders wordt ie taai............
Wat denken jullie?
Ik had hem in een ovenschaal met roomboter erbij (om de 10 minuten over het vlees geschept) en na drie kwartier inderdaad ff gechecked en zo te voelen was ie goed.........quote:Op donderdag 27 december 2007 12:23 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
check dat apparaat op driekwartier,
Leg je het droog in de oven of heb je er wat vocht bij, in een afgedekte of onafgedekte schaal?
Dat is bepalend.
wel erg lekker trouwens, een beenhammetje ...
Is een restaurant in een dorpje bij San Sebastian in Spanje, 1 van de beste restaurants ter wereld met Martin Berasategui als wereldberoemde chefquote:Op donderdag 27 december 2007 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |