Helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 december 2007 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
De koppen van de personages zien er gelikt uit, klaar om weer los te gaan.
quote:
Annaquote:Op maandag 24 december 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ookal volgde ik het niet echt, toch vond ik Anna stiekem best wel een lekker ding.
ben je de gehele Buffy/Angel-cast aan het gebruiken, Marble?quote:
Tot nu toe heb ik alleen Spike, Willow en Angel pas gebruikt hoor. De rest komt uit The Bold and the Beautiful (Sally, Ridge, Brooke en Taylor) of is Ben Affleck.quote:Op maandag 24 december 2007 23:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ben je de gehele Buffy/Angel-cast aan het gebruiken, Marble?
viel me in deze "poster" gewoon op. maar je hebt idd ook veel uit the Bold and the Beautiful gebruikt in je vorige story, was ik vergetenquote:Op maandag 24 december 2007 23:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik alleen Spike, Willow en Angel pas gebruikt hoor. De rest komt uit The Bold and the Beautiful (Sally, Ridge, Brooke en Taylor) of is Ben Affleck.
Once more with feelingquote:Op maandag 24 december 2007 23:45 schreef alwaysthebest het volgende:
BUNNIES, IT MUST BE BUNNIES!!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik heel vaakquote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef Marble het volgende:
Soms kan ik gewoon echt gieren om mijn eigen grappen. Hebben jullie dat ook wel eens? Dan denk ik echt van "Dude, hoe kom je er toch op! Love you long time!"
Oh, dat heb ik heel vaak. Dat vervolgens bijna niemand mijn humor deelt doet me dan ook niet zo veel.quote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef Marble het volgende:
Soms kan ik gewoon echt gieren om mijn eigen grappen. Hebben jullie dat ook wel eens? Dan denk ik echt van "Dude, hoe kom je er toch op! Love you long time!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |