KNMIquote:woensdag 09 januari tot en met zaterdag 12 januari 2008
Grote (90%) kans op aanhoudend wisselvallig weer met temperaturen boven normaal.
Gewoon een nieuwe makenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:10 schreef Jodelaar het volgende:
Kleine vlokken nu en veel wind.
Vorig jaar was er een topic Winterweer in de alpen. Is deze weg? Anders zou ik wel om de zoveel tijd een praatje voor de wintersporters onder ons willen houden..
geen idee, maar misschien kan je mij iets vertellen over het weer in de Franse Alpen komende week?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:10 schreef Jodelaar het volgende:
Vorig jaar was er een topic Winterweer in de alpen. Is deze weg? Anders zou ik wel om de zoveel tijd een praatje voor de wintersporters onder ons willen houden..
Op hoeveel meter?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:13 schreef kepler het volgende:
[..]
geen idee, maar misschien kan je mij iets vertellen over het weer in de Franse Alpen komende week?Daar ga ik namelijk heen morgen
Sneeuwgrens is Zondag 1600 / 1700 meter. Het dal dus op 1500 meter zal waarschijnlijk inderdaad in de regen zitten, maar al 200 meter hoger kan het sneeuwen, verwacht wordt een centimeter of 30.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:20 schreef kepler het volgende:
tussen de 1500 en 2500 meter ongeveer (Le Corbier, Les Sybelles).
Het ene weerbericht geeft regen op zondag, terwijl de ander gewoon met veel sneeuw komt
Ja, beter een niewe maken of deze omhoog kicken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Deze bedoel je: Weer in Alpen / Wintersport weer
Alpenweer speciaal voor de wintersportersquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Maak maar een nieuwe aangezien de OP enkel een nieuwsberichtje van vorig jaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |