Aparte woonwagen dan, met twee verdiepingen.quote:Op maandag 24 december 2007 21:43 schreef Buschetta het volgende:
Boterbloem pad ?!?!?
Klinkt als een woonwagen kamp
Jah, dat moet..quote:Op maandag 24 december 2007 21:44 schreef veldmuis het volgende:
wtf, allemaal mensen die allemaal keigoed kunnen lezen dat er boterbloempad staat en dat ook moeten vermelden wtf
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=woonwagens+2+verdiepingen&meta=&btnG=Google+zoekenquote:Op maandag 24 december 2007 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Aparte woonwagen dan, met twee verdiepingen.
Eh, mensen die zo'n hoge stroomrekening eigenlijk niet kunnen betalen?quote:Op maandag 24 december 2007 21:53 schreef SuperRogier het volgende:
De vliegtuigen zetten hun landing misschien een tikje eerder in bij het zien van zoiets
En wie heeft er zoveel tijd over om zoiets over je huis heen te gooien?
kerstmis, kermis, scheelt maar 2 lettersquote:
zoals ik in mn sig al heb staanquote:Op maandag 24 december 2007 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
kerstmis, kermis, scheelt maar 2 letters
zo heequote:
Nee!, nu weet je waar ik woonquote:Op maandag 24 december 2007 22:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Boterbloempad, Spijkeniss! Spijkenisse
.
Ja! In Spijkenissequote:Op maandag 24 december 2007 22:12 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Nee!, nu weet je waar ik woon![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 24 december 2007 23:08 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Je kunt goed strips maken ..maar dit
guess******************************************************************** againquote:Op maandag 24 december 2007 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
Tering, dacht dat mijn buur veel aan kerstversiering doet.
guessquote:
En dit is dus het Amerikaanse fenomeen dat naar Europa komt overwaaien.quote:
Een tokkiebuurt, ik zie geen woonwagens.quote:Op maandag 24 december 2007 21:43 schreef Buschetta het volgende:
Boterbloem pad ?!?!?
Klinkt als een woonwagen kamp
Zeik niet, het ziet er hartstikke gezellig uit, geniet meequote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Noorseviking het volgende:
[ afbeelding ]
Zie TT.
Klacht 1
Buren die strijden om de mooiste kerstverlichting.
Klacht 2
Het ziet er voor geen meter niet uit.
Lees het topic eer je reageert, lul!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
Dit is vast in Urk.
Ik zou die rekening niet willen zienquote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Noorseviking het volgende:
[ afbeelding ]
Zie TT.
Klacht 1
Buren die strijden om de mooiste kerstverlichting.
Klacht 2
Het ziet er voor geen meter niet uit.
Direct misschien niet, maar indirect wel.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ondervind er nooit hinder van.
Dat win ik, mijn auto is meters lang en werkt op 20000Vquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dit is dus het Amerikaanse fenomeen dat naar Europa komt overwaaien.
De mensen die zich aan dit soort praktijken overgeven en dan tot Kerstmis proberen hun buren de loef af te steken, zijn echt zielig. Vergelijk dit met het protsen over jouw auto, die veel groter en mooier is dan die van je buurman.
Volgens mij noemen we dat in Nederland een trein.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:25 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Dat win ik, mijn auto is meters lang en werkt op 20000V
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |