Nothing! `t Moet gewoon weer gebeuren en ben vanaf morgen 2 dagen bij mn ouders, dus is wel fijn om dan dat soort rotklusjes gedaan te hebbenquote:
Die is wel erg slechtquote:Op maandag 24 december 2007 20:49 schreef MadSteven het volgende:
Of zoals ik tegen mijn moeder vanavond tijdens het eten zei:
"Mis Nederland?"
Klokslag 12 uur zit ik kerstliederen te zingen.quote:
Nou, om mijn ouders een bijzonder groot plezier te doen ga ik met ze mee naar de nachtmis. Katholiek geloof ikquote:Op maandag 24 december 2007 20:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een misGewone Protestantse dienst
JIj niet?
Fijne kerst, Juweel!quote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef Juweel het volgende:
Ik vond het helemaal leuk en gezellig hier! Echt heel jammer dat het nu is afgelopen....
Fijne Kerst iedereen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, mis is katholiekquote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, om mijn ouders een bijzonder groot plezier te doen ga ik met ze mee naar de nachtmis. Katholiek geloof ik.
Jij ook!quote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef Juweel het volgende:
Ik vond het helemaal leuk en gezellig hier! Echt heel jammer dat het nu is afgelopen....
Fijne Kerst iedereen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij dus precies hetzelfde.quote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, om mijn ouders een bijzonder groot plezier te doen ga ik met ze mee naar de nachtmis. Katholiek geloof ik.
Fijne kerst!quote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef Juweel het volgende:
Fijne Kerst iedereen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |