Ja, ik vertrek ook op tijd, staat zelfs een rij voor de deur waar ik gaquote:Op maandag 24 december 2007 20:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier 21.30. Aangezien 't vaak snel vol zit, moet ik op tijd weg
Dus omkleden geblazen (hele dag simpel gekleed, ging toch nog meer weinig doen)
Gewoon naar je scherm blijven kijken. Doe ik ookquote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf kijkt verward om zich heen.
quote:109 Teletekst ma 24 dec
3FM-actie levert ruim 5 miljoen op
` De actie Serious Request van 3FM-dj's
heeft 5,2 miljoen euro opgebracht.Dat
is bekendgemaakt aan het eind van de
actie in het Glazen Huis,dat dit jaar
in Den Haag stond.
De dj's Michiel Veenstra,Gerard Ekdom
en Rob Stenders draaiden zes dagen lang
verzoeknummers in ruil voor geld.Dat
leverde 2,6 miljoen euro op.Het kabinet
heeft dat bedrag verdubbeld.
Het Rode Kruis gebruikt de opbrengst
om in arme landen waterputten te slaan
en vervuilde putten schoon te maken.
De Belgische zusteractie van Studio
Brussel bracht 3,3 miljoen euro op.Ook
dat geld gaat naar schoon water.
Je bedoeld zoals dat ik in m'n korte broek?quote:Op maandag 24 december 2007 20:43 schreef MadSteven het volgende:
Ik vraag me trouwens af of dat krassen van het 3FM logo in het ijs op de ruit van het bushokje indirect nog wat heeft opgeleverd.
Heeft iemand hier nog zo'n verhaal toevallig?
quote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf kijkt verward om zich heen.
Ik vond de finale met allemaal mensen om me heen ook wel een goed begin.quote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Kerst is wel een mooie kickstarter.
"Deh is nie mis!" Zou door Rob of Gerard gezegd kunnen wordenquote:Op maandag 24 december 2007 20:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu zo even douchen en straks naar de nachtmis met moeders.
Ik heb ze voornamelijk op het plein staan.quote:Op maandag 24 december 2007 20:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel even wennen om al die wandelende wezens irl te zien idd.
Ja, als je dat soms hoort, blij dat ik daar niet into ben.quote:Op maandag 24 december 2007 20:47 schreef MadSteven het volgende:
Gniffel.
World of Warcraft is hier niks bij.
Bedankt, nu heb ik de hik.quote:Op maandag 24 december 2007 20:48 schreef Impry het volgende:
[..]
"Deh is nie mis!" Zou door Rob of Gerard gezegd kunnen worden
quote:Op maandag 24 december 2007 20:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu zo even douchen en straks naar de nachtmis met moeders.
na een jaartje had ik WOW wel gezienquote:Op maandag 24 december 2007 20:49 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, als je dat soms hoort, blij dat ik daar niet into ben.
Nothing! `t Moet gewoon weer gebeuren en ben vanaf morgen 2 dagen bij mn ouders, dus is wel fijn om dan dat soort rotklusjes gedaan te hebbenquote:
Die is wel erg slechtquote:Op maandag 24 december 2007 20:49 schreef MadSteven het volgende:
Of zoals ik tegen mijn moeder vanavond tijdens het eten zei:
"Mis Nederland?"
Klokslag 12 uur zit ik kerstliederen te zingen.quote:
Nou, om mijn ouders een bijzonder groot plezier te doen ga ik met ze mee naar de nachtmis. Katholiek geloof ikquote:Op maandag 24 december 2007 20:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een misGewone Protestantse dienst
JIj niet?
Fijne kerst, Juweel!quote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef Juweel het volgende:
Ik vond het helemaal leuk en gezellig hier! Echt heel jammer dat het nu is afgelopen....
Fijne Kerst iedereen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, mis is katholiekquote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, om mijn ouders een bijzonder groot plezier te doen ga ik met ze mee naar de nachtmis. Katholiek geloof ik.
Jij ook!quote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef Juweel het volgende:
Ik vond het helemaal leuk en gezellig hier! Echt heel jammer dat het nu is afgelopen....
Fijne Kerst iedereen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij dus precies hetzelfde.quote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, om mijn ouders een bijzonder groot plezier te doen ga ik met ze mee naar de nachtmis. Katholiek geloof ik.
Fijne kerst!quote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef Juweel het volgende:
Fijne Kerst iedereen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volkomen mee eens!quote:Op maandag 24 december 2007 20:56 schreef Impry het volgende:
Ja, zo kan ik aan de gang blijven.
Iedereen allemaal fijne dagen!![]()
Ik ga me alvast klaarmaken en nog ff wat drinken beneden!
Was super gezellig weer dit jaar![]()
![]()
morgen/overmorgen post ik misschien nog wel wat statjes (ben ff aan het PM-en met JeRa de statjesboer!)
quote:Op maandag 24 december 2007 20:55 schreef MadSteven het volgende:
"zalig en gelukkig gezegend kerstfeest".
Vanaf dinsdag dagelijks ergens in de nacht als ik het goed onthouden heb. Tussen 1 en 4 geloof ik.quote:Op maandag 24 december 2007 20:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens, wanneer horen we DOMIEN weer?
Ze moeten eigenlijk een of andere actie organiseren. Da's altijd wel gezelligquote:Op maandag 24 december 2007 20:58 schreef Qunix het volgende:
Godsamme... Verveel me nu al.
Jammer dat het zo laat is..quote:Op maandag 24 december 2007 20:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag dagelijks ergens in de nacht als ik het goed onthouden heb. Tussen 1 en 4 geloof ik.
Vanaf vannacht dagelijks om 04:00 dus.
Ja (ook veilig als je niet weet of iedereen kerst viert)quote:Op maandag 24 december 2007 20:57 schreef Felixa het volgende:
Is "Fijne dagen" een afkorting voor "Fijne Feest/Kerstdagen"?
Eigenlijk zouden ze prominente DJ's in een bouwkeet moeten stoppen waar ze live radio maken, en dat mensen dan betalen voor verzoekjes!quote:Op maandag 24 december 2007 21:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk een of andere actie organiseren. Da's altijd wel gezellig.
Zoiets jaquote:Op maandag 24 december 2007 21:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk een of andere actie organiseren. Da's altijd wel gezellig.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze prominente DJ's in een bouwkeet moeten stoppen waar ze live radio maken, en dat mensen dan betalen voor verzoekjes!
Vanaf 1.30 volgens mij, ongeveerquote:Op maandag 24 december 2007 21:02 schreef Qunix het volgende:
Wanneer was Guus aan het optreden met het orkest buiten en vervolgens het koor?
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_textpage/07_audio
Kan ik even terug luisteren
Okequote:Op maandag 24 december 2007 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanaf 1.30 volgens mij, ongeveer![]()
Over een half uur online gok ik
Ik geloof ongeveer 20GB aan materiaalquote:Op maandag 24 december 2007 21:12 schreef Qunix het volgende:
Of heb je alles opgenomen en knip je hem nu?
Redelijk uniek idd vergeleken met een paar uur geledenquote:Op maandag 24 december 2007 21:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is dit ding nou weer dood of heeft er echt al 8 minuten niemand gepost?
quote:Op maandag 24 december 2007 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geloof ongeveer 20GB aan materiaal
Uitbrengen op DVD's!quote:Op maandag 24 december 2007 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geloof ongeveer 20GB aan materiaal
Volgende SR hoor, heb nu maar van 2 dagen materiaal geloof ikquote:
20GB is 5 DVD's.quote:Op maandag 24 december 2007 21:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Uitbrengen op DVD's!
Serious Request 2007,
The Definitive Box Set editionWorden iets van 20 DVD's denk ik. (Als je het als dvdvideo brand)
Waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 24 december 2007 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo gaat het er in Belgie aan toe:
Siska die Rood van Marco Borsato uit volle borst meezingt.
http://wm.streampower.be/(...)marcorood_071224.wmv
Waar anders dan van de StuBru websitequote:
Die waren er van de week ook bij SR.quote:Op maandag 24 december 2007 21:37 schreef Asskicker14 het volgende:
http://wm.streampower.be/(...)nneliencoorevitz.wmv
Bij StuBru hebben ze WÉL bikini-chicks.
Ik legde de nadruk op chicks, die van de week bij SR waren geen chicks.quote:Op maandag 24 december 2007 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die waren er van de week ook bij SR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |